تا

%0

تخفیف

سلامت ماساژ ماندگار

کشاورز

الان بسته است

237 خرید تا امروز

4.0

10 نظر

درباره سلامت ماساژ ماندگار

ماساژ این واژه یک اصطلاح کلی برای مجموع حرکت ها برای فشار دادن، لمس کردن و اصطکاک دست با پوست، عضلات، تاندون ها و رباط هاست.ماستژ ممکن است از یک نوازش کوچک تا یک‌ فشار قوی گسترده باشد. انواع مختلفی از ماساژ وجود دارد: سوئدی : این یک‌ نوع ملایم از ماساژ است که با استفاده از حرکات طولانی، مالش، حرکات دایره ای عمقی و ضربه زدن شروع به شل کردن عضلات و انرژی دادن به فرد میکنند. معیق : این نوع ماساژ از یک‌ سری حرکات آهسته و طولانی تر تشکیل شده که اثرات عمقی روی ضربات و آسیب های عضلانی دارند. این نوع ماساژ معمولا برای آسیب های عضلانی استفاده می شود. ورزشی : این ماساژ شبیه به ماساژ سوئدی است و ورزشکاران از آن برای جلوگیری از آسیب یا کاهش درد استفاده می کنند. نقاط ماشه ای : این ماساژ برای آزاد کردن و منبسط کردن عضلات در برخی نقاط بدن که معمولا در اثر استفاده زیاد عضلات جمع می شوند استفاده می شود‌. مزایای ماساژ به طور کلی یک طب جایگزین و مکمل در نظر گرفته می شود و مزایای بسیاری برای درمان تعداد زیادی از مشکلات پزشکی و درمان استاندارد برای آن ها دارد. مطالعات کلی در این خصوص نشان می دهد که این کار می تواند در کاهش استرس، درد و تنش عضلانی مفید باشد. این در حالی است که تحقیقات کامل تر نشان می دهد که ماساژ می تواند برای موارد زیر نیز موثر باشد‌. ‌اضطراب ‌سندروم درد میوفاسیال ‌اختلالات گوارشی ‌صدمات بافتی ‌فیبرومیالژیا ‌آسیب های ورزشی ‌سردرد ‌درد های گیجگاهی ‌بی خوابی مربوط به استرس علاوه بر جنبه ی پزشکی، برخی مردم ماساژ را تنها به خاطر حس آرامش و راحتی و لذتی که به آن ها می دهد دوست دارند. ماساژ بدن معمولا به عنوان بخشی از طب جایگزین و مکمل در نظر گرفته می شود. ماساژ و ماساژ درمانی یک روش قدیمی برای تسکین درد هایی مانند، درد مفاصل، عضلات و اعصاب پایین کمر، گردن، سر درد و به طور کلی تمام درد هایی که در نواحی عضلانی و عصبی بدن وجود دارد می باشد. از این رو بدون اغراق می توان آن را معجزه و تسریع دهنده مراحل درمان نامید. بدن انسان در اثر ماساژ، به طور طبیعی سروتونین تولید می کند این ماده ی شیمیایی خاصیت تسکین دهنده دارد. به علاوه کمبود خواب عمیق عامل اصلی تشدید کننده درد در بدن است که ماساژ درمانی باعث افزایش کیفیت خواب شده که باعث می شود بیمار با خواب عمیق و با کیفیت درد کمتری را تحمل کند. ساعات سرویس دهی: شنبه تا 5 شنبه از 10 صبح الی 8 شب به جز روزهای تعطیل رسمی

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: آسان

مخاطب: آقایان

گروه سنی: بزرگسال

خدمات: ماساژ ریلکسی

هزینه مواد مصرفی: 8,000 تومان برای پک جداگانه در محل دریافت میشود

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

10:00-20:00

یکشنبه

10:00-20:00

دوشنبه

10:00-20:00

سه شنبه

10:00-20:00

چهارشنبه

10:00-20:00

پنج شنبه

10:00-20:00

آدرس :

تهران، بلوار کشاورز، بین میدان ولیعصر و فلسطین ضلع شمال خیابان پلاک 31 بالای بانک سپه ط4 سلام ماساژ ماندگار|

چگونه می توانم از تخفیف سلامت ماساژ ماندگار استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به سلامت ماساژ ماندگار باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!