تا

%0

تخفیف

آژانس مسافرتی شانتی تور

بلوار کشاورز

الان بسته است

0 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره آژانس مسافرتی شانتی تور

شاید شما هم این سوال را از خود پرسیده‌اید که چرا قیمت تورهای مربوط به یک مکان باهم متفاوت است. شانتی تور تمامی ورودی‌ها را می‌پردازد. هزینه‌ای که در اغلب تورها به عهده مسافر است و ای بسا سود خوبی هم برای تورگردان‌ها دارد. شانتی تور تا حد امکان غذای سالم، بهداشتی و باکیفیت تهیه می‌کند. همچنین در تورهای فولبرد تمامی وعده‌های غذایی را ارائه می‌دهد. شانتی تور بهترین و به روز ترین وسیله نقلیه را برای سفر تدارک می‌بیند. هزینه یک اتوبوس مانیتوردار تختخواب‌شو با امکان شارژ گوشی متفاوت از هزینه یک اتوبوس چهل نفری با صندلی‌های ناسالم است. شانتی‌تور آب سالم آشامیدنی در طول سفر در اختیار همسفران قرار می‌دهد. اقدامی که در اکثر تورها به عهده مسافر است. شانتی‌تور تمام لوکیشن‌های سفر و اقامتگاه‌ها را پیش از سفر بازدید کرده است و برای ایجاد امنیت بیشتر، از راهنما و بلدهای محلی بهرمند می‌شود. شانتی‌تور برای فرهنگ سفر و مسافر اهمیت ویژه قائل است. خدمات ویژه بهداشتی و نظارتی در زمان اپیدمی شدن بیماری کویید ۱۹ نیز در حال حاضر به خدمات حین سفر اضافه شده است گروه گردشگری شانتی‌تور با تجربه سال‌ها فعالیت و کسب تجربیات و شناخت سلیقه گردشگران بر آن است محیطی امن، سالم و مطمئن را برای هرچه بهتر شدن تجربه سفر فراهم کند. شانتی کلمه‌ای سانسکریت به معنای صلح است. مفهوم عمیقی که هدف درونی سفرها بود. گرد هم آمدن همسفرانی همدل و آگاه که لذت سفر را دوچندان می‌کنند. ما ادعا داریم که گزیده سفر می‌کنیم. پس همسفرانی همراه و همسو داریم. رسالت شانتی تور، ساختن تجربه‌ای ناب از حضور در جمعی سالم و طبیعتی انرژی بخش، برای مسافران است. از اینکه همسفرانمان طی سال‌های متوالی به گروه ما اطمینان کرده و همچنان همراه تورهای ما هستند به خود می‌بالیم. تمامی فعالیتهای شانتی تور قانونی و زیر نظر آژانس گردشگری شکوه طلایه داران می باشد. 021-88996636-9

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

08:00-16:00

یکشنبه

08:00-16:00

دوشنبه

08:00-16:00

سه شنبه

08:00-16:00

چهارشنبه

08:00-16:00

پنج شنبه

08:00-13:00

آدرس :

استان تهران، تهران، بلوار کشاورز جنب هتل اسپیناس شماره 132 واحد 202

چگونه می توانم از تخفیف آژانس مسافرتی شانتی تور استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آژانس مسافرتی شانتی تور باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!