تا

%0

تخفیف

مجموعه تفریحی و آموزشی تخصصی شطرنج Hero Chess

جهانشهر

2 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره مجموعه تفریحی و آموزشی تخصصی شطرنج Hero Chess

مدرسه شطرنج آنلاین حرفه ای با تجربه‌ای طولانی در امر آموزش علاقه‌مندان به شطرنج، دوره‌های حرفه‌ای را برگزار می‌نماید. این مرکز معتقد است که شطرنج اثرات بسیار مفیدی در رابطه با بهبود شرایط ذهنی و تمرکز افراد دارد. از شاخص‌ترین اثرات آموزش شطرنج می‌توان به فعال‌کردن نیمکره‌ی مغز، تقویت حافظه، بالا بردن سرعت محاسبه و پردازش مغز، گسترش عمق محاسبات، بالا بردن قدرت خلاقیت ذهنی، تقویت قدرت تصمیم‌گیری صحیح، بالابردن حس اعتمادبه‌نفس، تقویت حس خودشناسی و ده‌ها مورد دیگر اشاره کرد. به‌همین دلیل مدرسه شطرنج حرفه ای کرج با استفاده از حضور اساتید مجرب و کاربلد درجه 1 شطرنج که جزو برترین‌های کشوری هستند، دوره‌های آموزشی را برگزار می‌نماید. این کلاس‌ها برای سطوح پایه تا قهرمانی طبق متد روسی تشکیل می‌شود. علاقه‌مندان به این رشته می‌توانند با شرکت در کلاس‌ها این مهارت را بیاموزند و آینده‌ی درخشان‌تری را برای خود رقم بزنند. بدیهی است که باتوجه به تاثیرات شطرنج بر فعالیت مغز که در بالاتر ذکر شد، یادگیری این رشته برای خردسالان و نونهالان بسیار مفید است و به آینده‌ی آنها کمک بسیاری خواهد کرد. کودکانی که در سنین پایه به یادگیری شطرنج می‌پردازند در نوجوانی و جوانی هوش بالاتر، نمرات بهتر و تصمیم‌گیری‌های صحیح‌تری را انجام می‌دهند. فعالیت‌ها آموزش مجازی حرفه‌ای شطرنج توسط استاد درجه 1 آموزش طبق طبق متد روسی و طرح درس‌های مدرسه شطرنج جهانی I.C.S پشتیبانی آنلاین هنرجو طبق برنامه‌ی تمرینی در مسابقات آنلاین استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی رشته‌ی شطرنج ارائه نمودار پیشرفت بازیکن پس از هر دوره‌ی آموزشی برگزاری کلاس‌های حضوری عمومی و خصوصی برگزاری کلاس‌های آنلاین مجازی و اینترنتی آموزش در منزل با تضمین کیفیت مطالب

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

10:00-20:00,10:00-20:00,

روزهای سرویس‌دهی :

شنبه,یکشنبه,سه شنبه,دوشنبه,چهارشنبه,پنج شنبه

آدرس :

کرج،جهانشهر،خیابان بوستان،کوچه نیلوفر،پلاک۱۲،مجموعه تفریحی و آموزشی تخصصی شطرنج

چگونه می توانم از تخفیف مجموعه تفریحی و آموزشی تخصصی شطرنج Hero Chess استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مجموعه تفریحی و آموزشی تخصصی شطرنج Hero Chess باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!