توچال

مرتب‌سازی بر اساس:

  • پیش فرض
  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • بیشترین تخفیف

توچال

بالاتر از همه شلوغی‌ها و آلودگی‌های تهران، منطقه‌ای قرار گرفته که اگر فقط یک با به آن‌جا بروید، عاشقش می‌شوید. رفتن به توچال فرصت بی‌نظیری است تا فارغ از هر دغدغه‌ای برای چند ساعت هم که شده از تهران خارج شوید و زندگی را با نگاهی دیگر تجربه کنید. کوهنوری، اسکی، تله کابین، ورزش، بگ جامب، سورتمه سواری، واقعیت مجازی و…. فرصت بی‌نظیری است که فقط مجموعه فرهنگی ورزشی توچال می‌توان آن‌ها را یک‌جا در اختیارتان قرار دهد.  با ما همراه شوید تا تمام تفریحات توچال که می‌توانید داشته باشید را بررسی کنیم.

 

تفریحات توچال

تفریحات توچال آن‌قدر متعدد و متنوع است که مسلما نمی‌توانید در یک روز همه آن‌ها را تجربه کنید. اما باید با همه آن‌ها آشنا باشید با بتوانید به خوبی برای لذت بردن از آن‌ها، برنامه‌ریزی کنید. در ادامه قصد داریم شما را با تمام تفریحات توچال آشنا کنیم.

 

پیاده روی در مجموعه تفریحی توچال

کسانی که اهل پیاده روی هستند حتما در پیاده روی در آب و هوای عالی توچال لذت می‌برند. این منطقه یکی از معدود مکان‌هایی در تهران است که مسیرهای پیاده روی متعدد و جذابی دارد. شما برای پیاده روی می‌توانید از بوستان سلامتی ۱ و ۲، منطقه آبشار و غار و ایستگاه اول استفاده کنید. همینطور مسیر بین پارکینگ اصلی مجموعه تا ایستگاه اول هم به مسیر سلامتی معروف است. مسیر سلامتی با ۲ کیلومتر طول طرفداران زیادی به خصوص در ساعات اول صبحگاهی و عصرها دارد.

بوستان ۱ سلامتی به خاطر نورپردازی‌ زیبایش در شب‌ها معروف است. این بوستان با داشتن امکاناتی نظیر فضای سبز، آلاچیق و نیمکت‌های پارکی مسیر بسیار خوبی برای پیاده روی و ورزش است. بوستان سلامتی ۲ مقداری کوچک‌تر بوستان سلامتی یک است. همان امکانات بوستان سلامتی ۱ را دارد. البته چشم اندازی بسیار جذاب را هم ارائه می‌دهد که در هنگام پیاده روی محو تماشای آن خواهید شد.

منطقه آبشار و غار هم یک منطقه پلکانی و سنگی است که جذابیت خاص خود را دارد. شما برای رسیدن به غار جنب آبشار سرزنده توچال باید این مسیر را طی کنید. این مسیر پلکانی به تفرجگاهی برای تفریح و ورزش تبدیل شده و مانند اکثر مناطق این محل چشم اندازی بسیار زیبا دارد.

 

تله کابین توچال

تله کابین توچال به عنوان یکی از طولانی‌ترین خطوط تله کابین در دنیا از سال ۱۳۵۷ تا کنون فعالیت می‌کند. این تله کابین با ۷۵۰۰ متر طول، طولانی‌ترین خط تله کابین پیوسته در دنیا است. تله کابین مسیر صعود به قله توچال را به بهترین شکل از تهران فراهم کرده است. مسیر تله کابین زیبایی‌های خاص خود را دارد. دیدن همزمان تهران از بالا و کوه‌ها اطراف تهران در هر فصلی از سال لذت بخش است. حتی اگر اهل کوهنوردی و اسکی هم نباشید با دیدن توچال انرژی‌تان مضاعف خواهد شد.

شما می‌توانید بلیت ایستگاه ۱ به ۵ تله کابین یا ایستگاه ۱ به ۷ تله کابین را تهیه کنید. اگر قصد رفتن به پیست اسکی یا هتل توچال را دارید باید ۱ به ۷ تله کابین را تهیه کنید. ولی اگر می‌خواهید گشتی در توچال بزنید و تهران و کوه‌های اطراف را مشاهده کنید. بلیط ۱ تا ۵ تله کابین را تهیه کنید. در ایستگاه ۵  از دیدن مناظر و کوه‌های اطراف لذت خواهید برد.

 

پیست اسکی توچال

کسانی که اسکی‌باز باشند پس از پیاده شدن از ایستگاه هفتم تله کابین با منظره‌ای روبرو می‌شوند که همیشه از آن لذت می‌برند. شما درست در روبروی پیست اسکی قرار می‌گیرید و کافی است وسایل‌تان آماده باشد تا اسکی را شروع کنید.

پیست اسکی توچال نزدیک‌ترین پیست اسکی به مرکز تهران و البته اولین پیست اسکی برف‌گیر تهران است. معمولا زمان بازگشایی پیست اسکی توچال از اوایل آبان ماه است و امکان اسکی کردن تا اواسط خرداد ماه وجود دارد. این پیست اسکی تنها ۵ کیلومتر از تهران فاصله دارد که در نوع خود کم‌نظیر است.

این پیست اسکی ۱۲۰۰ متر طول دارد. پیست توچال در ابتدا قرار بود بزرگ‌ترین پیست اسکی در دنیا باشد. ولی به دلیل پاره‌‌ای از مشکلات و متوقف شدن بسیاری از پرروژه‌ها در زمان جنگ تحمیلی، تنها دو پیست آن افتتاح شد. یک پیست در ارتفاع ۲۹۳۵ متری و دیگری در قله واقع شده است. این پیست اسکی امکانات بسیار خوبی دارد. داشتن یک هتل سه ستاره و دو رستوران از جمله امکانات این پیست اسکی است.

ساعت کاری پیست اسکی توچال از ساعت ۸:۳۰ تا ساعت ۱۴ است. اگر زودتر از این ساعت ظرفیت پیست اسکی تکمیل شد، امکان ورود به این پیست اسکی را نخواهید داشت. قیمت بلیط پیست اسکی توچال در حال حاضر ۱۰۰ هزار تومان است.

 

اسنوموبیل

اسنوموبیل سواری یکی دیگر از امکانات ایستگاه هفت است. اسنوموبیل سرعت زیاد و هیجان انگیزی دارد و علاقمندان زیادی را به خود جذب می‌کند. پیست اسکی توچال با در اختیارداشتن تعداد مناسبی اسنوموبیل امکان استفاده از این وسیله هیجانی و لذت بخش در ایستگاه هفتم برای شما فراهم نموده است.

 

کوهنوردی

کسانی که علاقمند به کوهنوری هستند، مسیر کوهنوردی توچال، مسیری ایده‌آل برای کوهنوردی است. شما از پارکینگ تا ایستگاه اول مسیری ۲ کیلومتری و آسفالت شده را پیش رو دارید. از ایستگاه یک تا ایستگاه ۲ را هم در حدود ۱ ساعت طی خواهید کرد. از ایستگاه دوم به بعد جایی است که کوهنوردی اصلی شروع می‌شود. تا ایستگاه ۵ هیچگونه امکانات رفاهی یا پناهگاهی وجود ندارد.

در ایستگاه ۵ یک رستوران وجود دارد که می‌توانید به استراحت بپردازید و قوای تحلیل رفته خود را بازیابید. از ایستگاه ۵ تا ایستگاه ۷ و البته قله توچال نزدیک چهار ساعت کوه‌پیمایی خواهید داشت. کوهنوردی در این مسیر به خصوص در فصل زمستان نیازمند برنامه ریزی دقیق و امکانات کامل است.

 

مسیرهای صعود به قله توچال

اگر قصد صعود به قله را دارید، شما می‌توانید از مسیرهای متفاوت زیر به هدف خود برسید:

  • رایج‌ترین مسیر: دربند، شیرپلا، سیاه‌سنگ، قله توچال
  • قدیمی‌ترین مسیر: دربند، دوراهی اوسون، دره اوسون، جان‌پناه اسپیدکمر، ایستگاه هفتم تله‌کابین، قله توچا
  • بوستان جمشیدیه، پناهگاه کلک‌چال، دره پیازچال، قله پیازچال، قله توچال
  • ولنجک، توقف‌گاه چشمه، ایستگاه دوم تله‌کابین، ایستگاه پنجم تله‌کابین، ایستگاه هفتم تله‌کابین، قله توچال
  • درکه، پناهگاه پلنگ‌چال، ایستگاه پنجم تله‌کابین، ایستگاه هفتم تله‌کابین، قله توچال
  • دارآباد، قله دارآباد، قله پیازچال، قله توچال
 

باشگاه بانجی جامپینگ توچال

می‌دانید که بانجی جامپینگ یکی از تفریح‌هایی است که حتما قبل از مرگز باید آن را انجام داد؟ بانجی جامپینگ توچال پس از ۵ سال مجددا در این منطقه بازگشایی شده تا بار دیگر لذت پرش از ارتفاع ۴۰ متری را برای علاقمندان به هیجان و آدرنالین مهیا کند. این باشگاه اولین باشگاه بانجی جامپینگ در ایران است که علاوه بر سکوی پرش، یک پیست اسکی، کافی شاپ، سقوط آزاد، سنگ نوردی، ترامپولین و اسلک لاین هم دارد. استفاده از سازه‌های ایمن و مطابق استانداردهای اروپا و بهره بردن از مربیان مجرب و بین المللی از جمله ویژگی‌های خوب این باشگاه است.

 

زیپ لاین توچال

هیچ چیز مثل یک پرواز هیجان انگیز در یک دره زیبا و ۷۰ متری حس هیجان و آدرنالین را بدنتان پخش نخواهد کرد. زیپ لاین توچال که بزرگ‌ترین زیپ لاین کشور نیز محسوب می‌شود، در بوستان سلامتی ۲ واقع شده. کسانی که دوست دارند حس پرواز را تجربه کنند می‌توانند از زیپ لاین مجموعه استفاده کنند و از پرواز ۲۰۰ متری لذت ببرند.

در زیپ لاین توچال شما امکان ۴ نوع پرواز مختلف را دارید. در حالت معمولی شما رو صندلی مخصوص نشسته‌اید و دسته‌های قرقره را گرفته و پرواز را تجربه خواهید کرد. در حالت دوم شما از پشت کمر وصل قرقره وصل شده‌اید. دست و پایتان آزاد است و حس معلق بودن در هوا را کاملا تجربه خواهید کرد.

مدل سوم بیشتر به پراز واقعی شبیه تر است. شما از کمر و پشت پاها به قرقره وصل شده اید و در حالت افقی مثل پرنده‌ها از پرواز و هیجان لذت خواهید برد. حالت چهارم کمی ترسناک است و برای هر کسی توصیه نمی‌شود. در این حالت به حالت بانجی هم معرف است شما فقط از مچ پاهایتان به قرقره وصل هستید و در مسیر زیب لاین حرکت خواهید کرد.

 

بگ جامپ

اگر سورتمه، کیوب کلاب یا زیپ لاین از هیجان شما کم نکرده پس باید بانجی جامپینگ توچال را امتحان کنید. سقوط آزاد و پر ارتفاع از دیگر تفریحاتی است که مجموعه فرهنگی ورزشی توچال برای شما تدارک دیده. در بگ جامپ شما می‌توانید لذت پرش از ارتفاعات مختلف را تجربه کنید. از ارتفاع ۱۲ متری گرفته تا ارتفاع ۲۸ متری. باشگاه بگ جامپ توچال تنها باشگاه حرفه‌ای بگ جامپ در ایران است. در این باشگاه شما ابتدا پس از آموزش‌های لازم از ارتفاع ۶ متری پرش خود را انجام می‌دهید و در دفعات بعدی می‌توانید ارتفاع مورد نظر خود را انتخاب کنید. نداشتن مشکل قلبی، دیسک کمر، نداشتن پلاتین در قوزک پا و نداشتن وزن بالای ۱۱۰ کیلوگرم از جمله شرایط جسمی لازم برای پرش است.

 

کیوب کلاب

کیوب کلاب بزرگ‌ترین و مجهزترین اتاق فرار ایران است. همه ما فیلم‌ها و سریال‌های متنوع و زیادی را دیده‌ایم که در آن کسی در مکان یا موقعیتی گرفتار شده و سعی در فرار از آن مکان یا مهلکه دارد. شما همیشه فکر می‌کردید که اگر شما در آن موقعیت بودید، کار را به شکل دیگری پیش می‌بردید. حالا فرض کنید شما در این موقعیت قرار گرفته‌اید! چه کاری می‌کنید تا خود را نجات دهید؟ آیا توانایی فرار از این مخمصه را دارید؟

برای رسیدن به جواب این سوال‌های بهتر است تا به کیوب کلاب (Cube Club) سری بزنید و مهارت‌های خود را به چالش بکشید. کیوب کلاب (Cube Club) که در مجموعه تفریحی تله کابین توچال تهران واقع شده‌ و بازی فرار از کیوب آن آنقدر ژانر و سبک‌های متنوعی را به شما ارائه می‌دهد که اگر بیست بار هم این بازی فکری را تجربه کنید، خسته نخواهید شد! در بازی فرار از کیوب شما در در معرض هیجان و آدرنالین خالص قرار دارید و با بیست از نوع مهارت هوشی و گروهی به چالش کشیده می‌شوید! شما قهرمان داستان هستید و کلید فرار از اتاق دست شماست!

 

سورتمه توچال

حرکت با سرعتی هیجان انگیز در کوه‌پایه‌های این منطقه و با منظره‌ای کلی در تهران آدرنالین را در تمامی سطوح بدن‌تان پخش خواهد کرد. سورتمه توچال با ۱۴۲۰ متر طول، طولانی‌ترین پیست سورتمه سواری در ایران است. سورتمه توچال در سال ۱۳۹۴ توسط یک شرکت معتبر آلمانی و با جدیدترین استانداردهای اروپایی به بهره‌برداری رسید. مهمترین ویژگی این پیست سورتمه امنیت آن است. این سورتمه جوری طراحی و ساخته شده که حتی در سرعت‌های بسیار بالا هم از ریل جدا نمی‌شود. این پیست سورتمه مسیری مارپیچ گونه دارد و نمای تهران به هیجان سورتمه سواری اضافه می‌کند.

 

تله سیژ توچال

توچال دو خط تله سیژ دارد. اولی در ایستگاه یک و پایین توچال قرار دارد و به آن تله سیژ توچال می‌گویند. تله سیژ چشمه منظره‌ای متفاوت و زیبا از تهران را در اختیارتان قرار می‌دهد. این خط تله سیژ در حدود یک کیلومتر طول دارد و علاقمندان به طبیعت و ورزش که منطقه بام تهران و ارتفاعات قله توچال را برای پیاده روی و تفریح انتخاب می کنند و می توانند از این خط برای تردد در این منطقه زیبا استفاده کنند و از مناظر بی نظیر ارتفاعات تهران و پیاده روی لذت ببرند.

دومین خط تله سیژ در ایستگاه هفتم و در پیست اسکی توچال واقع شده. این خط شما ارتباط شما از قله تا پایین پیست اسکی و هتل توچال فراهم می‌کند.

 

سینما پنج بعدی توچال

سینما پنج بعدی توچال یکی دیگر از تفریحات توچال تهران است که در ایستگاه یک واقع شده. کسانی که این سینما پنج بعدی را تجربه کرده‌اند از حس تجربه‌ای که داشته‌اند با هیجان خاصی یاد می‌کنند. این سینما پنج بعدی از دستگاه شبیه ساز Simulator XD استفاده می‌کند. این دستگاه می‌تواند همزمان باد، طوفان، سرعت و هیجان را شبیه‌ سازی می‌کند. این دستگاه از تکنولوژی روز اروپا بهره می‌برد و تصاویر سه بعدی را با افکت‌هایی هیجان انگیز و البته کیفیت HD پخش می‌کند.

 

باشگاه تنیس توچال

باشگاه تنیس توچال در ایستگاه ۱ تله کابین واقع شده. این باشگاه با دارا بودن ۶ زمین تنیس خاکی با استانداردهای بین المللی یکی بهترین باشگاه‌های تنیس در تهران است. این باشگاه تنیس دیدی فوق العاده و از تهران را به نمایش می‌گذارد که لذا تنیس بازی کردن را دو چندان خواهد کرد.

 

واقعیت مجازی توچال

از کنار سورتمه که رد شوید کلوپ واقعیت مجازی توچال را هم خواهید دید. این کلوپ با داشتن انواع بازی‌های هیجان انگیز و به روز دنیا مکانی ایده آل برای تجربه بازی‌های واقعیت مجازی است. از شبیه ساز رانندگی در خیابان‌های تهران گرفته تا بازی‌های تیراندازی اول شخص و دیدن فیلم‌های هیجان انگیز با کیفیت بسیار بالا از جمله پیشنهادهای بسیار خوب برای علاقمندان به واقعیت مجازی است.

 

باشگاه تیر و کمان توچال

باشگاه تیراندازی با کمان توچال تهران یک باشگاه حرفه‌ای در زمینه آموزش تیراندازی و تیراندازی تفریحی یکی دیگر از تفریحات توچال است. این باشگاه در بوستان سلامتی ۱  واقع شده و با ۱۵۰۰ متر مربع مساحت، فضایی خوب را برای تیراندازی فراهم کرده است.

این باشگاه ویژه تیراندازی با کمان و دارت است و خدمات خود را به تمامی علاقمندان و گروه‌های سنتی ارائه می‌کند. اگر می‌خواهید استعدادتان را در این ورزش محک بزنید باشگاه تیر و کمان توچال از جمله گزینه‌های خوب شماست. مربیان این باشگاه همه از قهرمان‌های کشوری در ورزش تیر و کمان هستند. همچنین اگر به صورت حرفه‌ای این ورزش را دنبال می‌کنید، مسابقاتی در سطوح بالا در باشگاه تیر و کمان توچال برگزار می‌شود که می‌تواند در آن‌ها شرکت کنید و سطح خود را محک بزنید.

 

رستوران‌ های توچال

انگیزه دیگری که ممکن است شما را به توچال بکشاند، غذا خوردن در بهترین رستوران های تهران است. شاید هم پس از یک گردش دلچسب در توچال و استفاده کردن از امکانات تفریحی این مجموعه، گرسنه شوید. یا حتی برای گذراندن ساعاتی در آرامش، منظره زیبای کافه های توچال را انتخاب کنید. به هر حال جز هریک از این دسته ها باشید، تنوع مناسب، چشم انداز و آب و هوای توچال مواردی است که شما را قانع می کند یکبار رستوران گردی در این منطقه را تجربه کنید.

جالب‌ترین نکته در مورد رستوران گردی در توچال پراکندگی آنها هم در طول مسیر پیاده روی و هم در ایستگاه های تله کابین است. همچنین شما با هر سلیقه و اشتهایی، می‌توانید بالاخره جایی باب میل خود را پیدا کنید. با توجه به امکانات مجموعه توچال می‌توان گفت غذا خوردن در توچال یک پایان بندی خوب برای یک گردش هیجان‌انگیز و شاد است چون حتی اگر فقط به قصد رستوران گردی به این منطقه رفته باشید، فضا و چشم اندازی که پیش چشمتان است آنقدر شما را به وجد می‌آورد که این رستوران گردی را از تجربه های دیگر متفاوت می کند.

 

هتل توچال؛ اقامتی راحت با چشم‌اندازی بی‌نظیر

هتل توچال در انتهای پیست اسکی قرار گرفته و منظره جذابی از پیست را نمایش می‌دهد

اگر قصد دارید در هتل توچال اقامت کنید، چشم‌انداز شب‌های آن را از دست ندهید. در شب و هنگامی چراغ‌ها روشن می‌شوند، چشم‌اندازی بی‌نظیر نفس شما را در سینه حذف می‌کند. هتل توچال درست در پایین پست اسکی قرار دارد و از لابی هتل چشم‌اندازی فوق‌العاده به پیست اسکی خواهید داشت. علاوه بر این با اقامت در هتل توچال دسترسی رایگان به تله کابین و پیست اسکی را هم خواهید داشت.

هتل توچال اسکی توچال در ارتفاع ۳۵۵۰ متری قرار دارد و اسکی بازان را با ۲۶ اتاق و چهار سوئیت ۷ تا ۸ ماه در سال که دامنه های آن با برف پوشانده شده ارائه می دهد.

توچال یکی از بهترین مراکز تفریحی ایران است که می‌توانید امکانات تفریحی آن را با تخفیف‌های ویژه از سایت تخفیفان دریافت کنید.

تجربه لذت بخش یک روز برفراز کوه های شمال تهران، هیجان با سورتمه توچال، تجربه حس آرامش دیدن طبیعت سوار بر تله کابین، تفریحی سالم و گروهی برای خانواده‌ها و دوستان است که با بیشترین تخفیف‌ها و بهترین کیفیت، توسط تخفیفان در اختیار شما قرار داده شده است. این مراکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مثل ضدعفونی مستمر محیط  و پذیرش محدود مراجعین، آماده خدمت‌رسانی به شما هستند.

 

 

قیمت و هزینه تفریحات توچال

هزینه دریافتی تفریحات توچال معمولا شامل یک ساعت استفاده از مجموعه بيليارد و نیم ساعت فوتبال دستی، پکیج غذایی رستوران گل یخ،  تله سیژ توچال، سورتمه و تله کابین می‌شود. به طور مثال بلیت رفت و برگشت تله کابین توچال 70 هزار تومان است. به طور تقریبی می‌توان گفت هزینه این تفریحات بین 50 تا 80 هزار تومان است که شما می‌توانید با استفاده از کوپن تخفیفان با قیمتی کمتر از آن‌ها استفاده کنید.

 

خدمات و امکانات مجموعه‌ توچال

مجموعه تفریحی توچال گزینه‌های مختلفی برای سرگرمی شما دارد که تجربه هر کدام از آن‌ها می‌تواند خاطره‌ای خوش برای شما به همراه خانواده و دوستانتان بسازد. شما می‌توانید بین هیجان بی‌نهایت سورتمه توچال و آرامش دیدن منظره‌ها از داخل تله کابین، یکی را انتخاب کرده و یک روز رویایی را تجربه کنید.  امکانات مجموعه توچال با کوپن تخفیف، موارد زیر را شامل می‌شود:

-  صرف پکیج غذایی کامل به همراه بلیط رفت و برگشت تله کابین در ارتفاع ۲۹۴۰ متری

- رفت و برگشت تله کابین توچال از ایستگاه 1 تا 7

- بگ جامپ و اسلک لاین توچال

- مشاهده منظره‌ای متفاوت و زیبا از شهر تهران با تله سیژ توچال

- استفاده از سورتمه توچال

- یک ساعت بازی بیلیارد خانوادگی در کافه بیلیارد توچال

- نیم ساعت بازی فوتبال دستی در کافه بیلیارد سون توچال

- پیست اسکی توچال

- استفاده از رستوران چشمه توچال و انتخاب یکی از غذاهای اصلی: چلو کوبیده لقمه مخصوص، زرشک پلو با مرغ، جوجه کباب، شنیسل مرغ به همراه ماست، یک عدد نوشیدنی، چای ویژه.

 

سوالات متداول درباره حضور در مجموعه تفریحی توچال

در این بخش به رایج‌ترین پرسش‌های مربوط به مجموعه توچال پاسخ داده شده است:

۱-  آیا استفاده از مجموعه توچال شامل هزینه‌های جانبی دیگری هم می‌شود؟

ممکن است برای استفاده از مجموعه‌های تفریحی توچال هزینه‌های جانبی دیگری هم از شما دریافت شود، مثل هزینه پارکینگ. شما می‌توانید با پرداخت 7000 تومان از پارکینگ مجموعه استفاده کنید.

۲-  آیا برای استفاده از خدمات توچال نیاز به رزرو قبلی است؟

برای استفاده از خدماتی مثل تله سورتمه و تله‌سیژ فقط کافی است در محل حضور یابید و بلیت استفاده از آن‌ها را تهیه کنی. برای اطمینان از ساعات کاری و خرید بلیط سورتمه و  تله کابین توچال می‌توانید به سایت مجموعه مراجعه کنید. اما برای مراجعه به رستوران گل یخ هماهنگی پیش از مراجعه الزامی است در غیر این صورت این مجموعه در قبال سرویس دهی مسئولیتی ندارد. همچنین استفاده از تله کابین در شرایط جوی نامساعد امکان پذیر نیست، بنابراین قبل از مراجعه حتما هماهنگی های لازم را انجام دهید.

۳-  آیا استفاده از بیلیارد و فوتبال دستی محدودیت تعداد نفرات دارد؟

خیر، شما می‌توانید به همراه دوستان و خانواده خود به این مجموعه بروید و از خدمات آن‌ها استفاده کنید. مجموعه بیلیارد و فوتبال دستی توچال هیچ محدودیتی در تعداد نفرات ندارد و جزو تفریحات دسته جمعی به شمار می‌رود.

۴-  ظرفیت تله کابین توچال چند نفر است؟

ظرفیت تله کابین توچال ۶۰۰ نفر در ساعت است.

 

چطور به توچال برویم؟

مرکز تفریحی توچال در انتهای خیابان ولنجک و در بام تهران قرار دارد. شما می‌توانید می‌توانید با اتوبوس و مترو یا با ماشین شخصی به آن‌جا بروید. به صورتی که از اتوبوس خط ۲۲۱ میدان ولنجک- پایانه شهید افشار پیاده می‌شوید و به سمت توچال می‌روید. با مترو هم به ایستگاه تجریش بروید سپس تاکسی‌ های بام تهران، شما را به ورودی مجموعه‌ توچال می‌رساند.

 

شرایط سرویس‌دهی در دوران کرونا

تمام مراکزی که با تخفیفان همکاری می‌کنند ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستند. در این دوران کارکنان مجموعه‌ها از ماسک و شیلد استفاده می‌کنند و تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا در این مجموعه مثل استریل و ضدعفونی شدن محیط با مواد آنتی باکتریال، استفاده از ماسک و دستکش برای کارکنان و مراجعه کنندگان، بررسی روزانه بازرس بهداشت مجموعه و نظافت روزانه تله کابین برای سلامت شما انجام می‌شود.

 

ارتباط و پشتیبانی

اطلاعات تماس و جزئیات خدمات هر مرکز در صفحه مربوطه قرار دارد. می‌‌توانید با مراجعه به این قسمت‌ها، در مورد خدمات آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

همچنین اگر در ارتباط با شیوه خرید از تخفیفان، یا شرایط و نحوه استفاده از کوپن تخفیفان سوالی داشتید، با پشتیبانی تماس بگیرید.

تلفن: ۴۲۰۲۷- ۰۲۱