کد تخفیف ماهی جنوب

ماهی خوراکی و صید روز

1

99,260 تومان

بازگشت وجه به کاربران تا امروز

5

خرید موفق تا امروز

چه زمانی می‌توانید بازگشت وجه خود را برداشت نمایید؟
  • ثبت خرید1 روز
  • قابل برداشت10 روز

کدهای تخفیف

تخفیفان

متاسفانه در حال حاضر پیشنهاد فعالی در دسترس نیست.

پیشنهادهای ویژه‌ی تخفیفان را برای خرید از اولین و معتبرترین فروشگاه آنلاین محصولات دریایی در این صفحه مشاهده می‌کنید. با استفاده از کدهای تخفیف و پیشنهادات ما، کالای مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی ماهی جنوب با هزینه‌ی کمتر دریافت کنید.

ماهی جنوب با ماموریت ایجاد دسترسی آسان، سریع و بهداشتی به محصولات دریایی تازه جنوب همراه با آموزش‌های لازم در زمینه‌ی پخت و نگهداری محصولات دریایی، در نتیجه افزایش سرانه‌ی مصرف غذای دریایی در ایران تشکیل شده است.

تخفیفان بهترین کدهای تخفیف ماهی جنوب را به شکل روزانه در همین صفحه فهرست می‌کند. بنابراین پیشنهاد می‌شود پیش از ثبت سفارش در ماهی جنوب، به تخفیفان سر بزنید.

 

چطور از کد تخفیف ماهی جنوب استفاده کنم؟

کد‌های تخفیف ماهی جنوب شامل قسمت حراجی می‌شود که با خرید کوپن ۱۰۰ درصد حراجی ارسال رایگان برای سفارش بالای ۳۵۰ هزار تومان و کوپن ۲۱ درصد حراجی، 21% پولِ‌تو برای خرید در فروشگاه ماهی جنوب برای شما لحاظ می‌شود.

بدین صورت که با زدن دکمه خرید در قسمت کد تخفیف، وارد حساب کاربری‌تان در تخفیفان شده و پس از آن به سایت ماهی جنوب هدایت می‌شوید. با انتخاب محصول مورد نظر و درج کد تخفیف ارائه شده سفارش خود را با تخفیف ثبت می‌کنید.

 

آخرین کدهای تخفیف ماهی جنوب را کجا پیدا کنم؟

تخفیفان همواره بهترین کدهای تخفیف ماهی جنوب را در اختیار شما می‌گذارد. جهت دسترسی به آخرین کدهای تخفیف ماهی جنوب، این صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید. همچنین می‌توانید با اشتراک در خبرنامه‌ی تخفیفان از بهترین تخفیف‌های مرتبط با شهر خود مطلع شوید.

 

چرا کد تخفیف من کار نمی‌کند؟ چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

کدهای تخفیف ممکن است مهلت استفاده‌ی محدودی داشته باشند یا فقط برای محصول ‌خاصی معتبر باشند. تخفیفان تمامی این توضیحات را در اطلاعات کد تخفیف درج می‌کند.

اگر نمی‌توانید از کدهای تخفیف ماهی جنوب استفاده کنید،‌ موارد زیر را بررسی کنید.

- مهلت استفاده تمام شده است.

- قبلا از کد استفاده کرده‌اید.

- یک کد تخفیف دیگر را اعمال کرده‌اید.

- کد تخفیف برای دوره آموزشی انتخابی شما قابل استفاده نیست.

- کدهای تخفیف دارای سقف مبلغ هستند.

 

بیش‌تر دربارهٔ ماهی جنوب

فروشگاه آنلاین ماهی جنوب به عنوان اولین و معتبرترین فروشگاه آنلاین محصولات دریایی تازه جنوب با شعار «از دریا به خانه شما» با هدف ارائه آبزیان تازه و درجه یک دریایی به سراسر کشور شروع به فعالیت کرد.

ماهی جنوب با صیادان بومی اکثر نقاط کشور در ارتباط است و محصولات خود را مستقیم از صیادان تامین می کند. همچنین سایت ماهی جنوب نماد اعتماد الکترونیک و تمامی مجوزهای مربوطه از مراجع ذی ربط را دارد.

تیم حرفه ای تامین ماهی جنوب، فقط از قایق‌ها و صیادانی تامین می کنند که در کمتر از ۲۴ ساعت از دریا می‌آیند و آزمایش‌های دقیق برای بررسی نمونه‌های ماهی انجام می‌شود تا بهداشتی‌ترین محصولات را در اختیار شما قرار دهند.

ماهی جنوب محصولات دریایی تازه صید شده را همراه با بسته بندی مخصوص طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت برای مشتریان ارسال می‌کند تا تازگی خود را حفظ کنند. با توجه به اینکه هدف ماهی جنوب ارائه محصولات تازه است به هیچ عنوان محصولات فریز یا منجمد شده که باعث کاهش کیفیت آنها می شود ارسال نمی‌شود.

 

ارتباط با ماهی جنوب

برای ارتباط با پشتیبانی ماهی جنوب می‌توانید با شماره‌ تلفن ٠٩١٦٢٣٠٤٧٢٢ تماس بگیرید.



امتیاز و نظر کاربران

1
0 رای
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید
تخفیفان

متاسفانه در حال حاضر پیشنهاد فعالی در دسترس نیست.