تا

%0

تخفیف

پیست اسکی توچال

توچال

الان بسته است

20373 خرید تا امروز

4.9

145 نظر

درباره پیست اسکی توچال

به دنبال نزدیک‌ترین مقصد برای اسکی در اطراف تهران هستید؟ پیست اسکی توچال تنها ۵ کیلومتر با مرکز تهران فاصله دارد. چند پیست اسکی در دنیا می‌شناسید که این‌قدر به مرکز شهر نزدیک باشند؟ پیست اسکی توچال نه فقط نزدیک‌ترین مقصد برای اسکی‌بازان در تهران است، بلکه برف‌گیرترین پیست اسکی اطراف تهران هم به شمار می‌رود. این مجموعه تا اواسط بهار امکان اسکی کردن را برای شما فراهم کرده. با ماه همراه باشید تا نگاهی به این پیست اسکی خارق‌العاده و امکانات آن بیندازیم.

پیست اسکی توچال کجاست؟

یک شهر ۱۵ میلیون نفری را تصور کنید که مجهز به یک خط تله کابین بسیار بزرگ باشد؛ و شما را در عرض ۳۰ دقیقه به ارتفاع ۳۸۰۰ متری از سطح دریا ببرد. تهران ما میزبان یکی از خاص‌ترین پیست‌های اسکی در دنیاست. این پیست بخشی از مجموعه چندمنظوره و بی‌نظیر توچال است. پیست اسکی توچال در شمال تهران واقع شده و این امکان را برای تهرانی‌ها فراهم کرده تا علاوه بر این‌که از هوای تازه لذت و پاک بهره ببرند؛ از تفریحاتی مانند پیاده روی، اسکی، اسنوبرد، سورتمه، بک جامب، تله سیژ، رستوران‌گردی و… لذت ببرند. تله کابین توچال شما را به ارتفاعات قله و پیست توچال می‌رساند و چشم‌اندازی نفس‌گیر از تهران را برای شما به نمایش می‌گذارد.

پیست اسکی توچال می‌تواند تا هفت ماه در سال امکان لذت بردن از اسکی را آن‌هم با برف ۱۰۰% طبیعی برای شما فراهم کند. هرچند که پروژه راه اندازی این مجموعه از قبل از انقلاب در جریان بود، ولی به دلیل وقوع انقلاب و جنگ تحمیلی، اتمام این پروژه به تعویق افتاد. در نهایت و در سال ۱۳۹۲ پیست اسکی توچال با حضور رئیس فدراسیون اسکی به صورت رسمی افتتاح شد. در ابتدا قرار بود که این مجموعه بزرگ‌ترین پیست اسکی در دنیا باشد که این اتفاق رخ نداد. ولی با این حال، این مجموعه با داشتن ۳ پیست اسکی، یکی از مقصدهای محبوب علاقمندان به اسکی است.

پیست اسکی توچال ایستگاه هفتم (قله)

درست زمانی که در ایستگاه هفتم پیاده می‌شوید، در پیست اسکی توچال، قله زیر پای شما قرار گرفته. این پیست، ۱۲۰۰ متر  طول دارد و از پایین قله توچال شروع شده و در نزدیکی هتل توچال به پایان می‌رسد. این پیست به دلیل اینکه در ارتفاع ۳۵۰۰ متری سطح دریا واقع شده در کنار پیست اسکی سبلان در اردبیل، نخستین پیست‌های برف گیر در ایران به شمار می‌روند. امکان اسکی از اواسط آبان تا اواسط اردیبهشت و حتی خرداد از جمله جذابیت‌های پیست اسکی توچال است. این پیست از یک تله سیژ دوپل مایر و یک تله اسکی برای جابه‌جایی استفاده می‌کند.

پیست اسکی توچال ایستگاه هفتم (دامنه غربی)

این پیست اسکی بالاتر از پیست اسکی قله قرار گرفته و طول آن ۹۰۰ متر است. به بالای این پیست که برسید از دیدن کوه‌های اطراف و چشم اندازی که دارند شگفت زده خواهید شد. در این پیست از یک دستگاه تله سیژ برای حمل و نقل استفاده می‌شود.

پیست اسکی توچال ایستگاه هفتم به پنجم

 این پیست اسکی توچال تازه تاسیس است و هنوز خبری از تله سیژ و تله اسکی در آن نیست. این پیست در ارتفاع ۳۷۵۰ متری از سطح دریا قرار گرفته و با طول ۵۵۰۰ متری تا ایستگاه ۵ تله کابین توچال ادامه پیدا می‌کند.

اسنوموبیل در پیست توچال

اسنوموبیل سواری یکی از تفریحات خاص و هیجان انگیز در ارتفاعات توچال است. در کنار هتل توچال شما می‌توانید اسنوموبیل اجاره کنید و هیجان خاص سرعت روی برف را با تجربه کنید.

هتل توچال

هتل توچال مرتفع‌ترین هتل کوهستانی است که در ارتفاع ۳۴۴۵ متری از سطح دریا قرار گرفته. این هتل ۳ ستاره که درست روبروی پیست اسکی واقع شده نمای بی‌نظیری را ارائه می‌کند. و اگر در شب و هوای صاف به آسمان آن خیر شوید مملو از ستاره خواهد بود. یکی از ویژگی‌های خاص هتل توچال این است که شما با رزرو اتاق در این هتل بلیت رفت و برگشت تله کابین، تله سیژ و دو روز اسکی در پیست اسکی توچال را هم دریافت می‌کنید. کسانی که علاقمند به اسکی هستند می‌توانند با رزرو اتاق در هتل توچال دو روز هیجان انگیز را در پیست اسکی توچال بگذراند.

قیمت پیست اسکی توچال

قیمت پیست اسکی توچال از 190 هزار تومان تا 275 هزار تومان متغیر است. این قیمت به روزهای هفته بستگی دارد. برای روزهای یکشنبه تا چهارشنبه قیمت پیست اسکی توچال، 240 هزار تومان است. برای روزهای شنبه قیمت بلیط 190 هزار تومان و آخر هفته و تعطیلات، قیمت پیست اسکی توچال 275 هزار تومان است.


امکانات و ویژگی‌ها

مخاطب: بانوان,آقایان,کودک

جای پارک: آسان

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان,شش تا یازده سال

دسترسی به وسایل نقلیه: دارد

هزینه‌های جانبی: هزینه پارکینگ

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.9
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

08:30-17:30

یکشنبه

08:30-17:30

دوشنبه

08:30-17:30

سه شنبه

08:30-17:30

چهارشنبه

08:30-17:30

پنج شنبه

08:30-17:30

جمعه

08:30-17:30

آدرس :

انتهای ولنجک، مجموعه فرهنگی توچال

چگونه می توانم از تخفیف پیست اسکی توچال استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به پیست اسکی توچال باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!