تا

%10

تخفیف

بازدید برج میلاد

برج میلاد

الان بسته است

160912 خرید تا امروز

2 پیشنهاد فعال

4.2

490 نظر

همه

بازدید، ورودی و کارت عضویت

همه

تخفیفان

درحال حاضر در این دسته‌بندی پیشنهاد فعالی وجود ندارد

درباره بازدید برج میلاد

برج میلاد نماد شهری مهم تهران است و در اهمیت وجود این بنا برای تهران هیچ کس شکی وجود ندارد. تهران برای شکل و ظاهر جدیدش نمادی زیبایی می‌خواست و از ۱۳۷۶ ساخت برج میلاد شروع  شد. اما این سازه بی نظیر  در زمان کلید خوردن ساخت و سازش به اسم برج یادمان شناخته می شد ولی با مصادف شدن اوج ساخت و ساز این بنای عظیم در تهران با ایام یک صدمین سالروز میلاد امام خمینی (ره) این بنا به نام برج میلاد نام گذاری شد و ساختش توسط شهرداری تهران به اتمام رسید. برج میلاد مشخصات منحصر به فردی دارد و شاید در دنیا به خاطر این مشخصات شناخته شود.

برج میلاد تهران از تلویزیون تا تفریح

برج میلاد را باید یک برج تفریحی دانست تا یک برج تلویزیونی. در دنیا برج هایی مانند برج ونکور و یا مالزی بیشتر به خاطر آنتن روی آنها و موقعیتی که این آنتن برای پخش امواج رادیو تلویزیون ایجاد می کند شهرت یافته اند، اما برج میلاد تهران  علاوه بر این خصوصیات با داشتن ۱۲۰۰۰ متر مربع سازه رأس و البته دها واحد تجاری تفریحی در محوطه پایین برج، به برجی برای تفریح و شادی و خاطرات لذت بخش مردم تهران بدل شده است. مجموعه های تفریحی برج میلاد عبارت اند از:

  • کافه ویونا
  • دلفیناریم
  • مجموعه رستوران ها به ویژه رستوران گردان برج میلاد
  • مجموعه پینت بال

بازدید از برج  میلاد

باز دید از برج میلاد با مبلغی نچندان زیاد انجام می‌شود. با تهیه بلیط شما می توانید از امکانات مختلف این مجموعه شامل سکوی دید باز، گنبد آسمان، موزه شهرداری و  موزه مشاهیر  دیدن کنید اما بازدید از برج میلاد به این جا ختم نمی شود و در برنامه بازدید خود می‌توانید نشستی دوست داشتنی و لذت بخش در کافه تریا واقع در ارتفاع ۲۶۴ متری و دیدن لیزریوم برج میلاد را داشته باشید.

مهترین قسمت بازدید از برج میلاد همین دیدن تهران از ارتفاع بیش از ۲۵۰ متری است . شهری که همواره با آن درگیر هستیم و همیشه در آن زندگی می کنیم را می‌شود از زاویه‌ای به مراتب منحصر به فردتر دید.

دلفیناریم

چند دلفین باهوش با مربیانی بسیار توانمند در مرتفع‌ترین دلفیناریم دنیا یعنی برج میلاد. این روز ها هر کس از برج میلاد یاد می‌کند اول به یاد دلفیناریم برج می‌افتد. شهرت این نمایش آبی این روز ها ازخود برج میلاد هم دارد بیشتر می‌شود. در مملکت ما که چندان به آب های آزاد راه ندارد و فقط می شود در خلیج فارس دلفین دید و برای دیدن آن هم باید هزار کیلومتر زمینی و دریایی  سفر کنید دیدن نمایش دلفین‌هایی سر حال و دوست داشتنی بسیار جالب است. نمایش های بسیار زیبای دلفین های دلفیناریم برج میلاد برای همه زیبا و دوست داشتنی است هر کسی از شیرجه های این موجودات باهوش که به انسان های دریایی مشهورند، به هیجان می‌آید این نمایش را در دلفیناریم به این راحتی ها نمی شود از دست داد.

همچنین نمایش دلفیناریم می تواند یک تجربه بسیار جالب برای بچه ها باشد. تجربه ای که شاید تا مدت ها از آن با هیجان یاد کنند و بلند بلند درباره آن حرف بزنند به هر حال دیدن این موجودات برای همه دوست داشتنی است بچه ها که جای خود دارد.

کافه ویونا برج میلاد

هر چیزی در جاهایی مخصوص مزه خاصی می دهد و وقتی غرق عظمت برج میلاد در کنار قوس زیبای گنبد این برج در حال قدم زدن هستی  یکی از نام هایی که حسابی نظرت را جلب می‌کند کافه ویونا است، آن هم در ارتفاع ۲۶۶ متری. در این ارتفاع به خورشید نزدیک تر از  دیگر جا ها هستید و البته گرمی قهوه و کیک پنیرهای ویژه کافه ویونا می‌تواند طعم خورشید را در جایی نزدیک خورشید، یعنی در کافه ویونای برج میلاد به شما  تقدیم کند. در این کافه همه خدمات بسیار معروف کافی شاپ های ویونا البته با کیفیتی بسیار بهتر به شما عرضه می‌شود و شما می‌توانید منظره را با لذت نوشیدن قهوه های بی نظیر  و چشیدن کیک ها خوش طعم این کافه زیبا همراه کنید . درباره قهوه های  کافه ویونا هم تعریف های زیادی در میان است و مجله معتبر LA SEMUSE Swiss coffee   از قهوه Food trade  که در کافه ویونا سرو می‌شود بارها تقدید کرده است و آن را بار ها یکی از قهوه های برتر دنیا نامیده است.

پینت بال برج میلاد  

حال وقت آن است که مقداری آدرنالین خون خود را بالا ببرید. پرواز در رویای ابرها دیگر بس است برج میلاد فقط برای در بیداری رویا دیدن نیست. شما می توانید یک ماجرای کامل از رویا تا واقعیت را  در برج میلاد تجربه کنید. می توانید برای خود علاوه بر دیدار با دلفین های دلفیناریم یا صرف قهوه در کافه ویونای برج میلاد  چند دست پینت بال دسته جمعی هم  در پینت بال برج میلاد تداکر ببینید. پینت بال ورزشی است که همواره مورد توجه کسانی بوده است که هیجان و به کار گیری فکر را یک جا می خواهند.

رستوران برج میلاد

در برج میلاد تفریح در اوج خود است و برای هر سنی تفریح خاصی و جود دارد اما بعد از افت و خیزهای پینت بال برج یا آرامش نوشیدن یک نوشیدنید سرد یا گرم در کافه ویونا  وقت غذا می رسد و نهار یا شام را باید در یکی از رستوران های برج میلاد صرف کرد. اینکه برج میلاد با مراکز خرید و تفریحی‌اش تمام روز بازدید کنندگانش را می سازد خیلی خاطره ساز است اما  بازدید از برج میلاد یک حسن ختام خوب و خوش مزه دارد و آن هم نوش جان کردن غذایی مطبوع و سالم و بسیار خوشمزه در رستوران های برج میلاد است. 

رستوران گردان برج میلاد اوج این بازدید را می سازد، هنگام خوردن غذا نماییی 360 درجه از کل تهران زیر پای شماست منظره عالی این رستوران،‌ در ابتدا شروع به کار برج میلاد، آنچنان جذاب بود  که برای صرف یک وعده غذا در این رستوران زیبا باید مدتی در نوبت می ماندید و وقت قبلی رزرو می کردید اما الان کار ساده تر است فقط کافی است به برج میلاد بروید و روی صندلی‌های رستوران گردان برج میلاد بنشینید غذایی به زیبایی آسمان و خوشمزه تر از هر جای دیگری پیش روی شماست تا نوش جان کنید.

برج میلاد

در دنیا یک برج میلاد وجود دارد و معماری آن کاملا منحصر به فرد است تهران بعد از ساخته شدن این برج با این نماد شهری شناخته می شود و از هم مهم‌تر این برج را ما ایرانیان ساخته ایم و یکی از نماد های غرور ملی است. همچنین می توانید هر تفریحی که دوست داشته باشید را در این مجموعه بیابید. الان در تخفیفان شما فقط یک کلیک با این تفریحات فاصله دارید.

  

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: آسان

مخاطب: بانوان,آقایان,کودک,بزرگسال

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان,شش تا یازده سال,زیر شش سال

مدت زمان: حدود یک ساعت

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.2
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

10:00-24:00

یکشنبه

10:00-24:00

دوشنبه

10:00-24:00

سه شنبه

10:00-24:00

چهارشنبه

10:00-24:00

پنج شنبه

10:00-24:00

جمعه

10:00-24:00

آدرس :

استان تهران، تهران، کوی نصر، بزرگراه شهید همت، میدان آرش

چگونه می توانم از تخفیف بازدید برج میلاد استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به بازدید برج میلاد باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

سبد خرید شما خالی است

آخرین خرید: لحظاتی پیش

با خیال راحت خرید کنید !

اگر خدمات مرکز مطابق توضیحات نباشد، پس از ارتباط با پشتیبانی 100% مبلغ بازگردانده می‌شود