تا

%0

تخفیف

هتل بلوط ولنجک

ولنجک

الان بسته است

159129 خرید تا امروز

2.2

1716 نظر

درباره هتل بلوط ولنجک

هتل بلوط یکی از بهترین هتل‌های تهران است که در شمال پایتخت قرار گرفته است. این هتل سه ستاره در محله خوش آب و هوا و کوهستانی ولنجک قرار دارد و در نزدیکی بسیاری از مناطق تفریحی و گردشگری شمال تهران قرار دارد.

این هتل در نزدیکی منطقه تفریحی درکه و مجموعه تفریحی توچال قرار دارد و با اقامت در این هتل می‌توانید با طی کردن مسیری کوتاه به انواع تفریح و سرگرمی دسترسی داشته باشید. همانطور که می‌دانید درکه یکی از مناطق تفریحی و کوهستانی در تهران است که امکانات تفریحی و شکم‌گردی زیادی دارد.

مجموعه تفریحی توچال هم که یکی دیگر از جاهای دیدنی در شمال تهران است که در آن وسایل سرگرمی و تفریحی زیادی وجود دارد. از کوهنوردی گرفته تا تله کابین و سورتمه در این مکان تفریحی و زیبا در دسترس است.

رستوران هتل بلوط

هتل بلوط ولنجک امکانات رفاهی زیادی دارد که یکی از آن‌ها رستوران است. این رستوران فقط مخصوص افرادی که در هتل اقامت دارند، نیست و همه افراد از سراسر تهران می‌توانند برای خوردن غذاهای خوشمزه و با کیفیت به رستوران هتل بلوط بروند.

رستوران هتل بلوط فضای دلنشین و دنجی دارد و انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی در آن سرو می‌شود. این رستوران دارای دو سالن است. یک سالن مدرن و مجهز برای پذیرایی از مهمانان ویژه و یک سالن روباز ویژه کسانی که دوست دارند غذا را در فضای باز و هوای مطبوع نوش جان کنند.

غذاهای رستوران هتل بلوط بسیار متنوع است. انواع سوپ، پیش غذاهای ایرانی و ایتالیایی، انواع کباب، غذاهای برنجی و سالادهای متفاوت در منوی این رستوران موجود است. فقط کافی‌ست غذای مورد علاقه خود را پیدا کنید و از طعم فوق‌العاده آن شگفت زده شوید.

آدرس هتل بلوط

همانطور که گفتیم هتل بلوط در محله ولنجک قرار دارد. آدرس هتل بلوط به شرح زیر است:

ولنجک- خیابان یمن- بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی، سمت چپ باغ گیاهشناسی کشور

هتل بلوط ولنجک تخفیفان

کاربران تخفیفان می‌توانند برای استفاده از امکانات رستوران و کافی شاپ هتل بلوط از تخفیف ویژه استفاده کنند. هتل بلوط ولنجک برای بوفه صبحانه و منوی رستوران، قیمت ویژه‌ای را برای کاربران تخفیفان در نظر گرفته است. شما می‌توانید بوفه صبحانه هتل بلوط و رستوران این هتل را برای آخر هفته یا تعطیلات رزرو کنید و اوقات خوشی را با دوستان و خانواده در فضای این هتل زیبا تجربه کنید.

 

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: آسان

نوع رستوران: بوفه

تنوع منو: صبحانه

سطح قیمت: متوسط

استعمال دخانیات: فضای مخصوص دخانیات

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

2.2
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

7:30-11:00

یکشنبه

7:30-11:00

دوشنبه

7:30-11:00

سه شنبه

7:30-11:00

چهارشنبه

7:30-11:00

پنج شنبه

7:30-11:00

جمعه

7:30-11:00

آدرس :

ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از مقدس اردبیلی، سمت چپ باغ گیاه شناسی

چگونه می توانم از تخفیف هتل بلوط ولنجک استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به هتل بلوط ولنجک باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!