از بین بردن منافذ صورت با لیزر جای جوش

یکی از اصلی‌ترین معیارهای زیبایی چهره، داشتن پوستی صاف و بدون هیچ منافذی است. هر چه جای جوش و آکنه بر روی پوست شما بیشتر باشد، بدون‌شک از زیبایی چهره شما نیز کم می‌شود. خوشبختانه با توسعه علم پزشکی و فناوری‌های به‌روز در انواع صنایع، حوزه مربوط به پوست نیز توسعه پیدا کرده و از روش‌های مختلفی برای جوان‌سازی یا پاکسازی و زیبایی پوست صورت استفاده می‌کنند. مراکز لیزر تهران به طور جدی بر روی از بین بردن جای جوش و آکنه تمرکز دارند و در این روند تا حد زیادی موفق هستند.

بهترین روش از بین بردن جای جوش و اسکار

در صورتی که از جای جوش و آکنه بر روی پوست صورت خود رنج می‌برید و به فکر تغییر پوست صورت و درمان آن هستید، بدون‌شک در مورد درمان این مشکل تحقیقات زیادی انجام داده‌اید. به عبارت دیگر شما به عنوان فرد متقاضی از بین رفتن جای جوش و آکنه روش‌های مختلفی را پیدا کرده‌اید.

اما بهترین روش برای رفع جای اسکار یا جوش چیست؟ توجه داشته باشید بهترین روش نه تنها برای صورت بلکه برای پوست بدن نیز جوابگو خواهد بود. شاید به دنبال روش ساده‌ای برای رفع منافذ صورت یا پوست خود باشید و از لایه‌برداری کمک بگیرید ولی این روش برای همیشه تداوم ندارد.

بهترین، موثرترین و پایدارترین روش برای رفع هرگونه جای جوش، آکنه و اسکار روش لیزر درمانی است. فرقی ندارد در کدام منطقه از تهران ساکن هستید، مراکز لیزر درمانی با کیفیتی در سراسر این شهر قرار دارند که مشکل شما را به راحتی و طی مدتی کوتاه حل خواهند کرد. برای مثال مراکز لیزر غرب تهران از بهترین مراکز لیزر درمانی این شهر به شمار می‌آیند.

روش لیزر درمانی چیست؟

از آنجایی که تکنولوژی پیشرفت کرده و بهترین دستگاه‌ها و به‌روزترین وسایل روی کار آمده‌اند، به روش‌های مختلفی می‌توان مشکلات مربوط به منافذ پوست را رفع کرد. بهترین دستگاه‌ برای از بین بردن جای جوش و آکنه دستگاه‌های لیزری هستند که با انرژی گرمایی خود به جمع شدن منافذ پوست کمک می‌کنند.

لیزر درمانی به کمک جدیدترین دستگاه‌ها انجام می‌شود و دوران نقاهت کوتاهی دارد و هیچ ناراحتی و درد سختی برای فرد متقاضی به همراه نخواهد داشت. در این روش درمانی انرژی گرمایی یا امواج لیزر براساس یک فرکانس معین به لایه‌های عمیق پوست فرد مورد نظر نفوذ می‌کند.

در نتیجه به دلیل حرارت زیادی ایجاد شده پوست فرد کشیده می‌شود و کلاژن‌سازی آن افزایش می‌یابد. در ادامه روش لیزر درمانی، انرژی و امواج لیزر باعث تحریک بخش‌های عمیق و سطحی پوست افراد می‌شود و لایه‌های پیوندی را بیشتر به سمت یکدیگر جذب می‌کند. در ضمن طی این روش چربی بیش از حد پوست نیز کاهش می‌یابد.

۶ روش‌ لیزر درمانی برای از بین بردن جای جوش

پیش از این نیز گفتیم تکنولوژی در حوزه‌های مختلف توسعه پیدا کرده، از این‌رو دستگاه‌های مختلفی نیز در صنعت لیزر درمانی تولید شده و قابل استفاده هستند. برای مثال اگر ساکن شرق تهران هستید، می‌توانید به یکی از مراکز لیزر شرق تهران مراجعه کنید و از آنها در رابطه با این دستگاه‌ها مشاوره و راهنمایی بگیرید.

با توجه به وجود تعداد بالای دستگاه‌ها و روش‌های لیزر درمانی به طور حتم انتخاب بهترین روش لیزر درمانی برای شما سخت خواهد بود. پس بهتر است قبل از انتخاب هر یک از روش‌های لیزر درمانی کمی در مورد آنها تحقیق و بررسی انجام دهید و در نهایت بهترین دستگاه را در بهترین کلینیک انتخاب و وقتی را رزرو کنید.

با کمی تحقیق و بررسی در اینترنت و پرس و جو می‌توان به ۶ روش لیزر درمانی دست پیدا کرد که هر یک از آنها دارای مراقبت‌های قبل و بعد مخصوص به خود خواهند بود. در ضمن هر یک از این روش‌های لیزر درمانی به طور متفاوتی انجام می‌شوند و کارایی‌های مختلفی دارند. در بخش‌های زیر به طور خلاصه آنها را شرح می‌دهیم.

لیزر درمانی پیکو شور

دستگاه لیزر پیکوشور

اگر این روش لیزر درمانی را برای رفع جای جوش و آکنه خود انتخاب کنید، دوره نقاهت بسیار کوتاهی خواهید داشت. در ضمن این دستگاه لیزر یکی از معتبرترین و مورد تاییدترین دستگاه‌ها برای رفع منافذ پوست به حساب می‌آید. این دستگاه لیزر امواج و انرژی لیزر را به لایه‌های درونی و البته بیرونی پوست منتقل می‌کند.

به عبارت دیگر پیکو شور یکی از تاثیرگذارترین روش‌های لیزر درمانی است که البته با توجه به نوع پوست و منافذ شما می‌تواند تاثیرات مختلفی داشته باشد. فراموش نکنید قبل از لیزر باید با مشاوره متخصص در این حوزه صحبت کنید و بهترین تصمیم را بگیرید.

لیزر درمانی اربیوم

لیزر جای جوش با اربیوم

برای از بین بردن جای جوش و آکنه، لیزر درمانی اربیوم بهترین روش خواهد بود. البته این نوع لیزر شاید به تنهایی پاسخگوی نیاز پوست شما نباشد ولی درصد تاثیرگذاری روش لیزر درمانی اربیوم به نوع پوست شما و منافذ روی آن بستگی دارد. به هر حال برای انجام این لیزر نیز بهتر است با مشاوره متخصص صحبت کنید.

براساس گزارشات به دست آمده این روش لیزر درمانی با ترکیب سایر روش‌های همانند میکرونیدلینگ یا فیلر تاثیر بیشتری خواهد داشت و شما را به به نتیجه دلخواهتان نزدیک می‌کند. البته برای انجام این روش لیزر درمانی با از حضور یک متخصص حرفه‌ای کمک بگیرید.

لیزر درمانی فرکشنال

لیزر فرکشنال

در صورتی که بر روی پوست خود منافذ و لکه‌های قهوه‌ای رنگ دارید، توصیه می‌کنیم از این روش لیزر درمانی استفاده کنید. البته فرکشنال یکی از روش‌های لیزر درمانی بسیار حساس و خاص است که باید قبل از شروع این روش درمانی از سازگاری آن با پوست خود مطمئن شوید.

به زبان ساده بهتر است قبل از شروع لیزر درمانی فرکشنال، ویژگی‌ها و خصوصیات پوست خود را بررسی کنید و مورد آزمایش قرار دهید. توجه داشته باشید که فرکشنال تنها تمام جای جوش‌های قهوه‌ای رنگ پوست شما را از بین می‌برد و نمی‌تواند لکه‌های تیره زیر چشم شما را درمان کند.

 لیزر درمانی پی آر پی

پی آر پی صورت

در حال حاضر یکی از روش‌های لیزر درمانی پرطرفدار در مراکز لیزر شمال تهران پی آر پی است که جای جوش و آکنه را از بین می‌برد. همچنین منافذ پوست شما را به طور کامل رفع می‌کند. توجه داشته باشید پی آر پی برای افرادی که پوست روشن‌تری دارند بهتر نتیجه می‌دهد، البته برای پوست تیره نیز پاسخگو خواهد بود.

به هر حال برای استفاده از این روش لیزر درمانی نیز باید از کمک و مشاوره افراد حرفه‌ای و متخصص در این حوزه کمک بگیرید. ناگفته نماند لیزر پی آر پی برای کلاژن سازی پوست نیز کاربرد دارد و گودی زیر چشم شما را از بین می‌برد، اما بهترین تاثیر آن بر روی منافذ پوستی خواهد بود.

لیزر درمانی CO2

بهترین روش برای رفع جای جوش و آکنه لیزر سی او ۲ است که باید طی جلسات پیاپی و متوالی آن را انجام دهید تا به نتیجه نهایی برسید. به طور کلی برای رفع جای جوش، اسکار و آکنه بهتر است از همین روش درمانی استفاده کنید. براساس تحقیقات به عمل آمده این روش درمانی طی چندین جلسه بهترین نتیجه را خواهد داشت.

به خاطر داشته باشید برای تاثیر بیشتر این روش لیزر درمانی می‌توانید از میکرونیدلینگ یا فیلر نیز استفاده کنید. با کمک و ترکیب این روش‌های دیگر لیزر درمانی شما سریع‌تر و بهتر نتیجه می‌دهد. البته شاید روش‌های ترکیبی دیگری نیز برای این روش لیزر درمانی وجود داشته باشند.

لیزر درمانی ری سرفیسینگ

متقاضیانی که پوست روشن دارند و همچنین پوست آنها سالم است، بهتر است از همین روش لیزر درمانی استفاده کنند. همچنین اگر پوست شما چرب است و قصد دارید منافذ پوستی خود را از بین ببرید، می‌تواند از همین روش لیزر درمانی کمک بگیرید و به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

توجه داشته باشید شاید این نوع روش لیزر درمانی قیمت بیشتری نسبت به سایر روش‌ها داشته باشد ولی ارزشش را دارد. فراموش نکنید محل مطب و نوع دستگاه لیزر درمانی که برای خود در نظر دارید، تاثیر مستقیمی بر روی قیمت این روش درمانی دارد. به همین دلیل قیمت هر یک از روش‌های لیزر درمانی با دیگری متفاوت خواهد بود.

منافذ پوست خود را با لیزر درمانی ببندید

لیزر جای جوش

در انتها شما می‌توانید یکی از روش‌های لیزر درمانی ذکر شده در بالا را انتخاب کنید و منافذ پوست صورت خود را به طور کامل ببندید و از بین ببرید. با لیزر جای جوش شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و طی دوره‌ای مشخص به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. البته باید این دوره‌های درمانی را ادامه دهید.

البته از معایب این روش درمانی می‌توان به قیمت بالای آن اشاره کرد که شاید استفاده از این روش درمانی به همگان راحت نباشد. اما به هر حال این روش درمانی بهترین گزینه برای رفع جای جوش و آکنه است. از این‌رو برای از بین بردن جای اسکار و منافذ پوست صورت خود یکی از روش‌های لیزر درمانی را در نظر بگیرید.

مطالب مرتبط:

هایفوتراپی چیست؟ جوانی را به پوست شل شده صورت برگردانیم

میکرونیدلینگ چیست و چه تاثیری در جوانسازی پوست شما دارد؟

همه چیز درباره پاکسازی پوست

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *