فیشیال صورت چیست و چه مزایایی دارد؟

قطعا همه می‌دانید داشتن برنامه روتین مراقبت از پوست بسیار مهم است. مراقبت از پوست و استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی مناسب چیزی فراتر از داشتن ظاهر خوب است و این عضو از بدن ارزش صرف وقت و انرژی برای مراقبت روزانه و ماهانه را دارد. یکی از راه‌هایی که می‌توانید به صورت ماهانه برای مراقبت از پوست انجام دهید، فیشیال صورت است.

فیشیال صورت در بهترین و حرفه‌ای‌ترین آرایشگاه زنانه تهران راهی عالی برای بازسازی مجدد پوست و پاک کردن آلودگی‌ها از صورت است. با یک جلسه فیشیال متوجه خواهید شد همزمان با رسیدگی به پوستتان، می‌توانید آرامش خاصی را تجربه کنید. در ادامه این مطلب از بلاگ تخفیفان قصد داریم برای شما فیشیال صورت و مزایایی که برای پوست دارد را به شما معرفی کنیم.

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت نوعی روش درمانی پوست است که در طی آن با استفاده از بخار آب و ماسک‌های درمانی گوناگون، جوش‌های سرسیاه خارج می‌شود و پوست را پاکسازی می‌کنند. در مراحل بعدی پوست‌های مرده صورت لایه‌برداری شده و با استفاده از ماسک و کرم‌های گوناگون پوست تغذیه و هیدراته می‌شود.

فیشیال صورت مجموعه‌ای از روش‌های مراقبت از پوست است که برای با هدف لایه‌برداری، از بین بردن آلودگی‌ها و پوست مرده است. معمولاً در سالن های زیبایی یا مطب متخصص پوست انجام می‌شود.

این روش درمانی پوست معمولا در سالن‌های زیبایی مختلف متفاوت است. اساساً، فیشیال صورت معمولاً شامل بخار دادن، لایه‌برداری و خارج کردن است. سایر متخصصان زیبایی از ماسک‌های صورت، لایه برداری و ماساژ هم استفاده می‌کنند. این موضوع به پکیجی که در آرایشگاه انتخاب می‌کنید، بستگی دارد.

مراحل انجام فیشیال صورت

مراحل انجام فیشیال صورت

در ادامه فرایند انجام فیشیال را بازگو می‌کنیم. این فرایند ممکن است در هر سالن زیبایی متفاوت باشد و با مراجل دیگری انجام شود.

  1. آماده‌سازی

بسته به جایی که قرار است فیشیال انجام دهید، یکی از اولین اقداماتی که باید انجام دهید این است که برای آن آماده شوید. برخی از سالن‌ها در کنار پوست صورت، موارد دیگری مثل ماساژ ارائه می‌دهند، در حالی که برخی دیگر فقط به پوست رسیدگی می‌کنند.

  1. پاکسازی

در این مرحله متخصص زیبایی صورتتان را با صابون مخصوص و مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها بشویید. به عنوان مثال، برخی از سالن‌های زیبایی صابون‌های خاص برای انواع پوست چرب یا خشک استفاده می‌کنند. برخی دیگر از آرایشگاه‌ها از شما می‌خواهند روی تخت راحت دراز بکشید و صورتتان را شستشو می‌دهند.

این پاکسازی صورت معمولا بسیار تسکین دهنده است و متخصص از محصولات ملایم برای تمیز کردن پوست با ضربه‌های ملایم و متوسط ​​استفاده می‌کند. همچنین به عنوان یک ماساژ عمل می‌کند و در نتیجه شما بیشتر به آرامش می‌رسید.

  1. لایه‌برداری

بعد از پاک کردن آرایش و پاکسازی پوست، در مرحله بعدی با لایه برداری هیجان‌انگیز مواجه خواهید شد. بعضی از آرایشگاه‌ها از لایه بردارهای ملایم استفاده می‌کنند، در حالی که برخی دیگر از اسکراب صورت ساده استفاده می‌کنند. در هر صورت، هدف از فرایند لایه برداری از بین بردن سلول‌های مرده پوست و سایر آلودگی‌هاست. متخصص صورت در آرایشگاه های زنانه غرب تهران یا در مراکز تخصصی پوست باید آن را از هر گونه کثیفی پاک می‌کند و شما برای مرحله بعدی آماده خواهید بود.

  1. بخور پوست

بخور دادن به باز کردن منافذ کمک می‌کند تا پوست بهتر برای خارج کردن جوش و منافذ آماده شود. به این معنی که پوست آنقدرها آسیب نمی بیند. متخصص زیبایی معمولا دستگاه بخور را روشن می‌کند و آن را در جهت صورت قرار می‌دهد. از شما پرسیده می‌شود می‌توانید به درستی نفس بکشید یا نه. اگر ناراحت هستید باید صحبت کنید و باید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زیر دستگاه بخار باشید.

  1. خارج کردن

بعد از بخور دادن، چالش برانگیزترین بخش بیشتر فیشیال صورت که خارج کردن است، شروع می‌شود. در واقع، اکثر افراد در طول این فرایند به خواب می روند! متخصص زیبایی، کثیفی‌های پوست در لایه بیرونی که شامل آکنه خفیف، جوش‌های سرسیاه و سرسفید می‌شود را پاک می‌کند. اگر چیزی بیش از حد عمیق است، باید به متخصص پوست بروید تا آن را خارج کند. معمولاً متخصص فیشیال صورت، آکنه‌ای را که در شرف ترکیدن است یا آکنه‌ای که آماده ترکیدن نیست، لمس نمی‌کند.

  1. اتمام کار

باز هم، این مرحله از سالنی به سالن دیگر متفاوت است. برخی از روشی ساده استفاده می‌کنند و حوله سرد روی صورت قرار می‌دهند تا منافذ را ببندند. برخی دیگر از لیزر ملایم روی ماسک استفاده می‌کنند. همچنین به شما امکان لایه برداری شیمیایی و ماسک صورت هم داده می‌شود. 

لایه برداری شیمیایی و ماسک‌های مختلف صورت وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. این موارد به نیاز شما بستگی دارد. به عنوان مثال، ماسک صورت برای پوست‌های مستعد آکنه، برای روشن کردن پوست، برای پوست چرب وجود دارد. متخصص زیبایی به شما توصیه می‌کند که کدام ماسک صورت برای نوع پوست بهترین است.

فواید فیشیال ماهانه 

فواید فیشیال

انجام فیشیال صورت نه تنها باعث آرامش و شادابی صورت، بلکه ذهن نیز می‌شود. فیشیال به شما این امکان را می‌دهد که روی تنفس خود تمرکز کنید و اعتماد به نفس را برای داشتن پوست زیبا و سالم به دست آورید. فیشیال ماهانه در کنار برنامه مراقبت از پوست در منزل شما برای رسیدن به سالم‌ترین پوست ممکن کمک می‌کند. در اینجا فواید فیشیال ماهانه آورده شده است:

۱. افزایش گردش خون

فیشیال با گردش خون در زیر پوست به تجدید سلول‌های پوست کمک می‌کند، که پس از آن می‌تواند پف‌کردن و تجمع مایعات ناشی از سیستم لنفاوی را کاهش دهد. گردش خون خوب از این جهت مهم است که اکسیژن، پروتئین و مواد مغذی را به پوست می‌رساند و در عین حال پوست را از شر آلودگی خلاص می‌کند.

  1. پاکسازی عمیق

فیشیال صورت به از بین بردن تجمع چربی و کثیفی کمک می‌کند که پاک کننده روزانه نمی‌تواند این کار را برای پوست انجام دهد. باکتری های حاصل از چربی و کثیفی نیز از بین می‌روند و پوستی سالم و درخشان برای شما به همراه دارد.

۳. ضد پیری

با افزایش گردش خون در صورت، سرعت گردش سلولی به کند کردن روند پیری کمک می‌کند. فیشیال ماهیانه صورت، تولید کلاژن را تحریک می‌کند و ماهیچه‌های صورت را تقویت می‌کند، خطوط ریز و چین و چروک را به حداقل می‌رساند و پوستی نرم تر به دست می‌آورید.

  1. آرامش

انجام فیشیال صورت نه تنها باعث آرامش صورت، بلکه ذهن نیز می‌شود. فیشیال صورت به شما این امکان را می‌دهد که روی تنفس خود تمرکز کنید و اعتماد به نفس را برای داشتن پوست زیبا و سالم به دست آورید.

سخن پایانی

برای داشتن پوستی سالم و درخشان انجام فیشیال ماهانه را در برنامه‌ روتین مراقبت از پوستتان قرار دهید. با توجه به فواید زیادی که انجام فیشیال برای پوست دارد، قرار دادن آن در روتین مراقبتی، بسیار مهم است و به همه افراد با هر نوع پوستی پیشنهاد می‌شود.

با خواص عسل برای پوست آشنا شوید

هر آنچه که باید درباره تزریق بوتاکس و تاثیر آن بر جوانسازی پوست بدانید

همه چیز درباره پاکسازی پوست

 

 

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *