معرفی بهترین رستوران های جاده چالوس | ۵ رستوران برتر + آدرس

جاده چالوس

رستوران‌ های جاده چالوس با تنوع غذایی و قرار گرفتن در طبیعت بکر و زیبا، جذابیت زیادی برای گردشگران و مسافران دارد. این رستوران‌ها در مسیر جاده که به سواحل دریای خزر منتهی می‌شود، قرار گرفته‌اند و به همین دلیل یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در کشور محسوب می‌شوند.

یکی از بزرگ‌ترین جذابیت‌های جاده چالوس، طبیعت بکر و زیبای آن است. در این مسیر، مسافران می‌توانند از چشم‌اندازهایی زیبا و متفاوت از جمله کوهستان‌های دماوند، الموت و سهند، دره‌های خزر، دشت چالوس، دشت کردکوی و دشت نامن و روستاهای کوچک و بومی لذت ببرند.

علاوه بر طبیعت زیبا، جاده چالوس به عنوان یک مسیر معروف گردشگری، دارای جاذبه‌های تفریحی و توریستی متنوعی مانند کوهنوردی، پیاده روی، دوچرخه‌سواری و ماهیگیری در رودخانه‌های زیبای اطراف است. در مسیر جاده چالوس، رستوران‌ها و فروشگاه‌های محلی با دکوراسیون‌های جذاب و غذاهای لذیذ نیز وجود دارند که به مسافران خدمات ارائه می‌دهند. به همین دلایل، جاده چالوس با تنوع طبیعی و فرصت‌های تفریحی و توریستی فراوان، به عنوان یک مقصد مسافرتی پرطرفدار در کل ایام سال به شمار می‌رود.

در ادامه این مطلب از بلاگ تخفیفان به معرفی بهترین رستوران های جاده چالوس می‌پردازیم، اگر شما هم عاشق جاده چالوس و غذاهای آن هستید تا انتها با ما همراه شوید.

بهترین رستوران های جاده چالوس کدامند؟

اگر تا به حال از مسیر جاده چالوس به شمال رفته باشید، قطعا می‌دانید این جاده رستوران‌های زیادی دارد و هر کدام غذاهای مختلفی سرو می‌کنند. از صبحانه گرفته تا شام، رستوران های جاده چالوس بسیار متنوع هستند و شما در این مسیر هرگز گرسنه نخواهید ماند. در این بخش چند رستوران معروف با غذاهای خوش‌طعم را برای شما معرفی می‌کنیم.

رستوران ارکیده جاده چالوس

رستوران ارکیده جاده چالوس

رستوران ارکیده یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای در تهران است که قدمت بالایی دارد و اولین شعبه آن در سال ۱۳۳۶ در جاده چالوس راه‌اندازی شد. اگر به دنبال بهترین رستوران چالوس هستید، حتما سری به رستوران ارکیده بزنید. منوی غذایی کامل، غذاهای با کیفیت، استفاده از مواد غذایی تازه چند ویژگی اصلی این رستوران است که باعث شده است بین گردشگران طرفداران زیادی پیدا کند. غذاهای رستوران ارکیده بیشتر ایرانی و سنتی هستند و در آن می‌توانید غذاهای شمالی هم نوش جان کنید. از کشک بادمجان گرفته تا ماهی سفید خوش‌طعم دریای خزر در رستوران ارکیده سرو می‌شود.

آدرس: کیلومتر ۱۲ جاده چالوس

رستوران میرزایی جاده چالوس

رستوران میرزایی

در بین رستوران های جاده چالوس، این رستوران قدمت بالایی دارد و یکی از قدیمی‌ترین‌ها در جاده چالوس است. رستوران میرزایی بیش از ۵۰ سال است که در جاده چالوس غذاهای خوشمزه و متنوعی را سرو می‌کند. انواع غذاها برای هر سلیقه‌ای در این رستوران پیدا می‌شود.

منوی رستوران میرزایی بسیار متنوع است و در آن انواع غذاهای فرنگی، کباب، غذای ایرانی، غذای دریایی، پاستا و استیک موجود است. کیفیت غذا و محیط زیبا و جذاب این رستوران باعث شده است بسیاری از مسافران و گردشگران این رستوران را انتخاب کنند.

آدرس: کیلومتر ۷ جاده چالوس، بعد از وینه، قبل از سد کرج

رستوران باغ پدری جاده چالوس

رستوران باغ پدری

رستوران باغ پدری یکی دیگر از بهترین رستوران های جاده چالوس است که در کنار رودخانه چالوس قرار دارد و محیطی بسیار زیبا دارد. کافه رستوران باغ پدری چهار فصل است و در فصلی از سال می‌توانید برای خوردن غذا به این رستوران بروید. داشتن آلاچیق و کلبه‌های چوبی در کنار رودخانه با چشم‌انداز زیبای کوه‌ها یکی از جذابیت‌های رستوران باغ پدری است. در این رستوران انواع غذاها سرو می‌شوند. دیزی سنگی، کباب، ماهی کبابی و چای زغالی هم در این رستوران موجود است.

علاوه بر این در این رستوران هر روز صبحانه سلف سرویس سرو می‌شود و تا ساعت ۱۱:۳۰ می‌توانید برای خوردن صبحانه‌های هیجان‌انگیز به این رستوران بروید. پس اگر به دنبال بهترین صبحانه جاده چالوس هستید، این رستوران را از دست ندهید.

آدرس: کیلومتر ۱۰ جاده چالوس

رستوران لاله جاده چالوس

رستوران لاله کهن

رستوران لاله در ابتدای جاده چالوس قرار دارد و به تهران بسیار نزدیک است. تفاوت اصلی این رستوران با مابقی رستوران های جاده چالوس در سرو صبحانه است. افرادی که صبح زود شروع به حرکت می‌کنند و دوست دارند صبحانه را در مسیر زیبای چالوس بخورند، رستوران لاله از ۷ صبح، صبحانه‌های متنوعی سرو می‌کند.

علاوه بر صبحانه انواع غذاها برای ناهار و شام هم در این رستوران سرو می‌شود. رستوران لاله چند غذای ویژه و مخصوص هم دارد و این غذاها شامل کباب شاندیز، کباب ترش، خان کباب و کباب سیزلر لاله است.

آدرس: کیلومتر ۳ جاده چالوس

رستوران سرآشپز حم

رستوران سرآشپز حم

رستوران سرآشپز حم یکی دیگر از بهترین رستوران های جاده چالوس است که به آن رستوران تیروژ هم می‌گویند. این رستوران چند ویژگی عالی دارد و همین موضوع باعث شده است یکی از ۵ انتخاب اصلی گردشگران باشد. کیفیت غذایی بالا، محیط بسیار زیبا و دلنشین و تنوع منو سه ویژگی جذاب این رستوران است.

رستوران سرآشپز حم فقط برای افرادی که قصد مسافرت به شمال دارند، مناسب نیست و ساکنین کرج و تهارن هم به دلیل نزدیکی این رستوران و قرار گرفتن آن در ابتدای جاده چالوس می‌توانند از غذاهای خوشمزه این رستوران لذت ببرند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و از غذاهای ایرانی مثل کباب تا غذاهای فرنگی مانند پاستا و برگر را می‌توانید در رستوران تیروژ بخورید.

آدرس: کیلومتر ۶ جاده چالوس، روستای سرودار

سخن پایانی

ما در این مطلب ۵ مورد از بهترین رستوران های جاده چالوس را برای شما معرفی کردیم. جاده زیبای چالوس رستوران زیاد دارد و شما می‌توانید در طول مسیر برای خوردن غذاهای خوش‌طعم ایرانی و شمالی به یکی از آن‌ها بروید. بدون شک، شکم‌گردی و رفتن به رستوران های جاده چالوس یکی از جاذبه‌های مسافرت است و نباید آن را از دست داد.

مطالب مرتبط:

خاص ترین رستوران ها برای برگزاری تولد + آدرس و ساعات کاری

معرفی رستوران های قدیمی تهران

۶ رستوران برتر تهران با چشم انداز فوق العاده

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *