معرفی بهترین رستوران برای تولد تهران + آدرس و ساعات کاری

رستوران مناسب تولد

به تازگی رسم جدیدی در تهران یا حتی سایر شهرستان‌ها دیده می‌شود که جشن تولدهای فرزندان یا حتی بزرگسالان را در کافه و رستوران برگزار می‌کنند. در زمان‌های گذشته جشن‌های تولد همیشه در خانه و با حضور تمام اعضای خانواده انجام می‌شد ولی در حال حاضر رستوران های تهران بهترین خدمات را برای برگزاری جشن‌های تولد ارائه می‌دهد. برگزاری تولد در رستوران باعث شده مراسم‌های شما به بهترین شکل ممکن اجرا شوند. در ادامه چند رستوران برای تولد را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین مکان برای تولد در تهران

به نظر شما کدام رستوران مناسب تولد است؟ فرقی ندارد در کدام بخش تهران ساکن هستید، خوشبختانه با تجملاتی شدن زندگی افراد در شهر تهران، در هر کوچه و خیابانی شما می‌توانید حداقل یک کافه یا رستوران را مشاهده کنید. رزرو کردن رستوران برای تولد به تازگی باب شده و شما می‌توانید رستوران مخصوص تولد را انتخاب کنید.

از آنجایی که بیشتر افراد در آپارتمان‌های کوچک زندگی می‌کنند و برگزاری جشن تولد در این منازل نقلی غیرممکن است و برگزاری جشن تولد در باغ نیز هزینه زیادی به همراه دارد، انتخاب رستوران برای تولد بهترین گزینه خواهد بود. زیرا فضای بیشتری در اختیار شما و مهمانانتان قرار می‌گیرد و هزینه شما کمتر می‌شود.

البته شاید به دلیل تنوع بالای رستوران‌های تهران، پیدا کردن یک رستوران جهت تولد کار سختی برای شما باشد. چون تمام کافه رستوران‌های تهران خدمات ویژه‌ای برای برگزاری جشن تولدها ارائه می‌دهند.

بهترین رستوران های تهران

رستوران النزه

یکی از بهترین رستوران‌ها که خدمات خوبی برای برگزاری تولد در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد، کافه رستوران النزه است. این رستوران شاید فضای خیلی خاص و متفاوتی نداشته باشد ولی کیفیت غذاها و خوراکی‌های النزه مثال‌زدنی است.

با انتخاب این رستوران شما می‌توانید به بهترین شکل ممکن از مهمانان خود در جایی بیرون از منزل و حتی خارج تهران بهترین پذیرایی را به عمل آورید. از جمله ویژگی‌های این رستوران مناسب برای تولد در شمال تهران عبارت هستند از:

  • دارای کادری مجرب
  • مجهز به منویی متنوع
  • دارای بهترین غذاهای ایتالیایی
  • محیط تمیز و زیبا 

آدرس: لواسان،قاضی آباد،بلوار امام خمینی بین بیشه و حکمت دوم

رستوران ارکیده

رستوران ارکیده

رستوران ارکیده یکی از رستوران های غرب تهران مناسب برای تولد است که فضای بزرگ و خوبی دارد. با توجه به اینکه غرب تهران تراکم جمعیت زیادی دارد، رستوران های بسیاری در غرب آماده خدمت‌رسانی برای برگزاری جشن تولد شما خواهند بود که یکی از همین رستوران‌ها، رستوران زنجیره‌ای ارکیده است.

این رستوران دارای ۶۰ سال تجربه و تخصص است، بنابراین با خیال آسوده برگزاری مراسم جشن تولد خود را به کادر مجرب این رستوران بسپارید. فضای شیک باعث می‌شود اوقات خوشی را داشته باشید. همچنین معماری خاص رستوران ارکیده نیز باعث جذابیت بیشتر آن شده است.

  • دارای منویی متنوع
  • بهترین و با کیفیت‌ترین غذاهای سنتی و محلی ایرانی
  • توانایی دکوراسیون مدرن
  • دارای فضای سبز
  • امکان بهترین فیلم‌برداری و عکس‌برداری

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج (شهید طهرانی مقدم)، ابتدای خیابان علامه شمالی،نبش خیابان اقبال ملی

کافه رستوران سورینو

رستوران سورینو

کافه رستوران سورینو، رستوران مناسب برای تولد در شرق تهران است. این کافه رستوران ۲ طبقه مجزا دارد که می‌تواند بهترین دکوراسیون و جذاب‌ترین خدمات را برای متقاضیان برگزاری جشن تولد فراهم کند. محیط خاص این رستوران شرق تهران می‌تواند شما را جذب کند.

در ضمن از دیگر جذابیت‌های این رستوران غذای با کیفیت آن است. آشپز خوب این رستوران بهترین خوراکی‌ها را برای جشن تولد شما فراهم می‌کند تا به بهترین شکل ممکن از مهمانان خود پذیرایی کنید.

  • دارای تنوع بالا غذا در منو
  • بهترین روش طبخ انواع غذاها
  • دارای کادری مجرب
  • بهترین مدیریت ممکن

آدرس: خیابان پیروزی،جنب تقاطع اتوبان امام علی،روبروی مجتمع تجاری پرواز

کافه دیاموند

کافه دیاموند

بهترین رستوران در جنوب تهران برای برگزاری تولد کافه دیاموند نام دارد که شاید یک رستوران فضای باز برای تولد محسوب نشود ولی بهترین دکوراسیون و خدمات را برای برگزاری مهمانی و جشن تولد شما فراهم می‌کند. بیشتر کافه‌های انقلاب حال و هوای خوبی برای برگزاری تولد دارند.

اما کافه دیاموند بدون‌شک بهترین رستوران برای تولد در این خیابان خواهد بود. معماری خاص و کلاسیک این کافه توانسته دیاموند را به بهترین رستوران برای تولد در جنوب تهران تبدیل کند. خبر خوب اینکه برگزاری تولد در رستوران دیاموند خیابان انقلاب خیلی پرهزینه نخواهد بود.

  • ترکیبی از طراحی مدرن و سنتی
  • دارای منویی ساده و مشخص
  • نورپردازی مناسب

آدرس: خیابان نجات الهی، خیابان فلاح پور، پلاک ۳۳

باغ رستوران آجودانیه

باغ رستوران آجودانیه

اگر به دنبال باغ رستوران برای تولد در تهران هستید یا به دنبال رستورانی در شمال تهران می‌گردید، توصیه می‌کنیم باغ رستوران آجودانیه را امتحان کنید. فضای باز و دلنشین این باغ رستوران به طور حتم شادی جشن تولد شما را دو چندان می‌کند. البته این باغ رستوران در فصل بهار و تابستان زیباتر خواهد بود.

اگر دوست دارید مراسم تولد خود یا یکی از عزیزانتان را در محیط به دور از شلوغی شهر برگزار کنید، باغ رستوران آجودانیه بهترین رستوران برای تولد خواهد بود. این رستوران باکیفیت و زیبا در شمال تهران مستقر شده و بهترین رستوران مخصوص تولد در این بخش از تهران است.

  • فضای سرسبز
  • دارای تالارهای مختلف
  • ظرفیت‌ بالا
  • مجهز به منویی متنوع
  • ارائه بهترین غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی
  • مجهز به آلاچیق‌های نوین و شیک
  • آلاچیق‌های ۸ الی ۳۵ نفره
  • امکان برگزاری مراسم‌های خاص و متفاوت

آدرس: آجودانيه، خیابان موحد دانش، بعد از خیابان سباری، خیابان سپند، کوچه دانشوران باشگاه آجودانيه

سام کافه

سام کافه

سام کافه دارای محیطی آرام، جذاب و دلنشین است که باعث شده انتخاب بسیاری از افراد برای گرفتن جشن‌ تولد و دورهمی‌ دوستانه است. این کافه که یکی از بهترین کافه های شمال تهران است دکوراسیون متفاوتی دارد و  با ترکیب دیوارهای بتنی و تابلوهای خاص و جالب روی دیوار کافه باعث شده‌  فضای لذت‌بخشی برای گذران لحظاتی شاد فراهم شود. منوی کافه نیز بسیار متنوع است و انتخاب انواع نوشیدنی، میان‌وعده و غذا فراهم است تا بهترین‌ها برای تولدی عالی تدارک ببینید.

منوی سام کافه شامل غذای اصلی (ساندویچ رست بیف، ساندویچ چیکن پستو)، میان‌وعده، دسرهای خوش‌طعم (پودینگ میوه‌ای، اوتمیل)، شیرینی‌ها و کیک‌های متنوع (کیک سه شیر، چیزکیک لیمو) و نوشیدنی‌های خنک (آیس آمریکانو، ماچا) است. برای تولد در رستوران می‌توانید از قبل با سام کافه هماهنگ کرده و میز رزرو کنید.

آدرس: خیابان فرشته(شهید فیاضی)، سام سنتر، طبقه اول

کافه رستوران فلوارنس

کافه رستوران فلورانس

کافه رستوران فلورانس یکی از بهترین کافه های غرب تهران است که فضایی دنج و رمانتیک دارد و  با دکوراسیون مدرن و چوبی که دارد به شما این امکان را می‌دهد تا در آن بهترین تولد را برگزار کنید. برای گرفتن مراسم حداقل از دو روز قبل اقدام به هماهنگی کنید و نیازی به پرداخت ورودی نیست. فضای اختصاصی برای مراسم‌های خاصی مثل تولد در نظر گرفته نشده است و زمان استفاده از میز رزرو  معمولا دو ساعت است. با درخواست قبلی شما تزیین با گل خشک یا گل طبیعی، بادکنک هلیومی یا استند بادکنک رومیزی نیز انجام می‌شود.

پیش‌غذاهای این کافه رستوران شامل قارچ سوخاری، بشقاب مزه فلورانس، اسپرینگ رول گوشت، کتف مرغ با سس بوفال و… است. سایر خوشمزه‌جات منو شامل سالادها (سالاد چیکن سزار، سالاد فراید چیکن سزار)، پیتزا (پیتزا اسپیناچی وگن، پیتزا ژامبون استیک، پیتزا چانو)، پنینی و برگر (مانستو برگر، پنینی رست بیف، چوریتسو برگر) است.

آدرس: مرزداران،خیابان ابوالفضل،پلاک۸

کافه ژوان

کافه ژوان

کافه ژوان یکی از بهترین کافه های شرق تهران است که طراحی آن مثل خانه بسیار راحت و صمیمی است. این کافه بسیار بزرگ است. در بخشی از کافه، میز و صندلی چوبی برای قرارهای دوستانه و گرفتن جسن تولد قرار داده شده است؛ اما در قسمت‌های دیگر کافه، مبلمان راحتی قرار دارد.

در خصوص دخانیات نیز باید بدانید سیگار‌کشیدن در این کافه آزاد است؛ اما با توجه به فضای بزرگی که دارد، دود سیگار برای کسی اذیت‌کننده نیست. منوی کافه ژوان بسیار متنوع و کامل است. برای گرفتن تولد در این کافه می‌توانید انواع قهوه، کیک بستنی، کوکتل‌های رنگارنگ و انواع غذاهای خوشمزه را در این کافه سفارش دهید.

آدرس: نارمک،تقاطع آیت و فرجام، ضلع جنوبی میدان صدم نارمک، طبقه فوقانی بانک صادرات

نتیجه گیری

اکنون که با چند مورد از بهترین رستوران‌ برای تولد در شمال، غرب، شرق و جنوب تهران آشنا شدید، به نظر شما کدام یک از آن‌ها بهتر از دیگری خواهد بود؟ به طور حتم تمام رستوران‌های ذکر شده در بخش‌های قبلی کیفیت بالایی دارند، بنابراین شما می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی مورد نظر خود بهترین رستوران برای تولد را انتخاب کنید و به منظور برگزاری تولد در رستوران دست به کار شوید. به نظر شما بهترین مکان برای تولد در تهران کجاست؟ منتظر نظرات شما هستیم.

مطالب مرتبط:

کدام هتل های تهران بهترین رستوران ها را دارند؟

۱۰ رستوران در تهران با چشم انداز فوق العاده

بازگشت وجه خرید حضوری از رستوران

۴.۷/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *