گرانترین کافه های تهران + آدرس

کافه های لاکچری تهران

از آنجایی که تهران شهر پرجمعیتی است، باید تمام خواسته‌های پایتخت‌نشینان را برای رستوران‌ها و کافه‌های مختلف برآورده کند، به‌خصوص زمانی که محبوب‌ترین سرگرمی مردم در تهران چیزی جز  غذا خوردن در بیرون از خانه نیست! کافه ‌های تهران قلب‌ تپنده شهر هستند و آن را به شهری واقعی تبدیل کرده‌اند. غذا و نوشیدنی‌های فراوان و متنوعی که با سلیقه هر فردی سازگار است ، در تهران پیدا می‌شود. از غذاهای محلی گرفته تا بین‌المللی،کافه های سنتی گرفته تا کافه های لوکس و از غذاخوری‌های دنج تا فودکورت‌های شلوغ، همگی میزبان تهرانی‌ها هستند. اما در این مطلب ما قصد داریم به شما گرانترین کافه های تهران را معرفی کنیم پس تا انتها با ما همراه شوید.

کافه های لاکچری تهران

 تهران به عنوان یکی از شهرهای شلوغ و پرجمعیت کافه‌های زیادی دارد و تنوع کافه در این شهر کم نیست، اما در بعضی موارد خاص و مناسبت‌هایی مثل تولد یا سالگرد ازدواج، ما به دنبال کافه‌هایی هستیم که شیک و لوکس باشند و محیطی مناسب برگزاری جشن داشته باشند. کافه های لاکچری تهران اکثرا در مناطق شمالی هستند، اما در مناطق دیگر هم این کافه‌ها هستند و می‌توانید برای تجربه جدید به یکی از آن‌ها بروید.

کافه سام

سام کافه

کافه سام با ۴ شعبه مختلف در تهران یکی از بهترین کافه های تهران برای کار و یا برگزاری جلسه کاری است. اگر عاشق قهوه هستید و همیشه به دنبال قهوه‌های باکیفیت هستید، این کافه انتخاب خوبی برای شماست.

منوی این کافه غذاهای سنتی سرو نمی‌کند، اما غذاهای خوشمزه متنوعی در منو دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. منوی سام کافه شامل برخی از غذاهای گیاهی نیز است. فقط به خاطر داشته باشید که کافه سام به دلیل محبوبیتش معمولاً شلوغ است و گاهی اوقات ممکن است قبل از نشستن کمی صبر کنید.

آدرس شعبه مرکزی: خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر، طبقه دوم

کافه لبینا

کافه لبینا

اگر به کافه‌های عربی علاقه دارید و می‌خواهید خوشمزه‌ترین چای مراکشی یا لذیذترین باقلوای لبنانی را امتحان کنید حتما سری به کافه لبینا اندرزگو بزنید. این کافه غذاهای لبنانی و عربی سرو می‌کند. سرویس‌دهی مطلوب و باکیفیت در کافه لبینا بسیار بالا است. این کافه در لیست کافه های لاکچری تهران قرار دارد و بسیاری از افراد با خانواده یا دوستان این کافه را برای خوردن غذاهای خوشمزه انتخاب می‌کنند.

کافه چای بار

کافه چای بار

کافه چای بار با حال و هوای سنتی و تاریخی یکی از کافه‌های عالی در تهران است که با رفتن به آن می‌توانید احساس کنید در تاریخ قدم می‌گذارید. این کافه فضای بسیار دلنشینی دارد و می‌توانید برای نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه به کافه چای بار بروید. صبحانه‌های کافه چای بار بسیار معروف است و خوشمزه‌ترین صبحانه را می‌توانید در این کافه بخورید.

این کافه یکی از معدود کافه‌ های لاکچری تهران است که بیش از ۱۰۰ نوع چای سرو می‌کند و تلفیق سبک سنتی و مدرن در طراحی کافه چای بار هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. محیط بسیار دنج و تمیز و میز و صندلی های چیده شده در هوای آزاد، همگی در ایجاد لذت بخش‌ترین روز برای شما نقش دارند.

آدرس: خیابان دزاشیب، خیابان کریمی، خیابان سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵، انجمن خوشنویسان

کافه ربلان

ربلان

یکی از کافه‌های بسیار جذاب و زیبایی که در شمال تهران می‌توانید از آن لذت ببرید، کافه ربلان است. این کافه در طبقه هفتم مرکز خرید تندیس قرار دارد. کافه ربلان با چشم انداز ۳۶۰ درجه به تهران و کوه‌های اطراف به شما این امکان را می‌دهد تا لحظات زیبا و آرامی را در این کافه سپری کنید. این کافه برای کسانی که اهل قلیان هستند بسیار مناسب است و می‌توانند قلیان‌های خاصی را تجربه کنند و همزمان از منظره زیبای شمال تهران لذت ببرند. برای قرارهای دونفره، دوستانه و کاری می‌توانید کافه ربلان را انتخاب کنید.

آدرس: تهران تجریش ابتدای خیابان جعفری، مرکز خرید تندیس، طبقه هفتم

کافه ویونا پلاس

کافه ویونا پلاس

شعبه‌های کافه ویونا در مناطق مختلف تهران مانند تجریش، پاسداران، طالقانی، سعادت آباد و بهشتی حضور دارد، اما بارزترین شعبه آن کافه ویونا پلاس در محله زعفرانیه است که طرفداران زیادی دارد.

این کافه با پرسنلی خوش اخلاق و سرو تعداد زیادی از بهترین نوشیدنی‌ها و پیش غذاها به عنوان یک کافه شیک، شیک و لوکس در تهران معرفی شده است. مکان این کافه کاملا دنج و صمیمی است، به همین دلیل در بین دهه جدید بسیار محبوب است، همچنین صبحانه های خوشمزه با قیمت مناسب از دیگر ویژگی های کافه ویونا پلاس است.

آدرس: خیابان ولیعصر، باغ فردوس، موزه سینمای ایران

کافه لول ۴

کافه لول 4

کافه رستوران لول ۴ با فضایی بزرگ و دیزاین بسیار مدرن در طبقه آخر مرکز تجاری ارگ تجریش قرار دارد. این کافه بسیار شلوغ است و معمولا باید منتظر بمانید تا میز خالی شود. این کافه رستوران در روف گاردن قرار گرفته است به همین دلیل منظره و چشم‌انداز بسیار زیبایی دارد و می‌توانید  غذای خود را در این چشم‌انداز فوق‌العاده نوش جان کنید.

آدرس: میدان تجریش، مرکز خرید ارگ

کافه ویکولو

کافه ویکولو

اولین شعبه‌ی کافه ویکولو در سال ۱۳۹۳ در طبقه‌ی بالایی و روف گاردن مجتمع مدرن الهیه ساخته شد. “ویکولو” در زبان ایتالیایی به معنای کوچه است. به علت طراحی این کافه مانند کوچه‌های ایتالیا و الهام از طراحی اروپایی اسم آن را ویکولو گذاشتند. بوی قهوه‌ پیچیده در فضا، فضای باز کافه و زمین طراحی شده با سنگ‌فرش، مجسمه‌هایی در سردر آن که طبق معماری روم و یونان قدیم با الهام از الهگان و خدایان باستانی حجاری شده‌اند، سنگ‌های سفید و شیری رنگی که در معماری آن به‌ کار گرفته ‌شده‌ و آب‌نمایی سنگی که در آن وجود دارد، همه و همه تداعی‌گر کوچه‌های قدیمی و زیبای ایتالیا هستند. البته این کافه قسمت سرپوشیده هم دارد، اما اکثر افراد ترجیح می‌دهند در فضای باز آن نوشیدنی مورد علاقه‌شان را بنوشند.

آدرس شعبه‌ ۱: الهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، پلاک ۴

آدرس شعبه‌ ۲: انتهای اتوبان همت، خروجی دریاچه‌ی خلیج فارس، میدان موج، بلوار موج، بلوار صدف، باملند، بلوک  A

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم لیستی از بهترین کافه های لاکچری تهران را به شما معرفی کنیم. این کافه‌ها بسیار شیک و لوکس هستند و در عین حال کیفیت بالایی در ارائه سرویس و سرو غذا دارند. شما تجربه رفتن به کدام یک از این کافه‌ها را دارید؟ لاکچری‌ترین و گرانترین کافه تهران از نظر شما کدام است؟ منتظر نظرات شما هستیم.

مطالب مرتبط:

با بهترین کافه بازی های تهران آشنا شوید

 کدام کافه ها برای قرار کاری مناسب هستند؟

خاص ترین رستوران ها برای برگزاری تولد + آدرس و ساعات کاری

۴.۴/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *