کدام کافه ها برای قرار کاری مناسب هستند؟

کافه های مناسب قرار کاری

برای بیشتر ما پیش آمده که با شخصی قرار کاری داشته‌ایم و در انتخاب محل مناسب برای این قرار کاری دچار مشکل بوده‌ایم. بسیاری از کافه های تهران می‌توانند محل مناسبی برای پیش بردن قرارهای کاری باشند البته که باید به هنگام انتخاب کافه مورد نظر تمام جوانب، موقعیت کافه و محیط داخلی آن را در نظر بگیرید. اگر به دنبال کافه های تهران برای کار کردن و قرارهای کاری هستید، در ادامه لیستی از بهترین این کافه‌ها آورده شده است. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید. 

ویژگی‌های یک کافه مناسب برای قرار کاری

بدون‌شک کافه‌ای که شما برای یک گفتگوی دوستانه انتخاب می‌کنید با کافه‌ای که برای مذاکره با مدیر عامل شرکت و فرد دیگری در نظر می‌گیرید باید متفاوت باشند.

 از آنجایی که قرارهای کاری بسیار مهم هستند و باید در محیط مناسب برگزار شوند، هرگز با انتخاب‌های سرسری قرار کاری خود را در یک کافه عادی برگزار نکنید.کافه‌ای که برای قرار کاری انتخاب می‌کنید نه تنها باید کیفیت بالایی داشته باشد بلکه باید در محیطی امن و موقعیت مکانی مناسب قرار بگیرد.

در ضمن بهتر است کافه‌ای را انتخاب کنید که در مکان‌هایی به دور شلوغی مرکز شهر باشند تا رفت و آمد به آن کافه راحت باشد. در ادامه برخی از ویژگی‌های مهم یک کافه مناسب برای قرار کاری را ذکر می‌کنیم:

  • تزیینات داخلی و نوع دکور کافه
  • محیط دنج و آرامش بخش آن
  • داشتن ساعت دیواری
  • نور مناسب
  • داشتن میز و صندلی راحت برای نشستن‌های طولانی مدت
  • مجهز بودن به پارکینگ یا جای مناسب برای پارک خودرو
  • عدم شلوغی کافه
  • کیفیت بالا و شیک بودن فضای کافه
  • مجهز بودن به امکاناتی همانند شارژر تلفن همراه و پریزهای برق نزدیک به میز
  • آنتن‌دهی مناسب
  • پرسنل مودب برای برقراری ارتباط مناسب طی جلسات کاری
  • تمیزی

معرفی ۵ مورد از بهترین کافه های تهران برای قرار کاری

اکنون که با ویژگی‌های مناسب یکی کافه برای قرار کاری آشنا شدید، بهتر است برخی از این کافه‌های خوب تهران که برای برگزاری جلسات و قرارهای کاری مناسب هستند را بشناسید. در ادامه ۵ مورد از این کافه‌ها را نام می‌بریم.

وی کافه

وی کافه تهران

یکی از خاص‌ترین کافه‌های حاضر در تهران که برای انواع قرارهای کاری مناسب و از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است وی کافه نام دارد. این کافه به طور معمول از ۸ صبح تا ۱۰:۳۰ شب آماده خدمت‌رسانی است.

شاید این کافه همیشه شلوغ باشد ولی فضای صمیمی آن باعث می‌شود شما خیلی راحت قرار کاری خود را برگزار کنید و از تمام امکانات مناسب وی کافه همانند پریزر برق یا میز و صندلی‌های راحت آن نهایت بهره را ببرید. ناگفته نماند این کافه به دلیل داشتن اینترنت رایگان یکی از بهترین کافه‌ها برای برگزاری قرار کاری است.

دی پروجکت

بهترین کافه غرب تهران برای برگزاری یک جلسه کاری دی پروجکت است، همان‌طور که از نام این کافه مشخص است شما می‌توانید پروژه‌های کاری خود را در همین محل مدیریت کنید. در ضمن این کافه هر روز هفته از ۷ صبح تا ۱۰:۳۰ شب فعالیت دارد و باز است.

منوی متنوع آن به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن از مهمانان خود پذیرایی کنید. در ضمن دکور شیک و ساکت این کافه باعث شده دی پروجکت به محلی دنج برای برگزاری قرارهای کاری تبدیل شود. از این‌رو هر زمانی که قرار کاری داشتید می‌توانید دی پروجکت را انتخاب کنید و از کرده خود پشیمان نمی‌شوید.

کافه و رستوران بین المللی مگریز

مگریز تهران

همان‌طور که از نام این کافه می‌توان فهمید، مگریز کافه‌ای با غذاهای بین المللی است، بنابراین اگر با افراد خارجی نیز قرار کاری داشته باشید، می‌توانید این کافه را انتخاب کنید زیرا بهترین غذاهای فرنگی را می‌توان در این کافه پیدا کرد. مگریز جزء رستوران‌های و بهترین کافه‌های شمال تهران است که محیطی شیک دارد.

با توجه به فضای خاص و متفاوتی که این کافه دارد، شما می‌توانید تمام قرارهای کاری خود را با خیال آسوده در همین کافه برگزار کنید. در ضمن رفتار خوب و مودب کارکنان کافه مگریز باعث سرافرازی شما در برابر مهمانانتان خواهد بود و جلسه کاری شما به خوبی برگزار می‌شود.

کافه و رستوران تهران بین

یکی دیگر از کافه‌های خوب حاضر در بالاترین مناطق تهران کافه تهران بین است که در واقع جزء شیک‌ترین کافه‌های تهران محسوب می‌شود. ساعت کاری این کافه از ۱۰ صبح الی ۱۲ شب خواهد بود، بنابراین برای برگزاری قرارهای کاری بهترین محل در نظر گرفته می‌شود.

از آنجایی که پارکینگ این کافه در محل مناسبی واقع شده، می‌توان کافه تهران بین را برای جلسات کاری بسیار مهم مناسب دانست و با خیالی آسوده قرارهای کاری خود را در این کافه رستوران شیک و مجلل برگزار کرد. توصیه می‌کنیم با رزرو قبلی به این کافه سر بزنید تا از بهترین امکانات آنها بهره‌مند شوید.

کافه ژوان

کافه ژوان برای کار کردن

کافه ژوان که بهترین کافه شمال تهران است، پذیرای مهمانان زیادی خواهد بود. این کافه دارای فضای بازی برای سیگار کشیدن است و شما می‌توانید طی جلسات کاری خود آزاد باشید و حتی سیگار بکشید. البته که دکور فضای داخلی این کافه نیز بسیار مناسب قرار کاری خواهد بود.

موقعیت مکانی کافه ژوان مناسب و به دور از هر گونه هیاهو و ترافیک شهری خواهد بود. برای برگزاری یک جلسه کاری با کیفیت می‌توانید این کافه دنج و آرام را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید ساعت کاری این کافه از ۷:۳۰ تا ۲۳:۳۰ دقیقه خواهد بود.

اکنون که با چند مورد از بهترین کافه‌ های تهران برای قرار کاری آشنا شدید، توصیه می‌کنیم برای برگزاری جلسات شغلی خود به یکی از همین کافه ها مراجعه کنید و با خیالی آسوده به مذاکرات کاری و شغلی خود مشغول شوید.

مطالب مرتبط:

۱۰ رستوران در تهران با چشم انداز فوق العاده

کدام مناطق تهران دارای بهترین رستوران های سنتی با موسیقی زنده هستند؟

کدام هتل های تهران بهترین رستوران ها را دارند؟

۳/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *