۶ رستوران برتر تهران با چشم انداز فوق العاده

رستوران با چشم انداز فوق العاده

بیشتر ما برای انتخاب یک رستوران خوب به کیفیت غذای آن توجه می‌کنیم و از رستورانی که به آن مراجعه می‌کنیم انتظار داریم که بهترین غذا را با کیفیت بالا به ما ارائه دهد. اولویت دومی که بعد از کیفیت غذا باید به آن توجه کنیم، چشم انداز رستوران است. در واقع کافه‌ها و رستوران‌هایی که چشم انداز زیبایی دارند، مشتریان بیشتری را هم به سوی خود جذب می‌کنند.

در همین راستا بسیاری از رستوران های تهران توانسته‌اند فضا و چشم انداز زیبایی را در کنار کیفیت خوب غذا برای مشتریان خود فراهم کنند. در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم بهترین رستوران‌ های تهران که چشم انداز فوق العاده‌ای دارند را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

خدمات تخفیفان در حوزه رستوران های برتر تهران

این روزها غذا خوردن فقط یک فعالیت ساده برای زنده ماندن نیست. صنعت غذایی در سرتاسر جهان به قدری پیشرفت کرده است که حالا رستوران رفتن یک فعالیت تفریحی دلنشین تلقی شده و دیگر انتخاب رستوران کار راحتی نیست.

در همین راستا وبسایت تخفیفان به عنوان اولین بستر تخفیف گروهی، همیشه تخفیف‌های جذابی از انواع رستوران های تهران را در بازه‌های مختلف سال به شما پیشنهاد می‌کند. شما می‌توانید برای دریافت تخفیف از رستوران‌هایی که چشم انداز فوق العاده دارند، روی تخفیفان حساب کنید.

علاوه بر موارد ذکر‌شده تیم پشتیبانی تخفیفان، همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۸ به‌صورت تلفنی و یا از طریق ایمیل، پاسخگوی نیازهای کاربران این وبسایت است و به سؤالات شما در رابطه با رستوران مدنظرتان پاسخ می‌دهد.

بهترین رستوران های تهران

۱. رستوران گردان برج میلاد

اگر به دنبال یک رستوران با چشم‌انداز تهران هستید و می‌خواهید کل شهر را در زیر پایتان ببینید، پیشنهاد ما به شما رستوران گردان برج میلاد است. این رستوران که در ارتفاع ۲۷۶ متری برج میلاد واقع شده است، یکی از لاکچری‌ترین و بهترین رستوران‌ های ایران به شمار می‌آید.

رستوران گردان برج میلاد در هر ساعت یک دور کامل می چرخد و شما در طول این مدت در حالی که در کنار خانواده مشغول میل غذای دلخواه خود هستید، نمایی ۳۶۰ درجه از تهران را نظاره خواهید کرد. علاوه بر این اثر هنری شاهنامه فردوسی (اثری هنری از استاد گرمچی) بر زیبایی‌های این رستوران افزوده و شما در طول یک ساعت شاهد روایتی از شاهنامه خواهید بود. شما می‌توانید وعده‌های غذایی مختلف رستوران گردان برج میلاد را با تخفیف ویژه از سایت تخفیفان تهیه کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

۲. رستوران رویال گلکسی

رستوران رویال گلکسی واقع در هتل پنج ستاره پرشین پلازا یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران با منظره‌ی چشم نواز است که توانسته مشتریان بسیاری را به سوی خود جذب کند. این رستوران دو فضای باز و بسته را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که شما در فضای باز می‌توانید با نمای ۳۶۰ درجه کل شهر تهران را زیر پای خود مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

منوی رستوران رویال گلکسی بسیار متنوع و غنی و شامل انواع غذا‌های ایرانی، فرنگی، عربی، انواع پاستا، پیتزا، برگر، سوپ و پیش غذا می‌باشد. علاوه بر این کافه رستوران رویال گلکسی منوی بسیار غنی از نوشیدنی ها و دسر‌ها دارد که شامل انواع نوشیدنی گرم، قهوه، دمنوش، نوشیدنی سرد، عرقیات، موکتل، اسموتی‌ها، شیک، آبمیوه‌های طبیعی و کیک و دسر می‌باشد. شما می‌توانید سفارش از منوی غذایی رستوران رویال گلکسی را با تخفیف ویژه از سایت تخفیفان تهیه کنید.

۳. رستوران ایسترن پالاس

این رستوران که در منطقه‌ی ظفر نرسیده به پارک ولیعصر واقع شده، یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران است که طرفداران بسیاری دارد. این رستوران خاورمیانه‌ای در یک محیط کوچک اما زیبا، انواع غذاهای ترکی و لبنانی و ایرانی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. تمام نمای بیرونی رستوران با یکی از اشعار خیام که با خط نستعلیق شکسته نوشته شده، پوشیده شده است.

از این رو وقتی ‌که به نزدیکی رستوران ایسترن پالاس نزدیک می‌شوید، از نمای بیرونی آن لذت خواهید برد؛ چرا که مانند یک قصر زیبا خودنمایی می‌کند. این رستوران که در دسته رستوران های لاکچری تهران قرار می‌گیرد می‌تواند برای قرار‌های کاری، ملاقات‌های عاشقانه، دیدارهای دوستانه و … مناسب باشد. اگر می‌خواهید یک شب خاطره انگیز ، همراه با طعم غذاهای اصیل و دلچسب را داشته باشید، سفارش از منوی غذایی ایسترن پالاس را با تخفیف ویژه از تخفیفان تهیه کنید.

۴. کافه رستوران تهران بین

زستوران تهران بین

این کافه رستوران در محدوده‌ی سعادت آباد واقع شده و جزو بهترین رستوران های تهران با چشم انداز زیبا محسوب می‌شود. در این کافه رستوران انواع سالاد، اشتها آور، سوپ، قهوه دمی، کباب، پاستا و اسپاگتی، استیک، ماکیان، غذای دریایی، دسر، شیک، نوشیدنی گرم، نوشیدنی سرد، اسموتی، قهوه سرد و چای و دمنوش سرو می‌گردد.

کافه رستوران تهران بین با داشتن ظرفیت ۳۰۰ نفر دارای امکاناتی نظیر اینترنت، کارت خوان، پارکینگ و رزرو تلفنی می باشد. ساعت‌های کاری این کافه رستوران از ساعت ده الی بیست و سه کلیه روزهای هفته می‌باشد. شما می‌توانید برای سفارش منوی غذایی این کافه رستوران، به سایت تخفیفان مراجعه کنید.

۵. کاخ رستوران لیدوما

رستوران لیدوما از جمله کاخ رستوران‌های شهر تهران می‌باشد که در منطقه‌ی شهرک غرب قرار دارد و جزو رستوران‌هایی است که چشم اندازه فوق العاده زیبایی دارد.

در کاخ رستوران لیدوما سعادت آباد انواع صبحانه، سالاد، غذای فرنگی، غذای ایرانی، غذای دریایی، پاستا، ساندویچ، کوکتل میوه، نوشیدنی گرم، نوشیدنی سرد، آبمیوه‌ی طبیعی، نوشیدنی گازدار، شیک، چای و دمنوش و کیک و دسر سرو می گردد.

کاخ رستوران لاکچری لیدوما شهرک غرب دارای ظرفیت برابر با ۵۰۰ نفر می‌باشد و در دسته بهترین رستوران های سعادت آباد قرار می‌گیرد از جمله امکانات آن می‌توان به اینترنت ، کارت خوان ، پارکینگ و رزرو تلفنی اشاره نمود. شما می‌توانید برای تجربه‌ی ساعاتی لذتبخش، سفارش از منوی غذایی کاخ رستوران لیدوما را با تخفیف ویژه از تخفیفان تهیه کنید.

۶. رستوران سنتی شهربانو

رستوران شهربانو

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به رستوران‌های سنتی علاقه‌مند هستید، می‌توانید به سراغ رستوران شهربانو بروید که چشم اندازه فوق العاده‌ای دارد. این رستوران که در محدوده‌ی سعادت آباد واقع شده است و جز بهترین رستوران غرب تهران است، با معماری داخلی سنتی به همراه استفاده از دکوراسیون لوکس و تجهیزات مدرن امروزی، میزبان خانواده‌های محترم ایرانی می‌باشد.

دکوراسیون داخلی زیبا، استفاده از امکانات روز و تجهیزات مدرن در امر سفارش گیری، طبخ و سرو غذا، بکارگیری پرسنل آموزش دیده و مجرب باعث شده تا رستوران سنتی شهربانو در زمره‌ی مدرن‌ترین و مطرح‌ترین رستوران های سعادت آباد قرار گیرد. رستوران شهربانو برای افرادی که فضای آرام را ترجیح می دهند و کسانی که به موزیک زنده علاقه دارند، دو قسمت مجزا (رستوران – سفره خانه) را در نظر گرفته است.

انواع کباب‌های ایرانی و دیزی سنگی سنتی به همراه نان داغ تنوری از جمله غذاهای ایرانی سرو شده در این رستوران است. برای اینکه یک روز یا شب به یاد ماندنی را در این رستوران تجربه کنید، سفارش از منوی غذایی آن را با تخفیف ویژه از سایت تخفیفان تهیه کنید.

سخن آخر

ما در این مطلب قصد داشتیم تا شش مورد از بهترین رستوران های تهران که چشم انداز زیبایی نیز دارند را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید برای سفارش از منوی غذایی بهترین رستوران‌های تهران به وبسایت تخفیفان مراجعه کنید.

تخفیفان با همکاری مداوم با بهترین رستوران های تهران، روزانه مجموعه‌ای از پیشنهادهای تخفیف ‌دار را در وب‌سایت خود قرار می‌دهد. برای دسترسی به این تخفیف‌ها کافی است وارد سایت تخفیفان شده و از قسمت همه‌ی دسته‌بندی‌ها، رستوران و کافه را انتخاب کنید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *