معرفی بهترین رستوران های مشهد + آدرس

خوردن غذا به خصوص غذاهای محلی و معروف هر شهر یا کشوری یکی از جاذبه‌های سفر است. مشهد به عنوان یکی از شهرهای تفریحی و زیارتی، گردشگران زیادی دارد که دنبال خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذ هستند. برای آشنایی با بهترین رستوران های مشهد ادامه این مطلب را از دست ندهید و تا پایان با بلاگ تخفیفان همراه شوید.

لیست رستوران های مشهد

بدون شک یکی از لذت‌های سفر به مشهد امتحان کردن غذاهای متنوع و بی‌نظیر این شهر است. شما می‌توانید با سفر به مشهد هم زیارت کنید و هم تفریح، جاهای دیدنی مشهد کم نیست و در کنار این جاذبه‌های دیدنی می‌توانید از رستوران‌های آن لذت ببرید.

رستوران حوضخانه هزاردستان

بهترین رستوران های مشهد

رستوران حوضخانه هزاردستان یکی از بهترین رستوران های مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد. این رستوران ترکیبی از موزه و رستوران است. در این رستوران می‌توانید آثار هنری و تاریخی زیادی مشاهده کنید. فضای رستوران حوضخانه هزاردستان شما را به ایران کهن می‌برد و می‌توانید انواع غذاهای سنتی را در آن میل کنید.

آدرس: مشهد، خیابان جنت، بین جنت ۴ و ۶

رستوران پسران کریم

رستوران پسران کریم مشهد

رستوران پسران کریم یکی از رستوران‌های قدیمی در مشهد است که از سال ۱۳۵۹ فعالیت دارد. این رستوران محبوبیت زیادی دارد و بسیاری از افراد از سراسر ایران برای خوردن چلو ماهیچه لذیذ به رستوران پسران کریم می‌روند. کیفیت غذای عالی و سرو انواع غذاها با برنج ایرانی درجه یک باعث شده است این رستوران در بین همه گردشگران محبوبیت زیادی پیدا کند. در رستوران پسران کریم می‌توانید انواع غذاهای سنتی و ایرانی را سفارش دهید. انواع کباب و غذاهای برنجی در این رستوران سرو می‌شوند.

آدرس شعبه مرکزی: مشهد، بلوار سجاد، خیابان فرهاد، فرهاد ۲۲

رستوران باباقدرت مشهد

رستوران باباقدرت

مجتمع گردشگری باباقدرت یکی دیگر از معروف‌ترین رستوران های مشهد است که در انتهای بازار رضا و نزدیک حرم قرار دارد. این رستوران از چند بخش مختلف تشکیل شده است. رستوران سنتی، چایخانه سنتی و بازارچه سنتی بخ‌های مختلفی از مجتمع باباقدرت است.

رستوران باباقدرت فضای کاملا تاریخی دارد و در واقع یک کاروانسرای کهن است. طراحی این رستوران شما را به دوره قاجار و فضای ایران قدیم می‌برد. خوردن غذا در این رستوران لذت زیادی دارد و به شما این امکان را می‌دهد در یک کاروانسرای تاریخی و قدیمی‌ترین بنای تاریخی شهر مشهد غذا بخورید. غذاهای رستوران باباقدرت از کیفیت بالایی برخوردارند و از با کیفیت‌ترین مواد اولیه برای طبخ غذا در این رستوران استفاده می‌شود.

آدرس: مشهد، انتخهای بازار رضا، میدان ۱۷ شهریور، بلوار صدر، نبش صدر ۱۶

رستوران ارم شاندیز

رستوران ارم شاندیز

اگر در طول مسافرت به مشهد به جاهای دیدنی و گردشگری آن مثل شاندیز هم سر می‌زنید، حتما می‌دانید این منطقه گردشگری رستوران‌های زیادی دارد و به ششلیک‌های خوشمزه‌ای که دارد معروف است. رستوران ارم یکی از آن رستوران‌هایی است که در شاندیز قرار دارد و انواع کباب‌های خوشمزه ایرانی را سرو می‌کند. یکی از خوشمزه‌ترین کباب‌هایی که می‌توانید در این رستوران امتحان کنید، ششلیک است که همراه دورچین یا در کنار برنج ایرانی درجه یک سرو می‌شود و قطا بهترین ششلیک است.

آدرس: مشهد، شاندیز، نزسیده به میدان دوم

رستوران معین درباری

رستوران معین درباری

رستوران معین درباری یکی دیگر از رستوران‌های معروف مشهد است که دو شعبه دارد. در واقع این رستوران بیش از نیم قرن سابق دارد و تجربه زیادی در صنعت رستوران‌داری دارد. در منوی این رستوران می‌توانید غذاهای خوشمزه و بی‌نظیر ایرانی میل کنید که معروف‌ترین آن‌ها کباب ششلیک، چلو ماهیچه و چلوکباب لقمه زعفرانی است.

آدرس شعبه مرکزی: مشهد، بین میدان تلویزیون و میدان پارک، حاشیه شهرک نوفل نوشاتو

آدرس شعبه شاندیز: مشهد، شاندیز، بین امام رضا ۸ و ۱۰

رستوران رضایی

رستوران رضایی

رستوران رضایی یکی دیگر از رستوران های مشهد است و برای کسانی که در نزدیکی حرم مطهر به دنبال غذای ایرانی و سنتی هستند، بهترین انتخاب است. این رستوران شعبه‌های زیادی دارد و یکی از آن‌ها در خیابان آخوند خراسانی و نزدیکی حرم است.

آدرس: آخوند خراسانی، بین چهارراه خسروی و میدان گنبد سبز

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم چند رستوران معروف و قدیمی در مشهد را به شما معرفی کنیم. شهر مشهد رستوران‌های زیادی دارد که هر کدام غذاهای خوشمزه‌ای سرو می‌کنند. این رستوران‌ها بیشتر در نزدیکی حرم مطهر و مناطق تفریحی مشهد هستند. رستوران های مشهد تنوع بالایی دارند و هر نوع غذایی که دوست داشته باشید می‌توانید در این رستوران‌ها نوش جان کنید.

مطالب مرتبط:

چگونه و با حدقل هزینه به مشهد سفر کنیم؟

با بهترین هتل های چهار ستاره مشهد آشنا شوید

معرفی کامل صحن های حرم امام رضا

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *