با بهترین هتل های چهار ستاره مشهد آشنا شوید

مشهد شهری دوست‌داشتنی، تاریخی و دیدنی است که جاذبه‌های فراوانی را در دل خود جای داده. علاوه بر بارگاه ملوکتی امام هشتم که دلیل اصلی سفر به مشهد است، این شهر مملو از موزه‌ها و جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی است که دیدن آن‌ها را حتما توصیه می‌کنیم. اما اگر قصد سفر به مشهد را دارید، کدام هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنید؟ در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با بهترین هتل های چهار ستاره مشهد آشنا کنیم.

 

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

هتل بزرگ فردوسی مشهد یکی از بهترین هتل های چهار ستاره مشهد است که به خاطر فاصله ۸۰۰ متری آن با حرم و ترانسفر منظم و رایگان آن به حرم مطهر امام رضا (ع) بسیار معروف است. هتل فردوسی مشهد در سال ۱۳۷۵ با رعایت تمامی استانداردهای صنعت هتلداری افتتاح شد. خدمات ترانسفر رایگاه هتل فردوسی یکی نقات قوت این مجموعه است. ترانسفر رفت و برگشت به حرم مطهر که به صورت منظم ارائه می‌شود و همچنین ترانسفر به فرودگاه و راه آهن باعث آسایش و آرامش شما در هنگام سفر به مشهد خواهد بود.

 

امکانات هتل: رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، سالن کنفرانس و باشگاه بدنسازی

تعداد اتاق: ۱۴۸

نوع اتاق‌ها: اتاق دو تخته، سوئیت و اتاق سه‌ تخته

تعداد طبقه: ۱۰

آدرس: مشهد، خیابان مدرس، نبش مدرس ۱

 

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌ های چهار ستاره مشهد، هتل ایران با بیش از ۴۰ سال سابقه است. این هتل در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته و از جمله هتل‌های شیک و مجلل مشهد محسوب می‌شود. هتل ایران در مرکز شهر مشهد واقع شده و شما با پنج دقیقه پیاده روی به راحتی به حرم مطهر امام رضا (ع) می‌رسید. همچنین این هتل به بازارها و مراکز تجاری مشهد از جمله بازار رضا و جاذبه‌های تفریحی مانند موزه‌های این شهر از جمله موزه‌های آستان قدس رضوی و آرامگاه نادر شاه افشار بسیار نزدیک است.  خدمات رایگان هتل ایران شامل اینترنت رایگان، صندوق امانات، یک نوبت استفاده از مجموعه‌های آبی و سرو نوشیدنی در هنگام ورود به لابی می‌شود.

 

امکانات هتل: سونا خشک، بخار، جکوزی، ۴ سالن پذیرایی، کافی شاپ و روم سرویس ۲۴ ساعته

تعداد اتاق: ۱۶۴ (۱۳۲ باب اتاق و ۳۲ باب آپارتمان دو خوابه)

نوع اتاق‌ها: اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته و آپارتمان دو خوابه

تعداد طبقه: ۱۰

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس به سمت خسروی نو، شهيد اندرزگو، روبروی پمپ بنزین

 

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد از جمله هتل‌ های ستاره تازه ساز در مشهد به حساب می‌آید. این هتل در سال ۱۳۹۱ تاسیس شده و به خاطر چشم‌اندازی که از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در اختیار شما قرار می‌دهد، معروف است. هتل جواد در نظر موقعیت مکانی در یکی از بهترین نقاط مشهد برای گردشگران واقع شده. این هتل بسیار نزدیک به حرم است و شما با ۱۰ دقیقه پیاده روی به حرم می‌رسید. همچنین دسترسی آسان به موزه‌ها و بازارهایی همچون بارار رضا و بازار هفده شهریور از جمله و ایستگاه مترو و اتوبوس از جمله ویژگی‌های این هتل است.

دکوراسیون جذاب هتل جواد از جمله ویژگی‌های این مجموعه است. دکوراسیون اتاق‌های این هتل به خاطر المان‌هایی که از کشورها و فرهنگ‌های مختلف استفاده شده، معروف است. شما می‌توانید اتاق‌هایی با دکوراسیون ایتالیایی، فرانسوی، مراکشی و… را رزرو کنید.

 

امکانات هتل: اینترنت، استخر، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، رستوران، کافی‌شاپ و پارکینگ

تعداد اتاق: ۱۰۵

نوع اتاق‌ها: اتاق یک تخته، یک تخته فول‌برد، دو تخته، دو تخته فولبرد، دو تخته دبل رویال، دو تخته توئین رویال، دو تخته کینگ، دو تخته کینگ فولبرد، دو تخته سوپر لوکس ملل، سوئیت دو نفره، دو تخته سوپر لوکس ملل فولبرد، سوئیت دو نفره فولبرد، سه تخته رویل، سه تخته کینگ، سه تخته کینگ فولبرد، اتاق چهار تخته، چهار تخته فولبرد و سوئیت کانتکت

تعداد طبقه: ۸

آدرس: خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۳

 

هتل مرآت مشهد

هتل مرآت مشهد

هتل مرآت مشهد

هتل مرآت مشهد در فرودرین ماه ۱۳۹۸ افتتاح شده و هتل زیبا و مجلل در مرکز شهر مشهد است. فاصله این هتل با حرم اما رضا (ع) تنها ۱۵ دقیقه پیاده روی است. همچنین شما دسترسی بسیار راحتی به مراکز تجاری مشهد همچمون بازار رضا و جاذبه‌های گردشگری و سیاحتی این شهر دارید.

 

امکانات هتل: استخر، سونا و جکوزی، اینترنت، ترانسفر فرودگاهی، سالن بدنسازی، رستوران، لاندری، سالن کنفرانس، پارکینگ و سالن بیلیارد

تعداد اتاق: ۹۱

نوع اتاق‌ها: اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته، سوئیت یک خوابه دو نفره، سوئیت یکخوابه سه نفره و اتاق کانتکت

تعداد طبقه: ۹

آدرس: میدان بسیج، خیابان بهار ۳، کوچه فرهنگ ۱۲

 

هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین یکی از لوکس‌ترین هتل های چهار ستاره مشهد است. این هتل در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده و به خاطر فضای مجلل و شیکی دارد، با استقبال زیادی همراه شده. این هتل در یکی از خیابان‌ها منتهی به حرم امام رضا (ع) واقع شده و دسترسی بسیار خوبی به مراکز تجاری و سیاحتی دارد. از خدمات این هتل می‌توان به پارکینگ، روم سرویس ۲۴ ساعته، تورهای گردشگری، مجموعه آبی و لاندری اشاره کرد.

 

امکانات هتل: رستوران، کافی شاپ، روف گاردن با چشم انداز حرم مطهر رضوی، سالن اجتماعات و مجموعه آبی

تعداد اتاق: ۱۲۴

نوع اتاق‌ها: اتاق سینگل، اتاق دبل کینگ، اتاق دبل تویین، اتاق تریپل، سودیت گاردن ۴ نفره، اتاق کوئاد، اتاق کانکت، سوئیت امپریال و سوئیت رویال

تعداد طبقه: ۱۵

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا۹

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *