معرفی هتل‌ها و اقامتگاه‌های نزدیک حرم مشهد

مشهد، یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرهای ایران است و با وجود حرم مطهر امام رضا (ع) وهمچنین  جاذبه‌های گردشگری فراوان ، همیشه یکی از گزینه‌های اصلی ایرانیان هنگام تصمیم گیری برای انتخاب مقصد سفر است. مهم ترین عامل برای تجربه یک سفر خوب، یک اقامتگاه خوب با امکانات ایده آل است. اما شاید سطح درآمدی قشر اعظمی از جامعه توان پرداخت هتل‌های پنج ستاره را نداشته باشد. اما این نباید شما را از تصمیمتان برای سفر به مشهد منصرف کند. هتل های سه ستاره با ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت این امکان را به شما می‌دهد که با صرف هزینه کمتر همچنان یک سفر خوش را تجربه کنید.

ممکن است از خودتان بپرسید تفاوت خدمات ارائه شده توسط هتل‌های سه ستاره با هتل‌های چهار و پنج ستاره و لوکس در چیست؟

هتل های سه ستاره که طبق استاندارد جهانی رده هتل‌های comfort class  قرار می‌گیرند در واقع تمام امکانات رفاهی را برای اینکه شما احساس راحتی کنید به شما ارائه خواهند داد. هتل های سه ستاره دارای لابی های بزرگ و مجلل با مبلمان باکیفیت ، پذیرش ۲۴ ساعته ، تخت خواب‌های با کیفیت، بیش از یک رستوران برای سرو سه وعده غذایی، اتاق‌های بزرگ و بسیار راحت با  ترموستات کنترل دمای هوا، سرویس بهداشتی و حمام زیبا و با امکانات و… است. همچنین اغلب هتل های سه ستاره دارای یک باشگاه بدن سازی کوچک و استخر هستند. اتاق‌های یک هتل‌ سه ستاره دارای تلفن، سیستم بیدار باش، سرویس ۲۴ ساعته، یخچال و تلویزیون است. امکان اتصال به اینترنت باید در اتاق ها یا سالن انتظارهتل وجود داشته باشد. همچنین در هر اتاق می‌بایست یک آینه قدی، نخ و سوزن، واکس کفش، جعبه کمکهای اولیه و حق استفاده از خدمات خشک شویی وجود داشته باشد. همچنین حمام و سرویس بهداشتی باید مجهز به مسواک، حوله، شامپو، صابون و لوازم اصلاح باشد.

به مشهد بر‌میگردیم. به جرات می‌توان گفت بیشترین هتل‌های ایران در مشهد واقع شده اند. از لوکس ترین هتل‌ها گرفته تا زائرسراهای کوچک و ارزان قیمت. بدون شک در مشهد مقدس برای هرگونه بودجه و قدرت پرداختی، اقامتگاهی مناسب خواهید یافت. تخفیفان نیز همیشه در این مسیر در کنار مردم ایستاده و با ارائه بهترین تخفیف‌های هتل و اقامتگاه در شهرهای مختلف از جمله مشهد در تلاش بوده تا خاطره‌ای خوش از سفری به یاد ماندنی و به صرفه را به مخاطبانش ارائه دهد. تیم تخفیفان در مشهد با ارائه تخفیف حداقل صد هتل در مشهد مقدس در سطوح خدماتی مختلف در صدد است تا با پیشنهاد هتل‌های مختلف در رنج‌های قیمتی متفاوت نیاز همه هموطنان با هر نوع در آمدی را پاسخگو باشد.

هتل‌های سه ستاره مشهد در لیست هتل‌های پیشنهادی تخفیفان در مشهد مقدس بخش قابل توجهی را به خود ارائه داده است. لذا در جهت آشنایی شما بیشتر با خدمات هتل‌های سه ستاره مشهد که طرف قرارداد تخفیفان هستند در ادامه دو هتل را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل هاترا مشهد

این هتل از نوساز ترین هتل‌‌های مشهد است و در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) قرار دارد. هتل سه ستاره هاترا مشهد در سال ۱۳۹۲ در خیابان سرشور مشهد افتتاح شده است. این هتل دارای ۹ طبقه و مجهز به انواع امکانات رفاهی است.لابی زیبا و جلل این هتل در نگاه اول توجه شما را جلب خواهد کرد و مسئولین پذیرش هتل هر ساعتی از ۲۴ ساعت روز به این هتل مراجعه کنید با روی خوش پذیرای شما خواهند بود. اتاق های این هتل به انواع اتاق های تویین (دارای دو تخت یک نفره)، دبل( دارای یک تخت دو نفره)، تریپل (دارای یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره)، سوییت یک خوابه (دارای یک تخت دو نفره) و اتاق چهار تخته (دارای دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره) است. رستوران این هتل با ارائه انواع غذاهای ایرانی با بهترین طعم و مواد اولیه تازه و با کیفیت پذیرای مهمانان این هتل است. همچنین کافی شاپ این هتل با ارائه انواع چای، نوشیدنی، دسر، بستنی و… آماده خدمت رسانی به  شماست. فاصله هتل هاترا از حرم امام رضا(ع) به قدری کم است که شما با ۱۰ دقیقه پیاده روی می‌توانید به زیارت بروید. هتل سه ستاره هاترا مشهد یکی از هتل های محبوب شهر مشهد می باشد زیراکه همیشه احترام به مسافر را سرلوحه کار خود قرار داده است و میهمانان هتل هاترا همیشه احساس رضایتمندی خود را اعلام داشته اند.

هتل ذاکر مشهد

این هتل در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد و با ۱۲ دقیقه پیاده روی از هتل ذاکر به حرم امام هشتم خواهید رسید. هنگامی که به لابی هتل ذاکر قدم بگذارید فضای زیبا و شیک لابی و همچنین برخورد خوش کارکنان شما را غافلگیر خواهد کرد. این هتل بی شک یکی از محبوب‌ترین و پرفروش ترین هتل‌های مشهد است. این هتل واقع در خیابان امام رضا است و هشت طبقه و ۴۰ اتاق دارد و در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است. این هتل دارای اتاق‌های دو تخته فولبرد، سه تخته فولبرد و جهار تخته فولبرد است و تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز شما برای یک اقامت بی‌نظیر را داراست.  هتل ذاکر بصورت فولبرد(صبحانه و شام بوفه، ناهار از منوی انتخابی با سرو میوه)، ترانسفر استقبال فرودگاه و ۲۰۰مگ اینترنت رایگان پذیرای میهمانان خود می باشد و شما می‌توانید با اطمینان خاطر از سفری خوش این هتل را برای اقامت انتخاب کنید. شما با کد تخفیف فلای تودی می‌توانید بلیط هواپیما به مشهد را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

۲/۵ - (۴ امتیاز)
یک نظر برای "معرفی هتل‌ها و اقامتگاه‌های نزدیک حرم مشهد" ارسال شده
  1. ورکشاپ استیک گفت:

    مجتمع فنی انقلاب شعبه انقلاب همیشه در برگذاری دوره‌های نوین و پولساز پیش‌قدم بوده و این بار نیز با برگزاری دوره ورکشاپ استیک به افراد علاقه‌مند به این کسب و کار کمک کرده تا قدم بزرگی را با شرکت در این دوره بر دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *