با بهترین کافه بازی های تهران آشنا شوید

بهترین کافه بازی تهران

اگر به شما بگوییم جایی وجود دارد که در آن می‌توانید تنقلات خوشمزه و قهوه‌های خوش‌طعم نوش جان کنید و حتی بازی های رومیزی که دوست دارید را در آن بازی کنید چه می‌شود؟ اگر به شما بگویم که این مکان در شهر شما باشد یا حتی در نزدیکی، چه؟ احتمالا تا الان متوجه شدید در مورد کافه های بازی تهران صحبت می‌کنیم.

به جای اینکه در خانه خودتان یا در خانه یکی از دوستانمان بازی‌های رومیزی انجام دهیم، گاهی اوقات برای تفریح و سرگرمی به کافه بازی های تهران بروید. اما کافه بازی رومیزی چیست؟ کافه  بازی رومیزی صدها بازی متنوع برای افراد دارد. این کافه‌ها مربیان بازی دارند که می‌توانند در مورد بازی‌هایی جالب شما را راهنمایی کنند و خلاصه‌ای سریع از قوانین به شما ارائه دهند تا بتوانید بلافاصله بازی را شروع کنید.

چند چیز وجود دارد که کافه بازی رومیزی را منحصر به فرد می‌کند و عملکرد آن‌ها کمی متفاوت از دیگر کافه های تهران است. در ادامه به معرفی برترین کافه های بازی تهران می‌پردازیم، اگر شما هم دوست دارید یک روز مفرح را در این کافه‌ها بگذرانید، تا انتها با ما همراه شوید.

کافه بردگیم تهران

بردگیم‌ها در واقع همان بازی‌‌ رومیزی هستند. این بازی‌ها طبق یک داستان، استراتژی و قوانین مشخص دنبال می‌شوند. بازی‌های بردگیم با توجه به نوع داستان و قوانینی که دارند در دسته‌بندی‌های متفاوتی جای می‌گیرند. در ادامه بهترین کافه های بازی تهران و کافه بردگیم‌های آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

کافه فکرکرده

کافه فکرکرده

فکرکرده یکی از کافه‌ بازی‌های بزرگ و مشهور در تهران است که دارای چند شعبه در شهرهای مختلف ایران است. این کافه به عنوان یک کافه بردگیم تهران چهار شعبه در قسمت‌های مختلف این شهر دارد. در برخی از شعبه‌های این کافه، مجموعه‌ای کامل و جامع از بازی‌های فکری، بازی‌های کامپیوتری، پلی‌استیشن و اتاق فرار وجود دارد. بازی‌های این مجموعه شامل: پی‌شوم، دژ، گیم‌آو ترونز، فیفا، بازار ۱۲۹۵ است.

آدرس شعبه مرکزی: جردن، پایین‌تر از اسفندیار، یزدان پناه، پلاک۴۲

کافه برد

کافه برد

 

کافه برد اولین بردگیم کافه تهران محسوب می‌شود که از سال ۹۴ شروع به فعالیت کرده است. این کافه انواع بازی رومیزی برای هر سن و سلیقه و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و سایر خوردنی‌های خوشمزه را دارد. در این کافه می‌توانید بازی‌های ایرانی و خارجی را با دوستانتان بازی کنید و از آن لذت ببرید.

اگر انجام هر بازی را بلد نیستید، در این کافه برد صفر تا صد هر بازی آموزش داده می‌شود. همچنین نیازی نیست برای بازی کردن از منوی کافه حتما چیزی سفارش دهید و حتی می‌توانید تنها برای استفاده از بازی رومیزی به این کافه بروید.

آدرس: خیابان مطهری، نرسیده به سهروردی، دساختمان ۱۲۰، طبقه اول

کافه فکر

کافه فکر

کافه فکر یکی از بهترین کافه های بازی تهران است که از سال ۱۳۹۳ در خانه ریاضیات تهران شروع به کار کرده است. این کافه شامل فروشگاه، كافه بازی و خبرگاه فرهنگ و هنر است و به‌عنوان نخستین مرکز ترویج و فروشگاه تخصصی بازی‌های رومیزی در پایتخت شناخته می‌شود.

در کافه فکر حدود ۴۵۰ بازی فکری رومیزی برای هر سن و سلیقه وجود دارد که ۵۰ بازی کودک و نوجوان و بیش از ۱۰۰ عنوان بازی کارتی را می‌توان در آن بازی کرد. جامائیکا، داروغه ناتینگهام، استانبول، وسترن لجندز، جنتس، بروم سرویس و ساکورا از بازی‌های معروف این کافه هستند.

از امکانات این کافه خبرگاه با خبرهای روز، بازی، فرهنگ و هنر و فروشگاه بازی است که می‌توانید انواع محصولات و بازی‌های فکری ایرانی و خارجی را در این کافه بخرید. در کافه فکر علاوه بر بازی کردن، می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی را نوش جان کنید. البته منوی این کافه مناسب گیاه‌خوران است و در آن انواع خوردنی‌های گیاهی پیدا می‌شود.

آدرس: انقلاب، ابتداى خيابان دانشگاه، بن‌بست پورجوادى، پلاک هفت، زنگ دو 

کافه برین گیم

کافه برین گیم

کافه برین گیم بالاتر از میدان تجریش تهران و کنار پاساژ تندیس قرار دارد. این کافه بهترین کافه بردگیم تجریش است و شامل دو بخش، اتاق‌ فرار شامل هشت اتاق مختلف و بازی‌های متنوع روميزی و مجهز به فروشگاه بازی‌های فرمی است. بازی شب مافیا در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه برگزار می‌شود که می‌توان آن را به‌صورت آنلاین رزرو کرد.

آدرس: تجریش، خیابان غلام جعفری، بالاتر از مجتمع تندیس، پلاک ۳۵، طبقه بالای هایپرمی، مرکز بازی‌های فکری

کافه بوردیکا

کافه بوردیکا

اگر به‌دنبال کافه های بازی تهران هستید که ۲۴ ساعته باز باشد و هر ساعت که خواستید بتوانید بازی کنید، باید به «کافه بوردیکا» بروید. در این کافه می‌توانید مافیا، بازی‌های فکری مختلف، PS4 و حتی بیلیارد و فوتبال‌دستی بازی کنید و هیجان را تجربه کنید.

آدرس: میدان ولیعصر، خیابان کریم‌خان‌زند، خیابان نجات‌‌اللهی (ویلا سابق)، خیابان سپند، روبه‌روی بانک پارسیان، هتل آرام

کافه دن کلاب

کافه دن کلاب

کافه دن کلاب یکی از بهترین کافه بازی های مافیا در تهران است  که به طور اختصاصی برای مافیا بازی کردن است وسال ۱۳۹۸ شروع به کار کرد. این کافه همچنین به‌عنوان اولین باشگاه تخصصی بازی‌های فکری و سرگرمی بزرگسالان شهر تهران نیز شناخته می‌شود.

در حال حاضر این کافه بازی به غیر از تهران در شهرهای کرج، اصفهان، کرمانشاه و مشهد نیز شعبه دارد.

کافه دن کلاب دو سالن A و B دارد. مسابقه شهروند و مافیا که از تلویزیون و همچنین مسابقات لیگ ستارگان مافیا که از کانال یوتیوب مافیران پخش می‌شود، در دن کلاب انجام می‌شود. بازی‌ مافیا به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود و اگر علاقه‌مند باشید، می‌توانید بازی‌های رومیزی را نیز بازی کرده و از منوی متنوع کافه هم سفارش دهید.

آدرس شعبه مرکزی: فاطمی، میدان گلها، ابتدای کاج شمالی پلاک ۱۱۵

آدرس شعبه شرق تهران: تهرانپارس، خیابان گلبرگ شرقی (امیر طائمه)، بعد از چهار راه رشید، پلاک ۷۰ برج مادان، طبقه دوم

آدرس شعبه غرب تهران: اتوبان همت، خیابان سردار جنگل، خیابان حیدری مقدم شرقی، مجموعه برج‌هاى جام جم، جنب ورودی B وC

آدرس شعبه جنوب تهران: نازی‌آباد، خیابان مدائن (بابایی)، بعد از خیابان جعفری، پاساژ زرافشان

آدرس شعبه پیرزوی: خیابان پیروزی، خیابان نبرد، خیابان نبی اکرم

آدرس شعبه تخت طاووس: میرزای شیرازی، پایین‌تر از مطهری، نبش کوچه بیستم، پلاک ۱۵۴

سخن آخر

رفتن به بهترین کافه بازی های تهران می‌تواند پیشنهاد بسیار مناسبی برای تفریح و سرگرمی با دوستان یا خانواده باشد. ما در این مطلب سعی کردیم بهترین و معروف‌ترین کافه بازی در تهران را به شما معرفی کنیم. تعداد این کافه‌ها بسیار زیاد است و در هر منطقه‌ای این کافه‌ها برای بازی رومیزی یا مافیا راه‌اندازی شده‌اند.

مطالب مرتبط:

کدام کافه ها برای قرار کاری مناسب هستند؟

بهترین مکان‌ها برای پیاده روی در تهران

معرفی شهربازی های مناسب بزرگسالان

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *