معرفی شهربازی های مناسب بزرگسالان

شهربازی بزرگسالان

شهربازی‌ها همیشه برای تمام افراد در هر گروه سنی جذاب هستند و می‌توانند لحظات جذابی را برای شما ایجاد کنند. اگر به دنبال بهترین شهربازی برای بزرگسالان هستید و می‌خواهید چند ساعتی را در کنار دوستان خود در بهترین شهربازی سرپوشیده تهران بگذارنید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی بهترین شهربازی برای بزرگسالان

شهربازی های سرپوشیده زیادی در مناطق مختلف تهران هست که بسیاری از آنها مناسب تمام گروه‌های سنی هستند. تعداد این مجموعه‌ها زیاد نیست، اما در ادامه چند مورد از بهترین موارد را معرفی می‌کنیم. 

شاید هزینه مراجعه به برخی از این شهربازی‌ها و استفاده از تفریحات آنها کمی بالا باشد، اما با تهیه بلیط از سایت تخفیفان و دریافت تازه‌ترین تخفیف‌های گروهی می‌توانید بخش زیادی از هزینه‌ها را کم کنید.

شهربازی فان تایم

شهربازی فان تایم

اگر به دنبال شهربازی شمال تهران مخصوص بزرگسالان هستید، حتما سری به فان تایم در مجتمع تجاری پالادیوم بزنید. این شهربازی محبوب که در محدوده زعفرانیه واقع شده، مناسب تمام گروه‌های سنی به‌خصوص بزرگسالان است و با بیش از ۶۰ بازی جذاب و متنوع، هیجان را در روح شما زنده می‌کند. در شهربازی فان تایم می‌توان انواع بازی‌ها از جمله شبیه‌ساز هواپیمای جنگی و اتومبیل‌رانی، ایرهاکی، فوتبال دستی، فریزبی، ماشین‌های کوبنده و … را پیدا کرد.

دستگاه‌های مورد استفاده در شهربازی فان تایم، آخرید استانداردهای جهانی را دارند و فان تایم پالادیوم همانند دیگر شعبه‌های شرکت فان تایم در دیگر کشورها، هم‌سطح بسیاری از مجموعه‌های بازی در اروپا و آمریکا محسوب می‌شود! بعد از بازی در مجموعه اصلی هم می‌توانید سراغ امکانات رفاهی مجموعه پالادیوم رفته یا در فروشگاه‌های لوکس آن مشغول خرید شوید.

فان لند ۱ و ۲

شهربازی غرب تهران فان لند که دو بخش کلی دارد، یک مجموعه سرپوشیده متفاوت و بسیار جذاب است که با بازی‌های هیجان‌انگیز خود، حسابی شما را سرگرم خواهد کرد. این مجموعه در نزدیکی دریاچه شهدای خلیج فارس (دریاچه چیتگر) واقع شده و تنوع بالای بازی‌ها در آن باعث شده تا بزرگسالان نیز در کنار کودکان خود مشغول تفریح باشند! شبیه‌سازی حرفه‌ای خودروهای مسابقه‌ای، فوتبال‌دستی، بازی‌های واقعیت مجازی متنوع از جمله VR Arena و VR Beat، ماشین‌های برقی و … از جمله این موارد هستند.  

این مجموعه تفریحی فاصله اندکی با شهربازی روباز چیتگر دارد و اگر می‌خواهید یک روز پرهیجان را برای خود بسازید، می‌توانید سری به این شهربازی هم بزنید. دسترسی آسان و سریع، پارکینگ، امکانات رفاهی و وجود مراکز تفریحی مختلف در مجاورت شهربازی فان لند، از اصلی‌ترین ویژگی‌های این مجموعه هستند.

شهربازی آناهید (ایستگاه شادی)

شهربازی آناهید

ایستگاه شادی یا شهربازی آناهید که مناسب بزرگسالان، کودکان و نوجوانان هست، با مساحت ۴ هزار متر مربعی در منطقه سرخه‌حصار واقع شده و با بازی‌های جذاب و متنوع خود می‌تواند خاطره‌های جذابی را برای شما خلق کند. افرادی که در انتخاب بازی‌ها سختگیر هستند و هر چیزی آنها را هیجان‌زده نمی‌کند، فرصت خوبی برای تجربه یک روز هیجان‌انگیز در ایستگاه شادی دارند. بیش از ۸۰ سرگرمی مختلف در ایستگاه شادی وجود دارد که بازی‌های واقعیت مجازی مختلف، سالتو، بیلیارد، ایرهاکی و … از جمله آنها هستند. به علاوه، سالن بولینگ شهربازی آناهید با وسعت زیاد و محیط جذاب، قطعا مورد استقبال مراجعه‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

ایستگاه شادی را به جرات می‌توان بهترین شهربازی شرق تهران معرفی کرد. این مجموعه در سه‌راه تهران‌پارس و ابتدای خیابان دماوند (به سمت شرق) واقع شده است.

شهربازی مگامال

اگر به دنبال یک شهربازی برای بزرگسالان با بازی‌های بسیار هیجان‌انگیز هستید، حتما سری به شهربازی مگامال بزنید. ارتفاع این مجموعه بازی به ۱۳ متر می‌رسد و همین مسئله، قرار دادن بسیاری از وسیله‌های بازی جذاب و هیجان‌آور از جمله ترن را امکان‌پذیر کرده است. فضای این شهربازی به شش هزار متر مربع می‌رسد و در آن می‌توان جدیدترین وسایل بازی مکانیکی را پیدا کرد. ماشین‌های کوبنده یا همان ماشین برقی که پای ثابت تمام بازی‌ها در شهربازی‌هاست هم در مگامال وجود دارد.

در صورتی که می‌خواهید اوج هیجان را در بهترین شهربازی غرب تهران تجربه کنید، می‌توانید سراغ بولینگ، بیلیارد، فوتبال‌دستی، شبیه‌ساز تیراندازی و اتومبیل‌رانی و … هم بروید. شهربازی مگامال در فاز ۲ اکباتان در بزرگراه شهید ستاری واقع شده است.

شهربازی تیراژه ۲

شهربازی تیراژه 2

در نزدیکی شعبه دوم از مرکز خرید تیراژه در بزرگراه امام علی (ع) و خروجی شهید مدنی، یک شهربازی سرپوشیده مدرن را می‌توان پیدا کرد که روزی خاطره‌انگیز را برای شما می‌سازد؛ شهربازی تیراژه ۲ با بازی‌های جذابش، مناسب تمام گروه‌های سنی است.

در کنار بازی‌های متنوع برای کودکان و نوجوانان، تیراژه ۲ را می‌توان به عنوان یکی از شهربازی های تهران برای بزرگسالان هم معرفی کرد چرا که در اینجا سرگرمی‌های زیادی در انتظار شماست. سه گارالی، ایرهاکی، بولینگ، فوتبال‌دستی، چرخ‌وفلک و ماشین‌های کوبنده، تنها بخشی از بازی‌هایی هستند که کودکان را هم در کنار بزرگسالان به وجود می‌آورند. در نزدیکی این شهربازی می‌توان مجموعه‌های خرید، سینما و فودکورت را هم پیدا کرد تا از لحاظ امکانات رفاهی نیز مشکلی پیش روی مراجعه‌کنندگان نباشد.

سخن پایانی

تا به امروز، شهربازی های سرپوشیده زیادی در تهران ساخته شده که بسیاری از آنها مخصوص کودکان و نوجوانان هستند. با این حال، در برخی از این شهربازی‌ها می‌توان دستگاه‌های بازی حرفه‌ای و پیشرفته‌ای را پیدا کرد که بزرگسالان را هم هیجان‌زده می‌کند. اگر قصد مراجعه به این شهربازی‌ها را دارید و می‌خواهید ساعت‌های زیادی را در آنها سپری کنید، توصیه می‌کنیم بلیط مربوطه را از طریق یکی از فروشگاه‌های تخفیفی مانند تخفیفان خریداری کنند تا علاوه بر بازگشت پول، هزینه‌های تفریح نیز تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

مطالب مرتبط:

کدام شهربازی تهران پیشرفته ‌ترین وسایل بازی را دارد؟

لیست هیجان انگیزترین وسایل شهربازی ایران

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)
یک نظر برای "معرفی شهربازی های مناسب بزرگسالان" ارسال شده
  1. نرگس گفت:

    مرکز خرید تیراژه ۲ در حال حاضر دارای شهربازی با موارد گفته شده نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *