بازگشت وجه خرید حضوری از رستوران

غذا خوردن قطعا یکی از لذت‌های زیبای زندگی است. اگر اهل غذا خوردن در رستوران باشید که این لذت چند برابر خواهد شد. امروزه رفتن به رستوران‌های جدید و چشیدن طعم‌های مهیج به یکی از سرگرمی‌های روزانه تبدیل شده است. اما این سرگرمی مثل تمام تفریح‌های دیگر هزینه‌های زیادی دارد و باید همیشه بر اساس بودجه رستوران مورد نظر را انتخاب کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که رستوران رفتن را دوست دارید ولی نگران هزینه‌های آن هستید، خبر خوب این است که می‌توانید با استفاده از سرویس بازگشت وجه حضوری، هم تفریح کنید هم در هزینه‌ها صرفه جویی کنید.

استفاده از این سرویس بسیار ساده است و نیاز به اقدامات پیچیده و سختی‌ قبل از رستوران رفتن ندارد. برای راهنمایی بیشتر و معرفی  بازگشت وجه حضوری ادامه این مطلب را از دست ندهید.

سرویس بازگشت وجه حضوری تخفیفان چیست؟

احتمالا وقتی به دنبال تفریحی برای آخر هفته هستید، گزینه رفتن به رستوران و خوردن یک غذای خوشمزه در کنار خانواده اولین ایده‌ای است که به ذهن شما خواهد رسید. اما ممکن است به دلایلی مثل قیمت بالا از خیر رستوران رفتن بگذرید و به دنبال تفریحی با بودجه کمتر یا با تخفیف بروید. تخفیفان با همکاری بهترین رستوران‌های سطح شهر، سرویس بازگشت وجه حضوری را راه اندازی کرده است که با استفاده از آن می‌توانید به رستوران دلخواه‌تان بروید و نگران هزینه‌های آن نباشید.  

مه ما روش معمول پرداخت هزینه در رستوران را می‌شناسیم و می‌دانیم به چه شکل انجام می‌شود. نیاز است قبل از معرفی سرویس تخفیفان این روش مرسوم را مرور کنید، شما به رستوران می‌روید و با کارت بانکی هزینه غذا را پرداخت می‌کنید، اما در سرویس بازگشت وجه حضوری شما با همان کارت بانکی مبلغ را پرداخت و تا سقف ۲۰% از هزینه به کارت شما برگشت داده می‌شود.

فرایند بازگشت وجه حضوری چگونه انجام می‌شود؟

فرایند بازگشت وجه به کارت بانکی در اپلیکیشن و سایت تخفیفان انجام می‌شود. برای استفاده آسان و دسترسی در هر لحظه، توصیه می‌شود اپلیکیشن تخفیفان را دانلود کنید تا در هر مکانی به آن دسترسی داشته باشید. بعد از دانلود اپلیکیشن، تنها کاری که نیاز است انجام دهید ثبت کارت بانکی است و این مرحله هم به سادگی قابل انجام است. بعد از این مرحله فقط کافی‌ست رستوران مورد نظر خود را از اپلیکیشن انتخاب کنید و برای آخر هفته‌ای جذاب در کنار خانواده آماده شوید.

با مراجعه حضوری به رستوران تا سقف ۲۰% از هزینه به کارت بانکی ثبت شده شما در تخفیفان برمی‌گردد و شما می‌توانید این مبلغ را به دو صورت: انتقال به کارت بانکی یا کیف پول تخفیفان استفاده کنید. تعداد ثبت کارت در اپلیکیشن محدودیتی ندارد و تا ۵ کارت را می‌توانید در حساب کاربری خود ثبت کنید.

 

 

 

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *