درمان قطعی موهای زائد با لیزر فول بادی در کلینیک مهرزاد

لیزر موهای زائد - فول بادی - کلینیک مهرزاد

لیزر فول بادی روشی برای درمان قطعی موهای زائد است. افرادی که موهای زائد بدنشان ضخیم است، می‌توانند از این شیوه برای از بین بردن آن استفاده کنند. روش‌های قدیمی و سنتی مانند اپیلاسیون، بند انداختن، شیو کردن و کرم موبر موجب خستگی و از بین رفتن شادابی پوست می‌شود.

استفاده از هرکدام از این شیوه‌های درمانی برای رفع موهای زائد، به معنی تغییر در ساختار بدن است. طی همین تغییرات باید انتظار داشته باشید که بدن شما به آن واکنش نشان دهد. به همین دلیل بهتر است قبل از انجام دوره لیزر در مراکز لیزر تهران با پزشک مربوطه صحبت کنید و سپس اقدام به انجام لیزر فول بادی کنید. عواملی مانند نوع و ضخامت موهای زائد یا داروهایی که مصرف می‌کنید، در روند درمان اهمیت دارند.

آیا لیزر فول بادی توصیه می‌شود؟

همه دوست دارند از شیوه‌های راحت و بدون درد برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنند. این‌که این کخ انجام لیزر، بهترین تکنیک حذف موهای ناخواسته برای پوست شما محسوب می‌شود یا خیر، به بدن شما بستگی دارد.

برخی از روش‌های سنتی باعث حساسیت پوستی و در دراز مدت، چروک شدن پوست می‌شوند. استفاده از موم می‌تواند پوست را دچار زخم و یا سوختگی کند. استفاده از تیغ هم می‌تواند مشکلاتی نظیر زخم، سوزش و خارش را به همراه داشته باشد. گاهی اوقات موها پس از شیو کردن، ضخیم‌تر و تیره‌تر از قبل پدیدار می‌شوند.

در طول روز ممکن است با انواع تبلیغات روش‌های رفع موهای زائد روبرو شویم؛ یا حتی به توصیه دوستان و آشنایان عمل کنیم. در روش لیزر فول بادی، اشعه‌ها به لایه زیرین پوست نفوذ می‌کنند و بافت موها بدون درد تخریب می‌شود تا از رشد مجدد آن جلوگیری شود. برای انجام لیزر بهتر است با پزشک مشورت کنید تا با توجه به نوع پوست، بهترین روش را انتخاب کنید. عواملی مانند بیماری‌های هورمونی، نوع تغذیه، وراثت و آب و هوا در میزان رشد موهای ناخواسته نقش دارند.

به کدام کلینیک اعتماد کنم؟

انجام لیزر کار حساسی است و اگر فردی تجربه کافی در کار با دستگاه‌های لیزر را نداشته باشد، ممکن است پوست فرد را دچار تحریک یا سوختگی کند. مراکز بسیاری وجود دارند که خدمات لیزر موهای زائد را انجام می‌دهند.

در هر صورت پیش از انجام لیزر فول بادی مطمئن شوید که بهترین کلینیک را انتخاب کرده‌اید.

کلینیک زیبایی مهرزاد

مجموعه زیبایی مهرزاد خدمات بسیار با کیفیتی را در زمینه لیزر ارائه می‌دهد. کلینیک مهرزاد در حال حاضر ۸ شعبه دارد که زیر نظر دکتر صادقیان اداره می‌شود. لیزر فول بادی در این مجموعه در محیطی کاملا بهداشتی و استریل شده با دستگاه الکساندرایت کندلا ۲۰۱۹ انجام می‌شود. کلینیک مهرزاد تمام مجوزهای لازم و مورد تایید را از مراجع ذی‌صلاح در اختیار دارد. همچنین دارای اپراتور خانم و آقا است و امکانات پذیرایی، رختکن، آسانسور و دسترسی آسان به وسایل نقلیه را فراهم کرده است.

شعبه اصلی مجموعه مهرزاد در محدوده جردن، خیابان نلسون ماندلا قرار دارد. سایر شعب کلینیک مهرزاد در میدان پونک، امامزاده حسن، ۲۰ متری افسریه، رودکی، نازی آباد، شهرری و کیانشهر آماده ارائه خدمات لیزر فول بادی هستند. در هر نقطه از شهر که زندگی می‌کنید، می‌توانید نزدیک‌ترین مرکز را انتخاب کنید.

در این مرکز لیزر شمال تهران تمامی راه‌کارهای مورد نیاز برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به کار گرفته شده است. اگر به دنبال انجام لیزر فول بادی در مجموعه مهرزاد هستید، می‌توانید آن را با تخفیف ویژه و قیمتی مقرون‌به‌صرفه از تخفیفان دریافت کنید.

خدمات کلینیک مهرزاد فقط به لیزر خلاصه نمی‌شود. در این مرکز می‌توانید از خدمات زیبایی و لاغری هم استفاده کنید.

جشنواره لیزر کلینیک مهرزاد؛ لیزر فول بادی با دستگاه الکساندرایت کندلا ۲۰۱۹ تا ۶۳% تخفیف

آدرس کلینیک مهرزاد: جردن، خیابان نلسون ماندلا نبش بن بست تندیس پلاک ۱۴۹طبقه اول واحد ۱۰۶

خدمات کلینیک مهرزاد

زیبایی: بوتاکس، تزریق ژل، زاویه‌سازی، تزریق چربی، هایفوتراپی

دندانپزشکی: کامپوزیت دندان، بلیچینگ، ایمپلنت، جرم‌گیری، عصب‌کشی

تزریق چربی: تزریق چربی زیر چشم، گونه، گردن، چانه و سینه

لاغری: لیپوماتیک پهلو و شکم، ابدومینوپلاستی، لاغری با اگزیمیا، لاغری با ار اف

لیزر فول بادی چگونه انجام می‌شود؟

الکساندرایت کندلا یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین دستگاه‌های لیزر است. این دستگاه با قابلیت تشخیص بالا در جذب ملانین یا همان رنگدانه‌های مو، کار را هم برای شما و هم برای پزشک راحت می‌کند. الکساندرایت کندلا قدرت نفوذ بالایی دارد و می‌تواند موهای ضخیم و تیره را برای همیشه از بین ببرد.

دستگاه لیزر هم مانند هر دستگاه دیگری می‌تواند مزایا و معایبی داشته باشد. اگر موهایی ضخیم و مشکی دارید، دستگاه الکساندرایت کندلا موثرترین و مطمئن‌ترین لیزر دنیا بدون درد، سوختگی و عوارض جانبی می‌تواند بهترین نتیجه را برای شما رقم بزند. اگر هم موهای زائد کرکی و نازک دارید، می‌توانید با مشورت با پزشک خود بهترین روش را انتخاب کنید.

عوارض احتمالی لیزر فول بادی

عوارض طبیعی و احتمالی لیزر فول بادی شامل التهاب و قرمزی پوست است. به طور کلی این عوارض موقتی هستند و خیلی زود از بین می‌روند. برخی عوارض هم مانند پوسته ریزی به ندرت اتفاق می‌افتد و در صورت رخ دادن، موقتی هستند. سایر عوارض لیزر مانند تغییر رنگ پوست می‌تواند ناشی از خطای درمانی باشد و به همین دلیل مهم است کلینیک معتبر و باتجربه‌ای را برای انجام لیزر فول بادی انتخاب کنید.

به طور کلی لیزر موهای زائد روشی ایمن است و عوارض جانبی خاصی ندارد.

هزینه و تعرفه های لیزر موهای زائد بدن

لیزر فول بادی نسبت به نوع و ضخامت موها بین ۶ تا ۸ جلسه طول می‌کشد. اگر نیاز به مشاوره با پزشک دارید، هزینه آن را هم در نظر بگیرید. با استفاده از دستگاه الکساندرایت، هیچ دردی را احساس نخواهید کرد. اما اگر آستانه درد شما پایین است، از متخصص کلینیک بخواهید تا از بی‌حسی موضعی استفاده کند.

هزینه لیزر فول بادی: خدمات لیزر فول بادی در خانم‌ها در نواحی ران، دست، پا، صورت، زیر بغل، بازو، بیکینی، خط شکم، دور ناف، ساق پا، باسن و دور سینه انجام می‌شود. در آقایان نیز دست، پا، شکم، پشت و کمر، صورت، زیر بغل، ناحیه تناسلی، باسن و سرشانه را شامل می‌شود.

خدمات لیزر فول بادی در کلینیک مهرزاد تا ۶۳ درصد تخفیف از تخفیفان قابل دریافت است. خدماتی با نتایج عالی و کیفیت بالا، با قیمتی مقرون‌به‌صرفه.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *