تزریق ژل و بوتاکس توسط دکتر خدایاری

تزریق ژل و بوتاکس - کلینیک دکتر خدایاری

بسیاری از افراد برای زیباتر شدن و رفع چین و چروک صورت خود از تزریق ژل و بوتاکس استفاده می‌کنند؛ به خصوص افراد میانسال، زمانی که در صورت خود علائم پیری را مشاهده می‌کنند، می توانند با مراجعه به یک کلینیک زیبایی معتبر، خدمات تزریق ژل در تهران را دریافت کرده و زیبایی و جوانی را به صورت خود برگردانند.

کاربردهای تزریق ژل

تزریق ژل در پوست، دارای کاربردهای متعددی است که مهم ترین آن‌ها پر کردن چین و چروک و چاله های عمیق پوست است. به طور مثال خط خنده، خط اخم و چروک اطراف چشم از مناطقی هستند که ژل در این نقاط تزریق شده و آن‌ها را برطرف می‌کند.

علاوه بر این، کسانی که دارای صورتی لاغر هستند، می‌توانند از تزریق ژل برای گونه گذاری استفاده کنند. ژل یا فلیر همچنین جهت حجیم کردن لب‌ها و ترمیم زخم‌های فرورفته در پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ژل‌ها در نواحی مختلف بدن مثل لب، پیشانی، باسن، زیر چشم، واژن، سینه، چانه، بینی، زانو، اطراف چشم، پشت دست‌ها، پشت پلک‌ها و فک‌ برای زاویه سازی تزریق می‌شوند. تزریق ژل همچنین حتما باید در کلینیک‌های زیبایی و توسط پزشک متخصص انجام شود.

آیا تزریق فیلر عوارض دارد؟

معمولا فیلرها توسط کشورهای معتبر اروپایی و آمریکایی ساخته شده و مورد تایید سازمان‌های معتبر دنیا قرار گرفته‌اند. همچنین فیلرها دارای برچسب وزارت بهداشت کشور ایران هستند. اگر به کلینیک معتبر مراجعه کنید که از مواد مرغوب و اصل استفاده کنند، هیچ گونه عوارضی را تجربه نخواهید کرد.

عوامل مختلفی در قدرت پرکنندگی ژل‌ها تاثیرگذارند. از جمله این عوامل می‌توان به کیفیت مواد، میزان چروک صورت و عمق آن‌ها و حجم داروی تزریقی اشاره کرد. مواد تشکیل دهنده فیلرها نوعی ژل زیست تخریب‌پذیر متشکل از اسید هیالورونیک هستند که اسیدی طبیعی است و در پوست انسان هم وجود دارد.

تزریق این مواد در پوست، باعث هیدراته شدن پوست شده و خطوط پیری روی صورت را از بین می‌برد. پس از تزریق ژل ممکن است دچار کمی التهاب، کبودی، قرمزی و بی حسی موقت شوید که طبیعی است و پس از گذشت چند ساعت تا چند روز از زمان تزریق از بین می روند.

تزریق ژل و بوتاکس - کلینیک دکتر خدایاری

برای تزریق ژل به کدام کلینیک مراجعه کنم؟

ژل‌ها و فیلرهای موجود دارای تنوع بالایی در بازار هستند و برای انتخاب ژل برای تزریق حتما باید از متخصص زیبایی مجرب راهنمایی بگیرید. هر کدام از فراورده‌ها، فرمولاسیون ویژه خود را دارد که بافت، چگالی و عمق تزریق خاصی را طلب می‌کند.

همچنین برای هر ناحیه از بدن باید از فیلرهای خاصی با مقدار معینی استفاده شود تا بتواند تاثیر خود را به خوبی بگذارد. برای این موضوعات حتما باید به کلینیک معتبر مراجعه کنید و اطمینان یابید که کلینیک مورد نطر از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده می‌کند.

همچنین وسایل مورد استفاده در کلینیک‌های زیبایی باید بهداشتی بوده و به طور مرتب ضدعفونی و استریل شوند.

تزریق ژل و بوتاکس - کلینیک دکتر خدایاری

کلینیک دکتر خدایاری

یکی از بهترین و مجهزترین کلینیک‌های زیبایی برای تزریق ژل و بوتاکس، کلینیک دکتر خدایاری است. تمامی نکات بهداشتی در این کلینیک رعایت شده و از وسایل یک بار مصرف استفاده می‌شود. همچنین وسایل و محیط به طور مرتب ضدعفونی و استریل شده و پرسنل این کلینیک از ماسک و دستکش استفاده می‌کنند.

مواد مصرفی در این کلینیک تزریق ژل پیروزی از بهترین و مرغوب‌ترین برندها تهیه شده و دارای تاییدیه وزارت بهداشت هستند. از سایر خدماتی که در این کلینیک ارائه می‌شوند، می‌توان به مزوتراپی، میکرونیدلینگ، میکرودرم، هیدرودرم، کویتیشن و لیزر اسکلپیون اشاره کرد.

تزریق ژل و بوتاکس - کلینیک دکتر خدایاریآدرس کلینیک دکتر خدایاری: خیابان پیروزی، روبروی نیروهوایی، جنب پمپ بنزین مقداد، طبقه ۵، واحد ۹

شماره تماس: ۷۷۱۶۲۹۳۰,۷۷۴۷۷۶۵۵

مواردی که پس از تزریق ژل باید رعایت کنید.

پس از تزریق ژل باید نکاتی را رعایت کنید که در تاثیرگذاری ژل، نقش مهمی دارند. از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– تا ۶ ساعت پس از تزریق ژل به صورت خود دست نزنید و از مواد آرایشی در ناحیه تزریق شده استفاده نکنید.

– تا زمان بهبودی کامل از هیچ نوع ماسک، کرم یا لوسیون در ناحیه تزریق شده صورت استفاده نکنید.

– تا چند روز پس از تزریق ژل از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش، گرمای شدید، رفتن به سونا، جکوزی و حمام آفتاب خودداری کنید.

– تا چند ساعت پس از تزریق ژل از قرار گرفتن در معرض دمای خیلی سرد خودداری کنید.

– تا یک هفته پس از تزریق ژل در صورت از جویدن غذای سفت پرهیز کنید.

– تا یک هفته بعد از تزریق ژل در ناحیه صورت از استعمال دخانیات و نوشیدن الکل خودداری کنید.

– تا یک هفته از تزریق ژل به صورت دمر روی زمین نخوابید.

– تا یک هفته پس از تزریق ژل از سفر کردن با هواپیما خودداری کنید.

– تا دوهفته پس از تزریق ژل از انجام دادن فعالیت‌های سنگین و ورزش کردن خودداری کنید.

تزریق ژل و بوتاکس - کلینیک دکتر خدایاری

هزینه تزریق ژل چقدر است؟

هزینه و قیمت تزریق ژل، بسته به کیفیت مواد مصرفی، شدت عمق خطوط روی پوست، مقدار مواد مورد استفاده و کلینیک مورد نظر، متفاوت است. همچنین دستمزد پزشک و ناحیه تزریق ژل در قیمت گذاری تزریق ژل نیز تاثیرگذارند.

از طریق سایت تخفیفان می توانید از خدمات تزریق ژل و بوتاکس کلینیک دکتر خدایاری با ۵۰ درصد تخفیف استفاده کنید. کافی است وارد صفحه مربوط به این کلینیک در سایت تخفیفان شده و با تهیه کوپن تخفیف از خدمات این کلینیک با قیمتی مناسب و ارزان استفاده کنید.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *