تزریق فیلر زیر چشم+ مزایا و عوارض

تزریق فیلر زیر چشم

یکی از متدهای زیبایی که در چند سال اخیر بسیار طرفدار پیدا کرده و اتفاقا توانسته اثرگذاری عالی در زیبایی افراد داشته باشد، تزریق فیلر زیر چشم است. تزریق ژل یا فیلر به ناحیه زیر چشم، ضمن برطرف کردن چین و چروک‌های ریز تا درشت اطراف چشم‌ها، به رفع گودرفتگی یا افتادگی کمک خواهد کرد. در این مطلب با ما همراه شوید تا ببینیم مزایا و عوارض تزریق فیلر در ناحیه زیر چشم، کدامند و چرا مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی تهران از اهمیت زیادی برخوردار است.

تزریق فیلر زیر چشم

برای آن که بتوانید بهترین تجربه تزریق فیلر زیر چشم را داشته باشد، لازم است که حتما به یکی از بهترین کلینیک‌های تزریق ژل تهران مراجعه کنید که دارای پزشک زیبایی متخصص بوده و بتوانید نتیجه دلخواه خود را با طول عمر مناسب، دریافت کنید. به این ترتیب، امکان آن را خواهید داشت که تیرگی زیر چشم‌ها و همین طور گود رفتگی و دیگر عارضه‌هایی که به صورت مادرزادی داشته یا بر اثر مرور زمان و بالا رفتن سن تجربه می‌کنید را رفع کرده و زیبایی و جوانی بیشتری به دست بیاورید.

این روش ترمیمی، موجب خواهد شد تا چشم‌های شما طراوت و زیبایی بیشتری به دست آورده و هر گونه آثار خستگی از آن برطرف شود.

روش تزریق فیلر زیر چشم

پیش از هر چیزی لازم به توضیح است که حتما باید انجام این روش به دست شخص متخصص انجام پذیرفته و مراجعه به مراکز بدون مجوز می‌تواند منجر به آسیب‌های جدی و حتی غیرقابل بازگشت شود. از این روی توصیه می‌کنیم که حتما پیش از هر چیزی، یک مرکز زیبایی یا پزشک متخصص در این حوزه پیدا کرده و با اطمینان از تخصص، برای تزریق مراجعه داشته باشید.

در فرایند انجام این روش ترمیم ناحیه زیر چشم، متخصص پوست باید نقاطی را در ناحیه علامت گذاری کند. این علامت گذاری به این دلیل است که در مرحله بعدی، تزریق باید درست در همین نقاط صورت بگیرد.

پس از آن ضدعفونی کردن کامل و دقیق ناحیه پوست زیر چشم‌ها انجام می‌شود. این ضدعفونی کردن به دلیل آن است که پس از تزریق، هیچ گونه ریسکی از عفونت و مشکلات ناشی از آن وجود نداشته باشد. از این روی ضدعفونی کردن پس از علامت گذاری نقاط تزریق صورت می‌گیرد که در زمان تزریق فیلر، پوست زیر چشم، کاملا تمیز و عاری از هر گونه عامل عفونی و میکروبی باشد.

پس از ضدعفونی کردن، متخصص باید از کرم بی حسی موضعی در محل پوست زیر چشم‌ها استفاده کند تا بیمار هیچ گونه درد و رنجی را حین تزریق احساس نکرده و تمام فرایند به راحتی برای وی صورت بگیرد. در نهایت نیز تزریق در نقاط علامت گذاری شده، انجام خواهد شد که باعث می‌شود تا ترمیم تیرگی یا فرورفتگی و حالت خستگی زیر چشم‌ها برطرف شده و جوانی و شادابی خود را به دست بیاورند.

نکته: همان طور که اشاره کردیم موفقیت در این روش و میزان بی نقص بودن آن، ارتباط مستقیم با مهارت متخصص داشته و هر آن قدر که تزریق و پخش فیلر، ماهرانه‌تر صورت بگیرد؛ نتیجه آن رضایت بخش‌تر خواهد بود. از این روی حتما شهرت و تخصص را به عنوان دو عامل مهم در نظر گرفته و میزان رضایت مراجعین قبلی را نیز به خوبی بسنجید.

مزایای تزریق فیلر زیر چشم

مزایای تزریق فیلر زیر چشم

از جمله مزایای تزریق فیلر زیر چشم، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت. البته در نظر داشته باشید که نتیجه کار، بستگی به این دارد که به یکی از بهترین مراکز و نزد متخصص مراجعه کرده باشید. به طور مثال تزریق ژل غرب تهران یا دیگر مناطق، باید حتما پس از بررسی مراکز مختلف و اطمینان خاطر از کیفیت عملکرد آن‌ها صورت بگیرد.

  • برطرف کردن گود افتادگی زیر چشم‌ها
  • رفع تیرگی زیر چشم‌ها و روشن‌سازی پوست ناحیه
  • رفع و از بین بردن کیسه‌های ریز و غده‌های غیرتهاجمی چربی که زیر چشم‌ها تجمع دارند
  • جوانسازی پوست زیر چشم‌ها
  • بازگرداندن شادابی و جوانی پوست زیر چشم‌ها

نکته: همین طور لازم به ذکر است که این روش با استفاده از کرم‌های موضعی بی‌حس کننده، کاملا بدون درد بوده و روند بهبودی و نقاهت آن نیز بسیار سریع خواهد بود. همین طور تزریق فیلر زیر چشم را باید به عنوان یکی از روش‌های ترمیم زیبایی و جوانسازی غیرتهاجمی دانست که کمترین عوارض را به همراه خواهد داشت.

مدت زمان تزریق فیلر زیر چشم چقدر است؟

مدت زمانی که برای تزریق لازم خواهد بود، تنها چیزی در حدود نیم ساعت طول کشیده و شخص هیچ گونه ناراحتی را در این زمان تجربه نخواهد کرد.

عوارض تزریق فیلر زیر چشم

عوارض تزریق فیلر زیر چشم

اگر چه این روش ترمیم زیبایی دور چشم‌ها در مقایسه با بسیاری از روش‌های تهاجمی دیگر، بسیار کم عارضه بوده و می‌توان آن را یک تکنیک کاملا امن و تخصصی دانست؛ اما با این همه برخی از عوارض و معایب احتمالی نیز در خصوص آن گزارش شده است که بد نیست اشاره ای به آن‌ها داشته باشیم. از جمله عوارض مربوط به تزریق فیلر زیر چشم؛ موارد زیر قابل توجه هستند:

  • پدیدار شدن قرمز در ناحیه تزریق برای چند روز
  • ورم کردن جزئی در این ناحیه پوست زیر چشم‌ها
  • کبود شدن نقاط تزریق

البته تمامی این موارد که در شمار معایب تزریق فیلر ذکر کردیم؛ در عرض چند روز کاملا رفع شده و شخص بهبودی و یکدستی پوست زیر چشم‌های خود را به دست می‌آورد.

آمادگی‌های پیش از تزریق فیلر زیر چشم

برای آن که نتیجه انجام این روش ترمیمی برای شما به بهترین شکل باشد، باید برخی از آمادگی‌ها را پیش از انجام آن در نظر بگیرید:

  • پیش از تزریق فیلر، حتما استفاده از هر گونه داروی ضدانعقاد خون را برای یک تا دو هفته، قطع کنید. البته در صورتی که بابت بیماری یا مشکلی خاص نیاز به استفاده از این نوع داروها دارید، حتما با پزشک متخصص مشورت داشته و موضوع را با وی در میان بگذارید.
  • برای روز انجام تزریق، حتما صورت خود را به خوبی شستشو داده و از هیچ گونه محصول آرایشی یا حتی کرم مرطوب کننده روی پوست خود استفاده نکنید.
  • در صورتی که از داروی خاصی استفاده می‌کنید، حتما این مورد را با متخصص در میان بگذارید تا ملاحظات لازم صورت بگیرد.

 

پس از تزریق فیلر، چه مراقبت‌هایی لازم است؟

اگر چه بهبودی این روش ترمیم ناحیه زیر چشم، بسیار سریع حاصل شده و از جمله روش‌های غیرتهاجمی و با روند نقاهت کوتاه مدت است؛ اما باز با رعایت کردن برخی از مراقبت‌های ویژه، می‌توانید بهبودی را تسریع کرده و نتیجه کار را بهینه کنید.

از جمله مراقبت‌هایی که باید در این خصوص در نظر داشته باشید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از کمپرس یخ به صورت غیرمستقیم روی ناحیه تزریق فیلر
  • عدم ماساژ دادن ناحیه و خودداری از هر گونه دستکاری آن
  • پرهیز از شستشوی ناحیه تزریق فیلر برای یک شبانه روز کامل
  • عدم مصرف دخانیات حداقل به مدت یک هفته
  • بالاتر قرار دادن سر حین خواب

بهترین مراکز تزریق فیلر زیر چشم

کلینیک تزریق فیلر زیر چشم

همان طور که اشاره کردیم برای دستیابی به بهترین نتیجه تزریق فیلر، لازم است که به یکی از بهترین مراکز تخصصی زیبایی مراجعه داشته باشید. در وب سایت تخفیفان، این فرصت برای شما فراهم شده است که ضمن شناسایی بهترین مراکز و مطالعه و بررسی نظرات دیگر مراجعان سابق، با پرداخت هزینه کمتر و برخورداری از تخفیف ویژه، برای انجام این روش ترمیمی غیرتهاجمی به مرکز مورد نظر خود، مراجعه داشته باشید.

مطالب مرتبط:

بهترین روش های  درمان گودی زیر چشم

قبل از تزریق ژل لب این مطلب را بخوانید

هر آنچه لازم است در مورد تزریق چربی بدانید

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *