فیلر مو + مزایا و روش انجام

فیلر مو یکی از راه‌های ساده و موثر برای بهبود حجم و ظاهر موهای بلند است. با استفاده از این درمان، می‌توانید به موهای خود حجم بیشتری بدهید و به راحتی موهای نازک و کم‌حجم خود را پرکنید.

اما مثل محصول دیگری، فیلر مو هم دارای مزایا و معایبی است که قبل از استفاده از آن باید به آن توجه کنید. در این مقاله، به بررسی دقیق مزایای استفاده از فیلر مو، نحوه استفاده صحیح آن‌ها و همچنین نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید، می‌پردازیم. با مطالعه این مقاله، می‌توانید با استفاده از تزریق فیلر مو در کلینیک زیبایی تهران، به موهایی با حجم و ضخامت بیشتر دست پیدا کنید و موهایی جذاب داشته باشید.

فیلر مو چیست؟

فیلر مو راهی دائمی برای اصلاح نواحی از پوست سر هستند که مستعد طاسی و نازک شدن مو هستند. آن‌ها می توانند موهای پرپشت و درخشان ایجاد کنند و یک سر مو را به شکوه سابق خود بازگردانند.

فیلر مو را می توان به روش های مختلف و با استفاده از تکنیک‌های مختلف انجام داد. یکی از روش‌ها فرآیند میکروپیگمنتیشن پوست سر است. میکروپیگمنتیشن پوست سر، یا همان طور که گاهی اوقات SMP شناخته می‌شود، فرایندی است که شامل مقادیر کمی رنگدانه است که به پوست سر تزریق می‌شود.

هر تزریق کوچک به تکرار ظاهر و اثر فولیکول مو کمک می‌کند. با ایجاد و لایه‌بندی نقطه‌ها با استفاده از سایه‌های مختلف، می‌تواند به طور کامل هر لکه‌ی طاس را بپوشاند و موهایی پرپشت به شما بدهد. مزیت این نوع فیلر مو این است که راه حلی دائمی برای مشکلات نازک شدن مو است. این روش  نتایج فوری دارد و آرامش خاطر را به شما می‌دهد.

بر خلاف برخی دیگر از درمان‌های ریزش مو، فیلر مو یک روش غیر تهاجمی است. روش های متعددی برای استفاده از فیلر مو وجود دارد، اما همه آن‌ها نتایج طولانی مدت قابل مشاهده‌ای دارند.

این روش شامل تزریق گروهی از مواد به مو است تا موها ضخیم‌تر و متراکم‌تر به نظر برسند. فیلر دارای تعدادی مواد است که درخشندگی مو را بهبود می بخشد و در عین حال میزان آسیبی که از محیط می‌گیرد را کاهش می دهد و حالت دادن به آن را قابل کنترل‌تر می‌کند.

انواع فیلر مو

انواع فیلر مو

فیلر مو حاوی مواد مختلفی از جمله:

کراتین: این ماده به طور طبیعی در مو وجود دارد و آن را برای محافظت، درمان و تقویت استحکام مو استفاده می‌کنند.

 هیالورونیک اسید: این یک ماده طبیعی است که در اجزای سلولی وجود دارد و اغلب به عنوان پرکننده برای گونه‌ها، لب‌ها و به طور کلی پوست استفاده می‌شود. به دلیل ظرفیت بالای نگهداری آب، این ماده به مرطوب نگه داشتن موها برای مدت طولانی‌تری کمک می‌کند.

روغن آرگان: روغن به دست آمده از درختان آرگان کمک می‌کند تا فوراً موها را مرطوب و غنی کرده و آن ها را سالم‌تر نشان دهند.

زانتالین: ماده‌ای که هم برای سفت کردن و هم شل کردن رشته‌های مو مفید است.

روش‌های انجام فیلر مو

فیلر مو را می توان به روش های متعدد و با روش های مختلفی تزریق کرد. بسته به نیاز خود، می‌توانید طیف وسیعی از فیلرهای مو را در کلینیک‌های زیبایی تهران تهیه کنید. برخی از گزینه‌ها بلند مدت هستند، در حالی که برخی دیگر صرفاً انتقالی هستند. چند روش در زیر ذکر شده است:

میکروپیگمنتیشن پوست سر: میکروپیگمنتیشن پوست سر که اغلب با نام SMP شناخته می شود، یک راه حل طولانی مدت برای ریزش مو است SMP .با روش های دیگر متفاوت است زیرا نیاز به تزریق مقادیر بسیار کمی رنگدانه به پوست سر شما دارد. در نتیجه، کل سر را با مو خواهید داشت که تمام نقاط طاسی یا نازک را می‌پوشاند.

فیلر کوتور: موهای واقعی ساخت بشر در پرکننده‌ موی کوتور برای ضخیم شدن و حجم دادن به قسمت های طاسی یا نازک شده پوست سر استفاده می‌شود. این رویکرد کاملاً برای پاسخگویی به نیازهای خاص هر مشتری طراحی شده است. روش تار به تار شامل افزودن تارهای تکی به موهای واقعی، در جایی است که در حال عقب نشینی هستند. به این ترتیب فیلر کوتور به موها حجم می‌دهد. نتیجه نهایی موهای ضخیم و شاداب است که طبیعی به نظر می‌رسد.

فیلر پروتئینی مو: پرکننده‌های پروتئینی اغلب برای کنترل و درمان آسیب‌های اضافی مو استفاده می‌شوند. درمان‌های پروتئین پرکننده مو را می توان در سالن یا حتی در خانه استفاده کرد. استفاده از فیلر موی پروتئینی قبل از رنگ کردن یا استفاده از روش‌های شیمیایی از موها محافظت می‌کند و تارهای شکسته مو را ترمیم می‌کند. همچنین می‌توان از پرکننده موی پروتئینی برای حفظ ظاهر موهای رنگ شده پس از رنگ کردن به بهترین شکل استفاده کرد.

پودر فیبر مو: برای درمان سریع، می توان از پودر فیبر مو استفاده کرد. می‌توان از پودری استفاده کنید که فولیکول‌های موی میکروسکوپی دارد. این ذرات کوچک به موهای طبیعی می‌چسبند و حجم بیشتری به مو می‌دهند. با این حال، این روش به سادگی یک راه حل کوتاه مدت است زیرا ممکن است روی نقاط طاس کار نکند.

هر فردی ممکن است روش خاصی را انتخاب کند. این امکان وجود دارد که ترکیب دو یا سه مورد از این تکنیک ها بهترین نتایج را برای موها به همراه داشته باشد. با متخصصان پوست و مو مشورت کنید تا بفهمید چه چیزی برای موهای شما ایده آل است.

تفاوت فیلر مو با مزوتراپی

تفاوت فیلر مو با مزوتراپی

تفاوت فیلر مو با مزوتراپی در وهله اول این است که نتایج فیلر با سرعت بیشتری روی موهایتان ظاهر می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت با توجه تزریق مواد مختلف در روش فیلر مو، این روش ماندگاری بیشتری دارد و موها را آبرسانی می‌کند.

قیمت هر جلسه فیلر مو

هزینه تزریق فیلر مو به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل منطقه و تعداد نواحی مورد نیاز برای تزریق، حجم مو و میزان کم حجمی آن، برند فیلر مورد استفاده و موقعیت مکانی کلینیکی که انتخاب می‌کنید.

قیمت هر جلسه فیلر مو در حال حاضر بین ۲ میلیون تومان تا ۳ میلیون است و ممکن است با توجه به نظر متخصص کلینیک زیبایی هزینه متغیر باشد.

مزایای فیلر مو

فیلرهای مو مزایای زیادی دارند، از جمله موارد زیر:

  • فیلر مو بی خطر است و نتیجه ای که روی مو دارد واقع بینانه و درمانی است.
  • این روش حاوی مواد طبیعی است که هیچ تاثیر منفی روی مو یا پوست سر ندارد.
  • فیلر اثر طولانی مدت روی مو دارد.
  • موهای نازک را درمان می کند و فوراً موها را پرپشت و ضخیم می‌کند.
  • با رنگ سازگار است و مانع استفاده از آن نمی شود.

چه کسانی باید روش فیلر مو را انتخاب کنند؟

مردان، زنان و کودکان بالای ۳ سال با مشکلات مو مانند ریزش، عقب رفتن مو یا موهای شکننده کاندیدهای خوبی برای روند درمان مو هستند. کسانی که موهای خشک دارند می‌توانند از مزایای فیلر مو بهره ببرند زیرا این روش بسیار مفید است.

همچنین برای افرادی که در فرآیند قرار گرفتن در معرض گرما یا سایر عوامل شیمیایی دچار آسیب مو شده اند نیز توصیه می شود. این فیلر برای افرادی که اغلب موهای خود را رنگ می کنند و می خواهند موهای خود را از اثرات مخرب رنگرزی مکرر در امان نگه دارند ایده آل است. این یک انتخاب درمانی عالی برای همه کسانی است که به محصولات بوتاکس و پروتئین های مورد استفاده در فرآیند صاف کردن مو حساس هستند.

مطالب مرتبط:

پروتئین تراپی مو؛ هر آنچه که باید بدانید

مزوتراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

احیای مو چیست + روش های احیای مو

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *