لیزر موهای زائد در مرکز لیزر و زیبایی الیزه

لیزر موهای زائد - مرکز لیزر و زیبایی الیزه

لیزر یک روش دائمی رفع موهای زائد است که با هدف قرار دادن فولیکول‌های مو، از طریق انتقال انرژی، ریشه مو را حرارت داده و رشد آن‌ها را متوقف می‌کند. بسیاری از افراد طی سال‌های اخیر لیزر را برای رفع موهای زائد خود انتخاب کرده‌اند. اگر شما هم قصد لیزر موهای زائد بدن خود را دارید، باید از نکاتی در مورد لیزر آگاهی داشته باشید تا بتوانید تجربه‌ای از رفع همیشگی موهای زائد داشته باشید.

مواردی که در لیزر موهای زائد باید در نظر داشته باشید.

مهم‌ترین نکته‌ای که در لیزر موهای زائد خود باید در نظر بگیرید، این است که نزد فردی بروید که دارای تخصص است و همچنین از دستگاه لیزری استفاده کنید که مناسب پوست و موی شما است. دستگاه لیزر مورد استفاده می‌تواند چینی، ایتالیایی، آمریکایی یا کره‌ای باشد.

مقدار تاثیر هر دستگاه و تعداد جلسات درمان به کیفیت و فناوری دستگاه لیزر مورد استفاده و کشور سازنده آن نیز بستگی دارد. باید توجه داشته باشید که برخی از دستگاه‌های لیزر برای پوست‌های تیره تاثیر نداشته و فقط مخصوص پوست‌های روشن هستند.

یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که پیش از لیزر موهای زائد باید در نظر بگیرید، وجود اختلالات هورمونی است. اگر دارای مشکلات هورمونی باشید یا داروی هورمونی خاصی مصرف می‌کنید، پیش از انجام لیزر باید با پزشک خود مشورت کنید.

لیزر موهای زائد - مرکز لیزر و زیبایی الیزه

عملکرد لیزر رفع موهای زائد چگونه است؟

لیزر با ارسال پرتو نور تک رنگ و با انرژی زیاد به سمت فولیکول‌های مو در رنگدانه‌های مو تاثیر گذاشته و باعث تخریب سلول‌های تولید کننده مو می‌شود. هرکسی با هر جنسیتی می‌تواند از لیزر برای از بین بردن موهای زائد تمام نواحی بدن خود استفاده کند.

لیزر باید در مطب و در اتاق مخصوص لیزر که استریل و بهداشتی است انجام شود. اگر نسبت به درد حساس هستید، می‌توانید پیش از انجام لیزر در ناحیه‌ای که قصد لیزر کردن آن را دارید از کرم‌های بی‌حسی موضعی استفاده کنید.

پوست محل لیزر باید تمیز و عاری از هر نوع مواد آرایشی و بهداشتی یا عطر باشد؛ چون ممکن است باعث سوختگی شود. در زمان انجام لیزر عینک محافظی به شما داده می‌شود که حتما باید از آن استفاده کنید تا اشعه لیزر به چشم شما آسیب نرساند. همچنین در طول مدت لیزر چشم‌های شما باید بسته باشد.

لیزر موهای زائد - مرکز لیزر و زیبایی الیزه

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

به طور معمول، تعداد جلسات لیزر موهای زائد بین ۶ تا ۸ جلسه است. بین هر جلسه تا جلسه بعد باید بین ۵ تا ۸ هفته فاصله باشد. پس از گذشت چند جلسه، مقدار موهای زائد تا ۹۰ درصد کاهش پیدا می‌کند. موهای زائد به مرور نازک و کمرنگ شده و در نهایت از بین می‌روند.

دلیل این‌که لیزر باید در چند جلسه انجام شود این است که هر مویی دارای مراحل خاصی از رشد است. اگر مویی در حال استراحت باشد، لیزر تاثیر چندانی در آن ندارد. اشعه لیزر فقط روی موهایی اثر دارد که در مرحله رشد هستند. این چرخه بین موها در زمان‌های خاصی انجام می‌شود و در هر جلسه چند درصد از موها از بین می‌روند.

علاوه بر این، الگوی رشد موها با توجه به جنسیت شما متفاوت است. برای همین تعداد جلسات لیزر موهای زائد در آقایان بیشتر است. موضوعات دیگری مثل مصرف داروها یا بیماری‌های خاص می‌تواند در چرخه رشد موهای شما تاثیر بگذارد.

برای لیزر موهای زائد به کجا مراجعه کنم؟

کلینیک‌ها و مراکز زیبایی مختلفی خدمات لیزر موهای زائد را انجام می‌دهند. چیزی که اهمیت دارد دستگاه مورد استفاده در این کلینیک‌ها، کیفیت مواد مصرفی و نحوه رعایت نکات بهداشتی در این مراکز است. همچنین لیزر باید تحت نظارت پزشک متخصص انجام شود.

محیط کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید باید تمیز و بهداشتی بوده و از وسایل یک‌بار مصرف برای هر فرد استفاده کنند. پیش از مراجعه به کلینیک برای انجام لیزر موهای زائد، حتما در مورد کلینیک و دستگاه لیزر مورد استفاده در آن‌جا اطلاعات کسب کنید.

همچنین پیش از هرگونه اقدامی برای لیزر موهای زائد، در مورد نوع پوست و موی خود و این‌که چه دستگاه لیزری برای شما مناسب‌تر است تحقیق کنید.

لیزر موهای زائد - مرکز لیزر و زیبایی الیزه

مرکز لیزر و زیبایی الیزه

مرکز لیزر و زیبایی الیزه یکی از بهترین مراکز لیزر در غرب تهران است. این مرکز با استفاده از دستگاه پرتوان الکساندرایت نابلکس مدل ۲۰۲۰ و با قدرت و سرعتی فوق‌العاده، موهای تمامی نواحی بدن را لیزر می‌کند.

این دستگاه با استفاده از سیستم خنک کننده، به خوبی از پوست شما محافظت کرده و با خنک نگه داشتن ناحیه‌ای را که در حال لیزر شدن است، از بروز درد یا سوزش در هنگام لیزر جلوگیری می‌کند. محیط این مرکز و تمام دستگاه‌ها و وسایل به صورت روزانه استریل و ضد عفونی می‌شود.

لیزر موهای زائد - مرکز لیزر و زیبایی الیزهلیزر موهای زائد الکساندرایت نابلکس ۲۰۲۰ در مرکز لیزر و زیبایی الیزه شعبه صادقیه تا ۸۰% تخفیف

آدرس مرکز لیزر و زیبایی الیزه (شعبه صادقیه): فلکه دوم صادقیه، مجتمع تجاری افق، طبقه ۵، واحد ۵۰۳

نکاتی که در زمان لیزر موهای زائد باید بدانید.

در ادامه به ذکر برخی از نکاتی که قبل از لیزر موهای زائد باید بدانید می‌پردازیم.

– موهای ناحیه مورد نظر از چند هفته قبل باید تراشیده شود.

– پس از انجام لیزر از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

– تا یک هفته پیش از انجام لیزر از استفاده از محصولات برنزه کننده خودداری کنید.

– پس از انجام لیزر از کرم‌های ترمیم کننده مثل زینک اکساید استفاده کنید.

– اگر دارای هرگونه خال، تتو یا لکه‌های پوستی هستید، پیش از انجام لیزر با پزشک مشورت کنید.

لیزر موهای زائد - مرکز لیزر و زیبایی الیزه

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

قیمت لیزر موهای زائد با توجه به دستگاه مورد استفاده و تعداد جلسات آن متفاوت است. همچنین ناحیه مورد نظر و نوع موی شما نیز در قیمت گذاری لیزر موهای زائد تاثیرگذار است.

از طریق سایت تخفیفان می‌توانید از خدمات لیزر موهای زائد در مرکز لیزر زیبایی الیزه با ۸۰ درصد تخفیف استفاده کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *