لیزر موهای زائد در مرکز لیزر پوست و موی روژه

لیزر موهای زائد - مرکز لیزر پوست و موی روژه

هر پوستی دارای یک نوع شرایط و ویژگی برای استفاده از دستگاه‌های مختلف لیزر موهای زائد است. برای برخی از پوست‌ها باید با طول موجی کم از فرکانس‌های دستگاه لیزر استفاده کرد و در برخی پوست‌هایی که تیره و برنزه هستند احتیاج به ارسال انرژی با طول موج بیشتری است. برای همین مهم است که پیش از اقدام برای لیزر موهای زائد، در مورد نوع پوست خود و انواع دستگاه‌های لیزر اطلاعات کسب کنید.

نوع پوست چه تاثیری بر لیزر موهای زائد دارد؟

اگر تا به حال در مورد دسته بندی نوع پوست اطلاعی نداشتید، ما در این قسمت انواع پوست را بر اساس رنگ پوست و مو و همچنین واکنش پوست به نور خورشید به ۶ قسمت دسته بندی کردیم:

– دسته اول را پوست‌های خیلی روشن که کک و مک دارند تشکیل می‌دهند. این پوست‌ها با داشتن موهای قرمز و واکنش سریع نسبت به نور آفتاب تقریبا پوست‌های حساسی به شمار می‌آیند که هیچ گاه برنزه نمی‌شوند.

– پوست‌ها سفید با موهای بلوند در دسته دوم قرار می‌گیرند. این نو پوست در مقابل نور آفتاب به راحتی می‌سوزد و احتمال برنزه شدن آن نیز خیلی کم است.

– دسته سوم شامل پوست‌های می‌شود که دارای رنگ گندمی و موهای قهوه‌ای هستند. گاهی در مقابل نور آفتاب می‌سوزد و برنزه شدن آن‌ها خیلی موفقیت آمیز نیست.

– پوست‌های سبزه با موهای تیره دسته چهارم را شامل می‌شوند. این نوع پوست در مقابل نور آفتاب به راحتی برنزه شده و احتمال سوختگی آن‌ها خیلی کم است.

– دسته پنجم را پوست‌های قهوه‌ای تیره تشکیل می‌دهند که در مقابل نور آفتاب به هیچ وجه سوخته نشده و با شدت زیاد برنزه می‌شوند.

– پوست‌های کاملا تیره در دسته ششم قرار می‌گیرند که اصلا در مقابل آفتاب نمی‌سوزند و تقریبا مثل سیاهپوست‌ها هستند.

هر فرد براساس نوع پوست خود، در یکی از این دسته‌ها قرار می‌گیرد و از دستگاه‌های لیزر نتیجه‌های متفاوتی را دریافت می‌کند.

لیزر موهای زائد - مرکز لیزر پوست و موی روژه

نکاتی که پیش از لیزر موهای زائد باید رعایت کنید.

در زیر برخی از نکاتی که قبل از لیزر موهای زائد باید رعایت شود برای شما آورده شده است:

– اگر دچار آفتاب سوختگی شدید، تا دو هفته پیش از انجام لیزر باید صبر کنید تا از آسیب بیشتر به پوستتان جلوگیری شود.

– از دو هفته قبل و دو هفته بعد از لیزر از لایه برداری و استفاده از مواد شیمیایی بر پوست ناحیه مورد نظر خودداری کنید.

– اگر هرگونه ضایعه پوستی غیرطبیعی، خال یا لکه در ناحیه مورد نظر هستید، پیش از لیزر توسط پزشک متخصص تحت درمان قرار بگیرید.

– از سه هفته پیش از لیزر موهای ناحیه مورد نظر را بتراشید و از استفاده از اپیلاسیون و موچین برای اصلاح موهای خود پرهیز کنید.

– از دو ساعت قبل و ۲ ساعت بعد از لیزر از انجام فعالیت‌های شدید بدنی و ورزش‌های سنگین خودداری کنید.

– اگر از آنتی بیوتیک یا داروی خاصی استفاده می‌کنید، پیش از انجام لیزر با پزشک معالج خود مشورت کنید.

برای انجام لیزر موهای زائد به کدام مرکز لیزر مراجعه کنم؟

کلینیک یا مرکز لیزری که به آن برای انجام لیزر موهای زائد مراجعه می‌کنید باید دارای پرسنل مجرب و حرفه‌ای بوده و خدمات لیزر زیر نظر پزشک متخصص انجام شود. همچنین رعایت نکات بهداشتی در این کلینیک‌ها بسیار مهم است.

خدمات لیزر باید در یک محیط کاملا بهداشتی و تمیز انجام شده و تمامی وسایل و دستگاه‌ها باید به طور مرتب ضدعفونی و استریل شوند.

با توجه به نوع پوست خود و دسته بندی که ذکر شد، پیش از مراجعه برای انجام لیزر در مورد کلینیک مورد نظر و نوع پوست و موی خود اطلاعات کسب کنید تا دچار عوارض جدی نشوید.

لیزر موهای زائد - مرکز لیزر پوست و موی روژه

مرکز لیزر پوست و موی روژه

کلینیک روژه یکی از بهترین و مجهزترین مراکز لیزر موهای زائد به شمار می‌آید. تمامی وسایل لیزر در این مرکز با مواد ضدعفونی استاندارد استریل شده و خدمات لیزر در محیطی کاملا بهداشتی برای شما انجام می‌شود.

همچنین این مرکز با بهره‌گیری از مجرب‌ترین پرسنل و متخصین با سال‌ها سابقه درخشان خدمات لیزر با بهترین دستگاه‌ها انجام می‌دهند.

از سایر خدمات این مرکز می‌توان به تزریق ژل و بوتاکس، لیفت صورت با نخ و دستگاه، کربوکسی‌تراپی، پلاسماجت، لیفت و جوانسازی صورت و بدن، کاشت مو و ابرو، مزوتراپی سر و صورت و بدن، میکرونیدلینگ، مزونیدلینگ، میکرودرم و پاکسازی صورت اشاره کرد.

لیزر موهای زائد - مرکز لیزر پوست و موی روژه

آدرس مرکز لیزر پوست و موی روژه: شریعتی، بالاتر از میرداماد، نرسیده به متروی شریعتی، جنب بانک مسکن، ساختمان ۱۲۸۰، طبقه اول، واحد ۷

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

درد و سوزشی که در هنگام لیزر موهای زائد احساس می‌شود ناشی از حرارت دیدن پوست توسط دستگاه است. اگر دستگاه لیزر دارای سیستم خنک کننده باشد، می‌تواند درد و سوزش را در زمان انجام لیزر به طور کل از بین ببرد.

اگر پوست حساسی دارید یا تحمل درد را ندارید، می‌توانید از پرسنل مرکز لیزر بخواهید که از پماد یا ژل بی‌حسی موضعی استفاده کند. همچنین برای کاهش درد و سوزش بعد از انجام لیزر می‌توانید از کمپرس یخ بر روی ناحیه مورد نظر استفاده کنید.

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

فاکتورهای مختلفی در قیمت گذاری لیزر موهای زائد تاثیرگذار هستند. با توجه به نوع دستگاهی که برای لیزر استفاده می‌شود و ناحیه‌ای که قصد لیزر کردن آن را دارید، هزینه و قیمت لیزر نیز متفاوت است. همچنین میزان حجم مو، تعداد جلسات لیزر و تجهیزات مورد استفاده در کلینیک، در قیمت‌گذاری لیزر تاثیر دارند.

از طریق سایت تخفیفان می‌توانید از خدمات لیزر موهای زائد در مرکز لیزر روژه با ۸۰ درصد تخفیف استفاده کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *