با آموزشگاه سپهر نوین با کمترین هزینه زبان را تخصصی یاد بگیرید

آموزش زبان - آموزشگاه زبان سپهر نوین

این روزها یادگیری زبان دوم به خصوص زبان انگلیسی برای هر کسی در اولویت قرار دارد. یادگیری زبان احتیاج به آموزشگاه خوب و روش تدریس حرفه‌‌ای دارد. اگر قصد مهاجرت به کشوری دیگر را دارید و وقت کافی برای شرکت در کلاس‌‌های یادگیری زبان را ندارید، شرکت در کلاس‌‌های بحث آزاد، بهترین انتخاب است.

کلاس‌‌های بحث آزاد چگونه است؟

در کلاس‌‌های بحث آزاد تمرکز اصلی بیشتر بر روی مکالمه است و برای همه افراد مناسب است؛ به خصوص کسانی که قصد مهاجرت به کشور دیگری را دارند و می‌‌خواهند در کمترین زمان ممکن صحبت کردن به زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

در این کلاس‌‌ها در هر جلسه موضوعی برای بحث کردن مطرح می‌‌شود و افراد به صورت گروهی در مورد آن موضوع شروع به بحث می‌‌کنند. در این جلسات بسیاری از نکات مکالمه را می‌‌آموزید و همزمان با مکالمه بسیاری از نکات گرامری را فرا می‌‌گیرید. کلاس‌‌های بحث آزاد برای افرادی است که قصد دارند پس از یادگیری نسبی زبان در کلاس‌‌های عمومی، مهارت‌‌هایی که آموزش دیده‌‌اند را در این محیط به کار ببرند.

به کدام آموزشگاه زبان مراجعه کنم؟

بسته به این که قصد دارید که از کدام روش برای آموزش زبان استفاده کنید و تمرکزتان بر کدام مهارت (اسپیکینگ، رایتینگ، لیسنینگ و ریدینگ) است، آموزشگاه مورد نظر متفاوت است. برخی از آموزشگاه‌‌ها تمرکز اصلی‌‌شان مکامله است و بعضی دیگر بر روی نکات گرامری تاکید می‌‌ورزند.

همچنین هر آموزشگاه، کتاب آموزشی خاصی را برای تدریس انتخاب می‌‌کند؛ با توجه به هدف شما از یادگیری زبان، باید آموزشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آموزشگاه سپهر نوین

یکی از حرفه‌‌ای ترین آموزشگاه‌‌های زبان، آموزشگاه سپهر نوین است. این آموزشگاه با تخصصی‌‌ترین متدهای آموزشی، زبان را به شما آموزش می‌‌دهند. می‌‌توانید از طریق تخفیفان، از خدمات آموزشی این آموزشگاه با قیمتی مناسب بهره‌‌مند شوید. ۶ جلسه کلاس بحث آزاد برای سطح پیشرفته در آموزشگاه سپهر نوین با تخفیف برای شما برگزار می‌‌شود.

کلاس‌‌های بحث آزاد این آموزشگاه ويژه سفر، مهاجرت، اقامت و اقامت دانشجویی است. با آموزشگاه سپهر نوین می‌‌توانید با كمترين هزينه و صرف كمترين زمان براى سفر و مهاجرت آماده شويد. همچنین آموزشگاه سپهر نوین، برگزارکننده تخصصی ترین دوره‌های زبان انگلیسی، ترکی استانبولی و زبان‌‌های دیگر است.

پس از گذراندن یک دوره ترمیک در آموزشگاه سپهر نوین، شاهد پیشرفت قابل توجهی در مکالمه خود خواهید بود. این آموزشگاه در ۶ جلسه کلاس‌‌های بحث آزاد را به شما ارائه می‌‌دهد.

آدرس آموزشگاه سپهر نوین: پونک، اشرفی اصفهانی، پلاک ۱۸۰

چه کتاب‌‌هایی برای کلاس‌‌های بحث آزاد کاربرد دارند؟

در کلاس‌‌های بحث آزاد بیشتر از کتاب‌‌های Vocab-based استفاده می‌‌شود. یعنی کتاب‌‌هایی که بر پایه یادگیری لغات هستند و گرامر خیلی در این نوع کلاس‌‌ها نقشی ندارد. آن چیزی که تاکید اصلی کلاس برآن است، لغات و یادگیری هرچه بیشتر لغت است.

هرچقدر که دایره لغات شما بزرگ‌‌تر باشد، سطح مکالمه شما نیز بالاتر می‌‌رود. از کتاب‌‌های مشهور در زمینه بحث آزاد می‌‌توان به دو کتاب Speak Out و Impact Values اشاره کرد. در این کتاب‌‌ها موضوعات وایده‌‌های مشخص شده‌‌ای در اختیار شما قرار می‌‌گیرد که شما باید درمورد آن‌‌ها با همکلاسی‌‌های خود مکالمه کنید.

همچنین برخی از اساتید در این کلاس‌‌ها لیستی از موضوعات پرکابرد در آزمون‌‌های بین‌‌المللی تهیه کرده و سعی بر این دارد که مکالمه‌‌ها حول محور این موضوعات باشد.

برنامه کلاس‌‌های بحث ازاد چگونه است؟

معمولا هر جلسه کلاس‌‌های بحث آزاد به این شکل است که در ۱۵ دقیقه اول کلاس موضوع بحث آزاد از طریق یک ویدیو، خواندن یک تیتر خبری از روزنامه، گوش کردن به یک آهنگ یا طرح یک سوال یا موضوع چالش بر انگیز توسط مدرس شروع می‌‌شود.

حدود ۳۰ دقیقه صحبت گروهی به همراه استاد در مورد موضوع مورد بحث انجام می‌‌شود. در این زمان هر کسی باید تمام لغات مربوط به موضوع که در ذهن دارد را در صحبت خود بگنجاند. همچنین مدرس باید سعی کند که همه را وادار به بیان ایده‌‌های خود کند.

پس از آن با توجه به سطح مکالمه هر شخص، مدرس افراد را به گروه‌‌های معمولا ۴ نفره تقسیم می‌‌کند. در این گروه‌‌های تشکیل شده افراد باید در مورد موضوع مطرح شده بیشتر با یکدیگر مکالمه کنند.

در پایان کلاس مدرس اشتباهاتی که دانشجویان در حین مکالمه مرتکب شده‌اند را در کلاس مطرح کرده و در مورد آن اشباهات صحبت می‌‌کند.

هزینه شرکت در کلاس‌‌های مکالمه آزاد چقدر است؟

هر آموزشگاه، بسته به مدت زمان کلاس و تعرفه شهریه کلاس‌‌ها به طور عمومی، هزینه خاصی را برای کلاس‌‌های مکالمه آزاد در نظر گرفته است. همچنین اساتیدی که در آموزشگاه حضور دارند، در قیمت گذاری کلاس‌‌ها تاثیر دارد.

آموزشگاه سپهر نوین برای کلاس‌‌های مکالمه آزاد خود تا ۹۰ درصد برای شما تخفیف لحاظ کرده است. شما می‌‌توانید از طریق سایت تخفیفان وارد صفحه این آموزشگاه شده و درمورد نحوه برگزاری کلاس‌‌ها و شرایط آن اطلاعات کسب کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *