فرم دهی صورت با فیلر در مرکز زیبایی سرسبز

فرم دهی صورت با فیلر - مرکز زیبایی سرسبز

همزمان با افزایش سن، روند پیری و شکستگی پوست نیز سرعت پیدا می‌کند. روندی که حتی می‌تواند سلامت روحی اشخاص را هم به خطر بیندازد. فیلر تکنیکی است کم و بیش ساده و علمی، برای حجم دادن به شیار‌ها و چروک‌های پوست، برجسته کردن لب‌ها و گونه‌ها، ترمیم جای جوش‌ها و لیفتینگ پوست.

فیلر‌ها انواع مختلفی دارند که از مواد طبیعی، شیمیایی، ژل‌ها و حتی چربی‌های بدن بیمار استخراج می‌شوند و هرکدام بسته به درمان مد نظر و محل تزریق، فواید و عوارض مخصوص به خود را دارند. برای دریافت این فیلرها می‌توانید به مراکز تزریق ژل تهران مراجعه کنید.

فیلر در چه مواردی استفاده می‌شود؟

بهبود شرایط پوست با پرکردن خطوط و چین و چروک‌های صورت مشهورترین مورد استفاده انواع مختلف فیلرها به شمار می‌آید. خطوط پیشانی، خط خنده، چین و چروک‌های اطراف چشم و دهان و به طور کلی هرگونه فرورفتگی در پوست، از جمله مواردی است که با استفاده از فیلر می‌توان آن¬ها را درمان کرد.

همچنین جای زخم‌ و جوش‌های عمیق را می‌توان با استفاده از فیلر‌ها بهبود بخشید. البته در این مورد باید سطح انتظار بیماران را در حد توانایی تزریق فیلر‌ها پایین آورد یا از تکنیک‌های ترکیبی لیزر و جراحی در کنار تزریق فیلر استفاده کرد.

علاوه بر خواص درمانی فیلر‌ها در تغییرات پوستی، از این روش می‌توان در حجم دهی به لب‌ها و گونه هم استفاده کرد. با استفاده از تکنیک‌های حجم دهی، تغییر شکل صورت و زاویه‌دار کردن فک نیز با استفاده از فیلر امکان پذیر است.

فرم دهی صورت با فیلر - مرکز زیبایی سرسبز

به کدام مرکز زیبایی برای فیلر مراجعه کنم؟

اگر فیلر توسط پزشک حرفه‌ای انجام شود، می تواند معجزه کند. همچنین اگر توسط افراد غیر متخصص انجام شود، می‌تواند فاجعه به بار بیاورد. گزارش‌هایی از سالن‌های زیبایی وجود دارد که تزریق فیلر توسط درمانگرهای غیرتخصصی انجام می شود با این ادعا که با استفاده از «رتیلین» و «ژوودریم»، تزریق‌های با قیمت ارزان انجام می¬شود.

بنابراین قبل از انجام فیلر مطمئن شوید که به مرکز تخصصی و حرفه¬ای مراجعه کردید.

مرکز زیبایی سرسبز

مرکز زیبایی سرسبز با پیش از یک دهه سابقه در حوزه زیبایی با کادر مجرب پزشکی آماده خدمت رسانی به شما است. خدمات درمانی مرکز سرسبز تمام نیازهای شما را دربرمی¬گیرد. یکی از این خدمات انجام فیلر است که با تزریق فیلر خدمات زیر را برای شما انجام می¬دهند:

– فرم دهی علمی و اصولی لب‌ها بر اساس معیارهای زیباشناختی صورت

– تزریق فیلر توسط پزشک متخصص دهان و فک و صورت

– استفاده از متریال و مواد با کیفیت و استاندارد

– فیلر لب کره‌ای اصل ۱ سی‌سی

مرکز تخصصی سرسبز با تجهیزات کامل، محیطی بهداشتی و با تبحر در علم روز دنیا ارائه دهنده انواع خدمات جوانسازی به شما عزیزان است.

همچنین در این کلینیک تمام تمهیدات مورد نیاز برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به کار گرفته شده است. اگر به دنبال تزریق فیلر در مجموعه سرسبز هستید، می‌توانید آن را با تخفیف ویژه و قیمتی مقرون‌به‌صرفه از تخفیفان دریافت کنید.

آدرس مرکز زیبایی سرسبز: بزرگراه رسالت (تقاطع آيت)، جنب بانک صادرات و مترو سرسبز، ساختمان پزشكان سرسبز، طبقه اول، واحد٣

جزئیات روند تزریق فیلر

فیلرهای پوستی، با استفاده از سرنگ به نواحی مختلف سر و صورت از جمله اطراف چشم ها، فک، اطراف لب و پیشانی تزریق می شوند. تعداد، ناحیه و عمق تزریق به نوع فیلر و همچنین نتایج دلخواه شما بستگی دارد.

بعضی از فیلرها حاوی مواد بی حس کننده مثل لیدوکائین هستند تا شما در طول تزریق احساس ناخوشایندی نداشته باشید. همچنین از کرم های بی حس کننده می توانید استفاده کنید.

معرفی انواع فیلر

فیلرهای پوستی، از مواد شیمیایی مختلفی ساخته شده‌اند و هرکدام ماندگاری و نرمی خاص خود را دارند. از فیلرهای نرم‌تر برای نواحی لب و از فیلرهای سفت‌تر برای گونه‌ها استفاده می‌شود. پزشک با توجه به ناحیه درمان، بهترین نوع فیلر را برای شما در نظر می¬گیرد.

الف) فیلرهای موقت

– فیلرهای کلاژنی: کلاژن، پروتئین طبیعی است که به حفظ قوام و استحکام پوست کمک می‌کند. کلاژن، جزء اولین فیلرهایی است که بعدها با آمدن هیالورونیک اسید، از محبوبیت آن کم شد.

فیلرهای هیالورونیک اسید: این فیلر مثل کلاژن، ماده‌ای کاملا طبیعی است که در بافت‌های همبندی مایع اطراف چشم و در بعضی از غضروف¬ها و مايع مفاصل و در بافت پوست هم وجود دارد و جهت حجم‌دهی از آن استفاده می‌شود. اين ژل در صورت، مثل يک بالش پرشده عمل می¬کند و برای آن قسمت¬هایی از صورت كه ممكن است به علت روند طبيعی پير شدن دچار كاهش حجم ياشلی شده باشند، مناسب است.

فیلرهای کلسیم هیدروکسیل آپاتیت: این فیلر که به مراتب از فیلرهای هیالورونیک اسید سنگین¬تر و فشرده¬تر است، به صورت عمیق‌تر تزریق می‌شود و از آن جایی که ماده ای است که به¬طور طبیعی در استخوان‌های انسان یافت می‌شود، باعث بروز واکنش‌های ایمنی و آلرژیک نمی¬شود.

ب) فیلرهای نیمه دائمی

فیلرهایی با ماندگاری بیشتر که حاوی مواد ضخیم تر دارند فیلر نیمه دائمی نامیده می¬شوند. از این فیلرها در درمان خط‌های عمقی‌تر صورت استفاده می‌شود تا نتایج بهتری حاصل شود.

پ) فیلرهای دائم

فیلرهای دائم از پلی (متیل متاکریلات) تشکیل شده‌اند. مواد پلاستیکی ریزی که توسط بدن جذب نمی شوند. این فیلرها همچنین دارای کلاژن هستند که برای نواحی که پوست ضخیمی دارند، استفاده می‌شود. استفاده از این نوع فیلرها در نواحی اطراف چشم و لب توصیه نمی‌شود.

عوارض احتمالی تزریق فیلر

از عوارض عادی تزریق هیالورونیک اسید می¬توان به خونریزی و کبودی اشاره کرد که به صورت موقت هستند. اگر این ماده به وسیله روش نادرست و توسط افراد غیر متخصص تزریق شده باشد می‌تواند باعث بسته شدن عروق شود. به همین دلیل مهم است کلینیک معتبر و باتجربه‌ای را برای تزریق فیلر انتخاب کنید.

هزینه و قیمت فیلر در مرکز زیبایی سرسبز

قیمت تزریق فیلر در مرکز سرسبز به صورت زیر است:

فیلر لب: ۸۰۰ هزار تومان

فیلر خط خنده :۷۵۰ هزار تومان

فیلر زاویه سازی: ۷۵۰ هزار تومان

فیلر زیر چشم: ۱.۴ تا ۳ میلیون تومان

این خدمات در کلینیک سرسبز تا ۷۰ درصد تخفیف از تخفیفان قابل دریافت است.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *