جدیدترین تکنولوژی برای رفع موهای زائد در مرکز لیزر سیمارو

رفع موهای زائد - مرکز لیزر سیمارو

لیزر دستگاهی است که موهای زائد و ناخواسته را در معرض پالس نور قرار می‌دهد که باعث از بین رفتن فولیکول مو و عدم رشد مجدد موها می‌شود. طی سال‌های اخیر، میزان تقاضا برای انجام لیزر موهای زائد بسیار بالا رفته است. در بین روش‌های دیگر رفع موهای زائد که تاثیرات موقت داشته‌اند، لیزر طرفداران بیشتری به سمت خود جلب کرده است.

در این روزها مراکز لیزر زیادی تاسیس می‌شود و بسیاری به سمت این کار جذب شده‌اند. تا آن‌جا که در بعضی از آرایشگاه‌ها هم لیزر را انجام می‌دهند. به همین دلیل توجه به این موضوع که لیزر را در کجا و با چه دستگاهی انجام دهید اهمیت دارد. لیزر هر پوستی یک روش دارد و تشخیص این‌که برای لیزر پوست شما از چه دستگاهی و با چه میزان حرارت استفاده شود، با پزشک متخصص پوست و مو است.

 

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

اشعه لیزر، هرچیز تیره رنگی را می‌سوزاند و از بین می‌برد. در زمان سوزاندن مو، فولیکول مو نیز از بین می‌رود. لیزر در چند جلسه انجام می‌شود و اشعه آن می‌تواند رشد فولیکول مو را تحت تاثیر قرار دهد. اما هر فولیکول چرخه رشد متفاوتی با دیگری دارد. در زمان رشد یک فولیکول، ریشۀ دیگر در فاز استراحت به سر می‌برد. بنابراین با تکرار انجام لیزر در چند جلسه، تمام فولیکول‌ها در معرض حرارت قرار گرفته و از بین می‌روند.

طول دوره درمان لیزر، براساس نوع پوست و رنگ مو برای هرکس متفاوت است. به طور میانگین کل زمان درمان لیزر بین ۴ تا ۶ جلسه است. همچنین در صورت وجود اختلالات هورمونی ممکن است طول درمان شما بیشتر شود. اگر مشکلات هورمونی دارید یا داروی هورمونی خاصی مصرف می‌کنید، پیش از انجام لیزر، با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

هرچه رنگ پوست روشن‌تر و رنگ مو تیره‌تر باشد، تاثیر لیزر هم بیشتر است. از طریق لیزر طول موجی از نور پالس‌دار به سمت ریشه مو هدایت می‌شود و آن را از بین می‌برد. نکته مهم درمورد لیزر این است که مدتی قبل از انجام لیزر و در زمان لیزر، موهای زائد ناحیه مورد نظر را باید با تیغ بتراشید، به هیچ عنوان نباید موهای زائد را در زمان لیزر اپیلاسیون کرد.

رفع موهای زائد - مرکز لیزر سیمارو

 

برای انجام لیزر به کدام مرکز لیزر مراجعه کنم؟

در هر مرکز لیزر از یک یا چند نوع دستگاه خاص به همراه مواد مخصوص استفاده می‌شود. چیزی که مهم است نوع دستگاه و مواد مصرفی و همچنین تجربه و تخصص کادر مرکز مورد نظر است.

پیش از مراجعه به هر مرکز لیزر، درمورد انواع دستگاه‌های لیزر و روش انجام آن و همچنین نوع پوست و موی بدنتان تحقیقات لازم را انجام دهید و با اطلاعات کامل تصمیم به لیزر بگیرید. چون اگر در جای نامناسب و غیرمطمئن لیزر را انجام دهید نه تنها نتیجه دلخواهتان حاصل نمی‌شود، بلکه ممکن است دچار آسیب‌های پوستی نیز شوید.

رفع موهای زائد - مرکز لیزر سیمارو

 

مرکز لیزر سیمارو

یکی از مجهزترین مراکز زیبایی، مرکر لیزر سیمارو است. از طریق تخفیفان می‌توانید خدمات لیزر این مرکز را با بهترین قیمت دریافت کنید.

مرکز لیزر سیمارو با کادری مجرب و حرفه‌ای و جدیدترین دستگاه‌ها در محیطی کاملا بهداشتی و ضد عفونی شده، خدمات لیزر را به شما ارائه می‌دهند. در این مرکز از مواد درجه یک و و یک بار مصرف استفاده شده و تمام تمهیدات بهداشتی جلوگیری از انتشار ویروس کرونا نیز رعایت می‌شود. تمام مراحل انجام لیزر زیرنظر پزشک متخصص و با پرسنل با تجربه انجام می‌شود. همچنین دستگاه مورد استفاده  برای لیزر موهای زائد دستگاه الکساندرایت آلما ۲۰۱۹  است.

رفع موهای زائد - مرکز لیزر سیمارولیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت آلما ۲۰۱۹ در مرکز زیبایی سیمارو تا ۹۰٪ تخفیف

آدرس مرکز لیرز سیمارو: بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری، خیابان دوم، پلاک شش، طبقه سوم، واحد ۳۰۲ ، زنگ ۳۰۲

 

تفاوت لیزر با الکترولیز چیست؟

الکترولیز با دستگاهی متفاوت از لیزر انجام می‌شود و برای ناحیه کوچکی از بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. الکترولیز برخلاف لیزر می‌تواند موهای سفید و رنگی را نیز از بین ببرد. اما براساس تحقیقات انجام شده، لیزر روشی مطمئن‌تر و قابل اعتمادتر از الکترولیز است. همچنین استفاده از دستگاه‌های لیزر کمتر از الکترولیز دردناک است.

لیزر را می‌توانید برای تمامی نقاط بدن مثل دست، پا، صورت، زیربغل، بیکینی، باسن، سینه و گلو انجام دهید و برای همیشه موهای زائد بدن خود را از بین ببرید.

برای انجام لیزر از دستگاه‌های متفاوتی استفاده می‌شود که بهترین آن‌ها الکساندرایت است. این دستگاه با قابلیت ارسال پالس‌های قوی قدرت نفوذ بالایی دارد و می‌تواند ضخیم‌ترین موها را هم از بین ببرد و ریشه آن‌ها را بسوزاند. طول موج این دستگاه به طور مستقیم در فولیکول مو نفوذ کرده و آن را از بین می‌برد.

 

آیا لیزر عوارض دارد؟

اگر پوست حساسی داشته باشید، ممکن است پس از انجام لیزر تا چند ساعت پوستتان دچار سوزش، قرمزی و التهاب شود. اما این اثر کوتاه مدت است و با زدن کرم‌های ترمیم کننده و محافظت کننده بلافاصله بعد از لیزر از بین می‌رود. به غیر از این، لیزر عوارض چندانی ندارد. برای کاهش درد و سوزش در هنگام لیزر هم می‌توانید پیش از انجام لیزر از پمادهای بی حسی موضعی استفاده کنید.

همچنین اگر در کلینیک مطمئن لیزر انجام نشود ممکن است پوست دچار سوختگی شود. بنابراین حتما در مرکز مطمئن و نزد فرد متخصص لیزر را انجام دهید.

رفع موهای زائد - مرکز لیزر سیمارو

 

مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت به دلیل قابلیت‌های زیادی که دارد، دارای محبوبیت فراوانی است. این دستگاه با امکان ارسال پالس با عرض زیاد، انواع موها را از بین برده و هرچقدر که مو نازک یا ضخیم باشد تاثیرات خود را می‌گذارد. همچنین به دلیل این‌که این دستگاه در زمان استفاده از گاز برای خنک شدن پوست استفاده می‌کند، شما درد یا سوزش خاصی حس نمی‌کنید و پوست شما هیچ نوع سوختگی را تجربه نخواهد کرد.

رفع موهای زائد - مرکز لیزر سیمارو

هزینه لیزر

هر مرکز لیزر باتوجه به میزان مواد مصرفی و دستگاه مورد استفاده قیمت و هزینه خاصی را برای انجام لیزر در نظر می‌گیرد. همچنین بسته به این که در کدام نواحی بدن لیزر انجام می‌شود هزینه آن متفاوت است.

مرکز لیزر سیمارو خدمات لیزر را با بهترین کیفیت و تا ۹۰ درصد تخفیف در اختیار شما قرار داده است.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *