لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی به سیما

لیزر موهای زائد - کلینیک زیبایی به سیما

لیزر موهای زائد طی سال‌های اخیر به یکی از پرطرفدارترین روش‌های رفع موهای زائد تبدیل شده است. به دلیل اثر دائمی لیزر نسبت به سایر روش‌های از بین بردن موهای زائد، بسیاری از افراد این روش را انتخاب می‌کنند. با انجام لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر تهران، دیگر دغدغه‌ای برای رفع موهای زائد خود ندارید.

ليزر چگونه باعث رفع موهاى زائد مى‌شود؟

عملکرد لیزر به وسیله پرتوی نور تک رنگی است که با انرژی زیاد بر روی سطح پوستی که دارای موی زائد است تابانده شده و باعث جذب انرژی لیزر توسط رنگدانه‌های ملانین موجود در موها می‌شود. از طریق جذب انرژی توسط رنگدانه‌های ملانین، انرژی به به عمق ۲ تا ۳ میلیمتری پوست وارد شده و با تاثیرگذاری بر سلول‌های تولید کننده مو آن‌ها را تخریب می‌کند.

نکته قابل توجه درمورد عملکرد لیزر این است که اشعه لیزر تنها بر روی موهایی که در مرحله رشد هستند تاثیر می‌گذارد و روی موهایی که در مرحله کاتاژن هستند بی اثر است. به همین دلیل است که لیزر باید در چند جلسه انجام شود تا در هر جلسه روی تعداد خاصی از موهایی که در مرحله رشد یا آناژن هستند، تاثیر بگذارد.

تعداد جلسات لیزر برای هر فرد با شخص دیگر متفاوت است؛ اما به طور میانگین بین ۸ تا ۱۰ جلسه به طول می‌انجامد. همچنین عوامل مختلفی مثل ناحیه موردنظر، نوع پوست و موی افراد، وضعیت هورمونی، مصرف دارو و نوع دستگاه لیزر در تعداد جلسات لیزر تاثیرگذارند.

لیزر موهای زائد - کلینیک زیبایی به سیما

معرفی ليزر الكساندرايت

لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتری برای رفع موهای زائد در هر نوع از پوست استفاده شده و در حال حاضر محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین نوع لیزر موهای زائد در ایران است. دستگاه‌های لیزر الکساندرایت با استفاده از تکنولوژی خنک کننده هرنوع درد و سوزش ناشی از حرارت لیزر را برطرف کرده و بدون هیچ گونه عوارضی موهای زائد را برای همیشه از بین می‌برد.

همچنین لیزر الکساندرایت می‌تواند طی ۳ تا ۵ جلسه موهای زائد را به طور کلی و دائمی از بین برده و و با طول موجی که دارد به طور مستقیم در ریشه موها نفوذ می‌کند. این دستگاه همچنین با قابلیت تنظیم عرض پالس و میزان انرژی بالایی که دارد برای از بین بردن هر نوع مویی مناسب است.

دستگاه لیزر الکساندرایت در انواع مختلف خود کم‌دردترین و کم‌خطرترین و سریع‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد شناخته شده است. بعد از اولین جلسه درمانی توسط دستگاه لیزر الکساندرایت می‌توانید اثرات آن را مشاهده کنید. همچنین افرادی که دارای پوست تیره هستند نیز می‌توانند از این دستگاه استفاده کرده و شاهد تاثیرات سریع و فوق‌العاده آن باشند.

لیزر موهای زائد - کلینیک زیبایی به سیما

برای لیزر موهای زائد به کدام کلینیک مراجعه کنم؟

لیزر موهای زائد باید در کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام شود. همچنین برای هر نوع پوستی از یک دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد استفاده می‌شود. هر فرد با توجه به ضخامت موهای زائد و رنگ پوست خود، از یک دستگاه لیزر باید استفاده کند.

علاوه بر این تمامی نکات بهداشتی باید در کلینیک رعایت شده و لیزر موهای زائد در محیطی کاملا بهداشتی و ضدعفونی شده انجام شود. بنابراین پیش از مراجعه به کلینیک برای لیزر موهای زائد خود، درمورد نوع موهای خود، وجود اختلالات هورمونی در خود و کلینیکی که قصد مراجعه به آن را دارید اطلاعات کسب کنید.

لیزر موهای زائد - کلینیک زیبایی به سیما

مرکز لیزر و زیبایی به سیما

یکی از مجهزترین و حرفه‌ای‌ترین مراکز لیزر موهای زائد، مرکز به سیما است. این مرکز لیزر با استفاده از دستگاه الکساندرایت نابلکس ۲۰۲۰ موهای زائد شما را به طور کلی از بین برده و مانع رشد دوباره آن‌ها می‌شود.

در این مرکز لیزر غرب تهران تمامی تمهیدات بهداشتی رعایت شده و پرسنل آن از ماسک  دستکش استفاده می‌کنند. همچنین محیط و وسایل به طور مرتب در این مرکز زیبایی ضدعفونی و استریل شده و خدمات لیزر موهای زائد در محیطی کاملا بهداشتی به شما ارائه می‌شود.

انجام کلیه امور لیزر و پوست در کلینیک به سیما زیر نظر متخصصین مجرب و حرفه‌ای انجام می‌شود. از خدمات دیگر این مرکز می‌توان به فیلر و تزریق ژل، هایفوتراپی جهت جوانسازی و رفع چین و چروک، مزوتراپی سر و صورت، میکرونیدلینگ و بوتاکس اشاره کرد.

لیزر موهای زائد - کلینیک زیبایی به سیماآدرس مرکز لیزر و زیبایی به سیما: فلکه دوم صادقیه، آیت اله کاشانی، بعد از اباذر، پلاک ۶۱، ساختمان راز بلوک B، طبقه دوم، واحد ۲۰۴

نکات مهمی که در مورد لیزر موهای زائد بدن باید بدانید.

از جمله مهم ترین نکاتی که درمورد لیزر موهای زائد باید بدانید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– پیش از انجام لیزر ناحیه مورد نظر را باید بتراشید و نباید موها را از ریشه بکنید.

– جهت تسکین درد در هنگام انجام لیزر از ژل رسانا در ناحیه مورد نظر استفاده کنید.

– پس از انجام لیزر از پمادهای ترمیم کننده مثل زینک اکساید جهت جلوگیری از قرمزی و سوزش استفاده کنید.

– حتما در زمان انجام لیزر از عینک محافظی که به شما داده می‌شود استفاده کنید.

– تا ۳ روز بعد از انجام لیزر از رفتن به استخر و سونا خودداری کنید.

– تا یک هفته پس از انجام لیزر از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید.

– پیش از انجام لیزر از استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی در ناحیه مورد نظر خودداری کنید.

لیزر موهای زائد - کلینیک زیبایی به سیما

هزینه انجام لیزر الکساندرایت چقدر است؟

قیمت و هزینه لیزر موهای زائد با توجه به ناحیه‌ای که قصد لیزر کردن آن را دارید، برند دستگاه لیزر مورد نظر، تعداد جلسات لیزر و همچنین منطقه جغرافیایی کلینیک لیزر مورد نظر متفاوت است.

از طریق تخفیفان می‌توانید از خدمات لیزر مرکز لیزر و زیبایی به سیما تا ۷۰ درصد تخفیف استفاده کنید. کافی است به صفحه این مرکز زیبایی در سایت تخفیفان مراجعه کرده و پس از تهیه کوپن تخفیف از خدمات لیزر آن با قیمتی مناسب و ارزان استفاده کنید.

۴/۵ - (۹ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *