لیزر موهای زائد در تهران

مرتب‌سازی بر اساس:

  • پیش فرض
  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • بیشترین تخفیف

اگر از اپیلاسیون، شیو، بند انداختن و سایر راه‌های از بین بردن موهای زائد راضی نیستید و به دنبال راهی بهتر می‌گردید، لیزر موهای زائد احتمالا همان گزینه‌ای است که نظر و رضایت شما را جلب خواهد کرد. امروزه لیزر بدن در کلینیک لیزر یکی از متداول‌ترین گزینه‌ها برای از بین بردن موهای زائد در دنیاست. دستگاه لیزر بدن نوری بسیار مترمرکز شده را روی فولیکول‌های مو می‌تباباند. رنگدانه‌ها این نور را جذب می‌کنند و موها از بین می‌روند. 

لیزر موهای زائد چیست؟

به هر نوع موی ضخیم و تیره‌ای که در خطوط میانی بدن مانند سینه، صورت، چانه و گلو رشد می‌کند، موی زائد می‌گویند. موی زائد به دلایل هورمونی و غیر هورمونی رشد می‌کند. اگر دلایل هورمونی باعث ایجاد موی زائد در بدن شما شود، شما نمی‌توانید بدون درمان بیماری اولیه، لیزر انجام دهید. اختلالات هورمونی باعث می‌شود که در قسمت‌هایی از بدن  که مو ندارد، موهایی زخیم و تیره رشد کنند. اگر مشکلات هورمونی دارید، درمان دارویی از رشد موهای زائد جلوگیری می‌کند و استفاده از لیزر بدن فقط خرج اضافی است.

لیزر موهای زائد یک روش کاربردی برای از بین‌بردن موهای زائد است که در مراکز پزشکی تهران انحام می شود. لیزر بدن باعث کاهش موهای زائد و نازک‌تر شدن آن‌های می‌شود. این روش با استفاده از نور لیزر و گرمایی که تابش آن ایجاد می‌کند، به عمق مشخصی از پوست نفوذ کرده و فولیکول مو را تحت تاثیر قرار داده و به آن آسیب می‌رساند.

فولیکول مو اصلی‌ترین دلیل رویش مو است. آسیب رساندن به آن باعث توقف رویش مو و از بین‌رفتن موهای زائد می‌شود.  لیزر موهای زائد سلول‌های تولید کننده مو در ریشه را هدف قرار می‌دهد و باعث از بین بردن طولانی مدت یا دائمی آن‌ها می‌شود.

این روش نسبت به سایر روش‌ها نتیجه بهتری دارد.  از مزایای انجام لیزربدن می‌توان به سرعت بالا، اثرگذاری قابل توجه و دقت بالای آن اشاره کرد. این اصلا اهمیتی نارد که خانه یا محل کار شما در کدام نقطه از تهران است؛ اگر ساکن غرب هستید می‌توانید با تخفیفان به مراکز لیزر غرب تهران با تخفیف ویژه مراجعه کنید،  یا اگر محل کار شما در شرق قرار دارد بازهم جای نگرانی نیست چون شما با تخفیفان می‌توانید به مراکز لیزر شرق تهران با تخفیف ویژه مراجعه کنید.

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر بدن برای از بین بردن موهای زائد صورت، پا، چانه، پشت، بازو، زیربغل، خط بیکینی و سایر مناطق دیگر مفید است. مزایای انجام لیزر در کلینیک لیزر شامل موارد زیر است:

دقت

دستگاه لیزر موهای زائد می‌تواند موهای تیره و درشت را به طور انتخابی هدف قرار دهد. در حالی که پوست اطراف ناحیه هیچ‌گونه آسیبی نبیند.

سرعت

هر پالس لیزر بدن در کسری از ثانیه روی پوست تابانده می‌شود و می‌تواند ناحیه وسیعی را همزمان قدف قرار دهد. نواحی کوچکی مانند لب فوقانی در کمتر از یک دقیقه قابل درمان هستند و مناطق بزرگ مانند پاها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.

گرفتن نتیجه دلخواه

شما بعد از سه تا هفت جلسه لیزر بدن شاهد ریزش دائمی موهای خود خواهید بود.

نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد

انجام لیزر موهای زائد اگر بدون تحقیقات قبلی صورت بگیرد، می‌تواند اثرات بدی داشته روی پوست شما داشته باشد. در این بخش ما تمام نکاتی که قبل از لیزر بدن باید بدانید را لیست کرده‌ایم:

  • قبل از لیزر بدن حتما با پزشک خود مشورت کنید تا بدانید چه نوع لیزری بهترین انتخاب برای پوست شماست.
  • اگر اپیلاسیون کرده‌اید صبر کنید تا موهای شما دوباره رشد کنند.
  • اگر حمام آفتاب گرفته‌اید یا سولاریوم انجام داده‌اید صبر کنید تا اثرات آن از بین برود. در غیر این صورت پوست شما در هنگام لیزر می‌سوزد. برای از بین رفتن این اثرات بین ۴ تا ۶ هفته صبر کنید.
  • لیزر موهای زائد تنها ریشه موهای شما را هدف قرار می‌دهد. بنابراین قبل از انجام لیزر، حتما موهای زائد خود را با تیغ بتراشید.
  • حداقل تا ۴ هفته قبل از جلسه اول لیزر موهای زائد نباید زیر نور شدید خورشید قرار گرفته باشید. بهترین فصل انجام لیزر در پاییز و زمستان است.
  • هر جلسه لیزر معمولا باید بین ۲۰ تا ۶۰ دقیقه زمان می‌برد.
  • لیزر کردن موهای اطراف چشم‌ها ممنوع است.
  • لیزر کل بدن را در یک جلسه انجام ندهید. بدن شما نمی‌تواند حجم زیادی از لیزر را تحمل کند. این کار را طی چندین جلسه انجام دهید.
  • بهترین فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد ۴ تا ۶ هفته است. این فاصله بهترین زمان برای رشد فولیکول موهای شما است. با رعایت این فاصله بین جلسات لیزر بدن، می‌توانید به بهترین نتیجه برسید.
  • بهترین نتیجه بعد از ۳ ماه مشخص خواهد شد. زیاد عجول نباشید.

 

لیزر موهای زائد روی چه قسمت هایی از بدن انجام می ‌شود؟

لیزر قسمت‌های مختلف بدن، تعداد جلسات، روش‌ها و هزینه‌های متفاوتی دارد. می‌توانید با بررسی مراکز فهرست شده در تخفیفان، مناسب‌ترین کلینیک لیزر موهای زائد انتخاب کنید.

لیزر پا: ۶ تا ۸ جلسه – اثر دائمی

لیزر موهای زائد پا جزو متداول‌ترین انواع لیزر است. در این روش کل پا، پنجه‌ها، و نقاطی مثل ساق و ران‌ها پاکسازی می‌شوند. معمولا لیزر بیکینی هم همراه با کل پا انجام می‌شود.

لیزر صورت: کم‌تر از ۱۰ دقیقه – بیش از ۸ جلسه

در لیزر صورت، موهای زائد چانه، دور لب، گردن، زیر گلو و دور ابروها و چشم‌ها پاک سازی می‌شوند.

لیزر زیر بغل: کمتر از ۱۰ دقیقه – حداقل ۴ جلسه

لیزر موهای زیر بغل، ساده و بدون درد انجام می‌شود. این کار جدا از پاک سازی، رشد موها را در آینده کمتر می‌کند و باعث رفع تیرگی و روشن‌تر شدن این قسمت بدن هم می‌شود. 

لیزر بیکینی (واژن): اثر دائمی – ۶ تا ۸ جلسه

تاثیر لیزر در از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی، از سایر نقاط بدن بیشتر است. لیزر، ریشهٔ موها و قسمت‌های تیره در این نواحی را از بین می‌برد و باعث روشن‌تر شدن پوست می‌شود.

لیزر تمام بدن (فول بادی):‌ بین ۲ تا ۳ ساعت – ۶ تا ۸ جلسه

معمولا هزینه و مدت زمان لیزر فول بادی کمتر از لیزر سایر نقاط بدن به صورت جداگانه است. در صورتی که موهای زائد تمام بدن لیزر شود، بدن بهتر و سریع‌تر به حالت طبیعی خود برمی‌گردد. با انجام این کار قسمت‌های آسیب‌دیدهٔ پوست، ترمیم می‌شوند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

قبل از آن‌که به معرفی دستگاه‌های لیزر بدن بپردازیم، بهتر است به این سوال جواب دهیم که بهترین دستگاه لیزر بدن کدام است؟ واقعیت این است که شما باید بر اساس نوع و رنگ پوست خود بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را انتخاب کنید. به عنوان مثال لیزر دایود برای پوست‌های نازک مناسب نیست یا لیزر الکساندرایت می‌تواند تغییراتی در رنگدانه‌های پوست به وجود آورد که باعث روشن شدن یا تیرگی پوست شما شود. بنابراین بهتر از قبل از انتخاب لیزر به این نکته توجه کنید که پوست بدن شما چه ویژگی‌هایی دارد و چه دستگاه‌ لیزری مناسب‌ترین گزینه برای پوست شماست.

بسیار مهم است که بدانید تخصص فردی که این کار را انجام می‌دهد بسیار مهم است و در صورت تسلط نداشتن و آگاهی نداشتن، ممکن است مشکلات فراوانی برای پوست پیش بیاید.برخی از بهترین آرایشگاه های زنانه تهران نیز خدمات لیزر انجام می دهند که می توانید به آن ها مراجعه کنید. در صورت استفاده نادرست از دستگاه لیزر و توجه نکردن به پوست و نوع هورمون مشتری امکان آسیب دیدگی پوستی یا التهاب های شدید بعد از لیزر برای پوست وجود دارد.

دستگاه‌های مختلفی برای برای لیزر موهای زائد بدن وجود دارد. دستگاه‌های لیزر بدن بر اساس منبع نور آن به ۲ دسته تقسیم می‌شوند. یکی دستگاه‌هایی مانند لیزر الکساندرایت و لیزر دایود که منبع لیزری دارند و لیزر واقعی تولید می‌کنند و دیگر دستگاه‌هایی که نور شدید پالسی تولید می‌کنند. مانند لیزر IPL و لیزر SHR.  در ادامه به معرفی انواع دستگاه لیزر می‌پردازیم.

لیزر الکساندرایت

کلینیک‌های زیبایی معروف و مطمئن معمولا از دستگاه لیزر الکساندرایت برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌کنند. لیزر الکساندرایت یکی از قدرتمندترین دستگاه‌های لیزر بدن است. دلیل آن هم این است که این لیزر از سنگ الکساندرایت استفاده می‌کند. این سنگ زیبا، حتی از الماس هم گران‌تر است و هم خواص درمانی دارد و هم در جواهرسازی از آن استفاده می‌شود، یاقوت الکساندرایت از یک نوع ماده معدنی به نام کریسوبریل به دست می‌آید. بسیاری اعتقاد دارند که این سنگ نماد خوشبختی و شانس است و غم و افسردگی را از شما دور می‌کند! این سنگ که معمولا در در ۲ رنگ یاقوتی یا آبی مایل به سبز دیده می‌شود.

طول موج دستگاه لیزر الکساندرایت ۷۷۵ نانومتر است که کمترین طول موج را در میان سایر دستگاه‌های لیزر موهای زائد دارد. تابش این لیزر بر روی پوست موجب جذب بالای ملانین در پوست می‌شود. همین موضوع باعث از بین رفتن موهای زائد بدن می‌شود. این دستگاه بیشترین مقدار جذب ملانین را در بین سایر دستگاه‌های لیزر بدن دارد که علاوه بر از بین بردن موهای زائد، باعث روشن شدن پوست هم می‌شود. این موضوع یکی از دلایل اصلی‌ترین دلایل استقبال از این لیزر است.

مزایای استفاده از لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارد. امکان تنظیم میزان انرژی لیزر و همینطور عرض پالس باعث می‌شود تا این لیزر، گزینه‌ای ایده‌آل برای انواع پوست و رفع انواع موهای زائد مانند موهای نازک، روشن، موهای ضخیم یا کرکی باشد. این دستگاه معمولا از گاز برای خنک کردن پوست استفاده می‌شود. این کار باعث می‌شود تا شما پوست شما در حین انجام لیزر بدن، دچار سوختگی نشود و حتی درد خاصی را هم احساس نکنید. از معایت این لیزر می‌توان به مناسب نبودن آن برای پوست‌های تیره و ایجاد تغییر در رنگدانه‌های پوست نام برد.

مزایای استفاده از لیزر الکساندرایت به شرح زیر است:

  • این لیزر از نرخ نفود مناسبی برخوردار است.
  • با لیزر الکساندرایت موهای ریز و نازک را هم می‌توان لیزر کرد و به نتایج خوبی رسید.
  • این لیزر با انواع تیپ‌های پوستی سازگار است.
  • لیزر الکساندرایت به تعداد جلسه‌های کمتری برای اثربخشی نیاز دارد.

انواع دستگاه‌ لیزر الکساندرایت

این روزها کمپانی‌های مختلفی اقدام به تولید دستگاه لیزر الکساندرایت می‌کنند. بسیار مهم است که شما با برندهای معتبر تولید کننده این دستگاه آشنا باشید. در ادامه لیستی از بهترین برندهای لیزر الکساندرایت را برای شما آورده‌ایم:

  • لیزر الکساندرایت کندلا (Candela Alexandrite Laser)
  • لیزر الکساندرایت آپوچی (Apogee alexandrite laser)
  • لیزر الکساندرایت نابلکس (Noblex Alexandrite Laser)
  • لیزر الکساندرایت دکا (Deka Alexandrite Laser)
  • لیزر الکساندرایت لوترونیک (Lutronic alexandrite laser)
  • لیزر الکساندرایت بایوس (Bios alexandrite laser)
  • لیزر الکساندرایت اپیکیر (Epicare alexandrite laser)
  • لیزر الکساندرایت موتوس (Motus alexandrite Laser)
  • لیزر الکساندرایت اوریون (Orion alexandrite laser)

لیزر دایود

لیزر دایود برخلاف لیزر الکساندرایت که منبع نور جامد دارد، از منبع نیمه هادی استفاده می‌کند. طول موج لیزر دایود، بین ۸۰۰ تا ۱۰ نانومتر است. استاندارد طول موج این لیزر بدن را معمولا روی ۸۰۸ نانومتری تنظیم می‌کنند. این طول موع باعث می‌شود تا لیزر دایود به عمق بیشتری از پوست نفوذ کند. این طول موج بیشتر کمک می‌کند تا آسیب‌پذیری به ملانین‌های پوست کمتر شود و پوست شما رنگ‌های سابق خود را داشته باشد. این لیزر معمولا ریشه موهای زائد را هدف می‌گیرد و اثر خود را روی قسمت‌های عمیق فولیکول مو می‌گذراد. به همین دلیل، گزینه‌ ایده‌آلی برای موهای زخیم و تیره است. اگر قصد انجام لیزر بیکینی را دارید، استفاده از لیزر دایود برای گرفتن بهترین نتیجه ممکن توصیه می‌شود.

لیزر دایود می‌تواند عوراضی داشته باشد. این عوارض شامل خارش پوست، خونریزی سطحی، التهاب پوستی و تغییر رنگدانه‌های می‌شود. با توجه به این‌که این لیزر بدن، ریشه مو را هدف قرار می‌دهد. از بین رفتن فولیکول مو باعث خالی شدن جان آن می‌شود و این موضوع باعث ایجاد خارش می‌شود. علاوه بر این ایجاد التهاب برای پوست‌های حساس ممکن از اتفاق بیفند و تا چند ساعت یا حتی چند روز ادامه داشته باشد. انجام لیزر دایود روی پوست‌های نازک می‌تواند باعث ایجاد خونریزی زیر پوستی شود. به همین دلیل نباید از این لیزر در مدت طولانی و برای قسمت‌های نازک پوست استفاده کرد. از معایب این لیزر بدن، ‌می‌توان به سوختگی و تغییر رنگ پوست اشاره کرد.

مزایای استفاده از لیزر دایود

مزایای استفاده از لیزر دایود به شرح زیر است:

  • این لیزر بدن از پالس‌های یکنواخت استفاده می‌کند و درنتیجه ریسک استفاده از این لیزر بسیار کم است
  • این دستگاه از عمق نفوذ بیشتری نسبت به لیزر الکساندرایت برخوردار است
  • امکان استفاده روی پوست‌های تیره را دارد
  • ایده‌ال برای پوست نژاد ایرانی
  • برخوردار از دستگاه خنک کننده سطحی پوست

لیزر SHR

لیزر SHR را می‌توان نوعی تکنولوژی جدید برای از بین بردن موهای زائد دانست. نام این لیزر مخفف واژه Super Hair Removal است. این لیزر بدن از فرکانس لیزر الکساندرایت (۷۷۵  نانومتر) استفاده می‌کند و سرعت آن حتی بیشتر از لیزر دایود است. این دستگاه لیزر می‌تواند با سرعت ۱۰ شات در ثانیه، در مدت ۳۰ دقیقه کل بدن را لیزر کند. این دستگاه حاوی تنظیماتی برای انواع پوست است. این لیزر از منبع نوری تغذیه می‌کند و نور را به عمق فولیکول ارسال می‌کند و باعث تخریب آن می‌شود. استفاده از این دستگاه لیزر بدن بر خلاف سایر دستگاه‌های دیگر، همراه با درد و سوختگی نیست و لیزر SHR در این زمینه گزینه‌ای ایده‌ال به شمار می‌رود. دلیل آن هم این است نور کمتری جذب فولیکول می‌شود.

لیزر IPL

IPL مخفف عبارت intense pulse light و به معنی نور شدید پالسی است. دستگاه لیزر بدن آی پی ال در حققیت لیزر نیست و یک سیستم پالس نوری شدید است که پرتوهای تقویت شده نور را ساطع می‌کند. منبع این لیزر IPL در اصل فلشهای لامپ زنون هستند و از نور و گرما برای لیزر موهای زائد استفاده می‌کنند. این لیزر که نور چند موجی ایجاد می‌کند، این قابلیت را دارد که می‌توان با گزینش فیلترهای مناسب، اثر دلخواه را برای اهداف مشخص کنیم و اثرات گوناگون بر روی ساختار های مختلف پوست می‌گذارد. این دستگاه بسیار محبوب است و برای برداشتن موهای زائد، جوان سازی پوست، درمان آکنه و روشن کردن لکه‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لیزر IPL در اصل پیگمان فولیکول مو را مورد هدف قرار می‌گیرد و باعث از بین رفتن آن می‌شود.  این لیزر بدن عوارض بسیار ناچیزی دارد. تورم و قرمزی به مدت چند ساعت از جمله عوارض این لیزر است. این دستگاه لیزر، گزینه‌ مناسبی برای رفع موهای صورت، پشت بدن، پیوبیس و پاها است. کسانی که پوستی روشن و موهای تیره دارند می‌تواندد بدون هیچگونه نگرانی از این تکنولوژی استفاده کنند.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

با توجه به استقبال از این روش رفع موهای زائد در کلینیک لیزر ، امروزه حتی دستگاه‌های خانگی لیزر موهای زائد هم به فروش می‌رسد و بسیاری به دنبال خرید دستگاه لیزر خانگی ارزان هستند. اما آیا لیزر خانگی موهای زائد واقعا موثر است؟ دستگاه لیزر بدن خانگی با توجه به این‌که برای انجام لیزر در کلینیک‌ها باید هزینه‌ بالایی پرداخت کرد و چند جلسه لیزر را انجام داد، ممکن از روشی معقول‌تر و کم‌هزینه‌تر به نظر برسد.استفاده از این دستگاه‌ها بسیار راحت است و با خواندن کاتالوگ آن می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. در ساخت این دستگاه‌ها معمولا از تکنولوژی IPL استفاده می‌شود اما اثربخشی این دستگاه‌ها به مراتب کم‌تر از دستگاه‌های لیزر در کلینیک‌هاست و نیاز و رعایت اصول خاصی دارند و همینطور نمی‌توان از این دستگاه برای تمامی نواحی بدن یا پوست‌های مختلف استفاده کرد.

قیمت لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد یکی از مواردی است که علاقمندان به انجام لیزر بدن به آن بسیار اهمیت می‌دهد. شما می‌توانید به وسیله وبسایت تخفیف گروهی تخفیفان، هزینه لیزر صورت و بدن را با کم‌ترین قیمت ممکن پرداخت کنید. به طول معمول، هزینه لیزر با استفاده از دستگاه‌های لیزر دایود و لیزر الکساندرایت نسبت به سایر دستگاه‌ها مانند لیزر shr، IPL و ایلایت بیشتر است. تخفیفان یکی از بهترین و مطمئن‌ترین بسترهای آشنا شدن با کلینیک‌ها و مراکز لیزر موهای زائد است که شما می‌توانید نزدیک‌ترین کلینیک را به محل زندگی یا کار خود پیدا کرده و از تخفیف آن‌ها هم بهرمند شوید. این نکته را از یاد نبرید استفاده از لیزر بدن در مرکز نامناسب و دستگاه‌های نامرغوب باعث بی اعتمادی نسبت به یک روش درمانی جدید می‌شود. تخفیفان سعی می‌کند همیشه بهترین مراکز را به شما معرفی کند.

چه کسانی نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند؟

درست است که لیزر بدن یک درمان ایده‌آل برای رفع موهای زائد بدن است. ولی این روش برای همه مناسب نیست. توصیه می‌شود که قبل از انجام لیزر حتما با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن باشید که خطری شما را تهدید نمی‌کند. با این حال مواردی هم است که شما را از لیزر موهای زائد منع می‌کند. اگر از دارویی استفاده می‌کنید که پوست را نسبت به نور خورشید حساس می‌کند، نباید از لیزر استفاده کنید. همچنین افرادی که در قلب خود باتری گذاشته اند باید از پزشک معالج خود مشورت بگیرند.

همچنین اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید. برخی از از دارو‌ها ممکن است باعث ایجاد حساسیت شود. از  داروهایی که باعث ایجاد حساسیت می‌شوند، می‌توان به مسکن‌ها و برخی از داروهای دیابت و غیره اشاره کرد. در ادامه لیست موارد منع استفاده از لیزر را می‌توانید مشاهده کنید:

  • کسانی که پوست تیره‌ای دارند و پزشک معالج آن‌ها را از انجام لیزر منع کرده است.
  • مادران باردار و شیرده
  • اشخاصی که از بیماری‌های عصبی رنج می‌برند و ممکن از ممکن نواحی لیزر شده را دستکاری کنند.
  • کسانی که یک ماه قبل از انجام لیزر، سولاریوم کرده‌اند یا حمام آفتاب گرفته‌اند یا به خاطر نوع کارشان، ساعات زیادی از روز را در معرض مستقیم نور خورشید قرار دارند.
  • کسانی که عفونت یا زخم فعال دارند.
  • افرادی که مبتلا به بیماری لوپوس یا پورفیری هستند.
  • افرادی که در قلبشان باتری کار گذاشته‌اند.
  • افرادی که داروهایی که پوست را نسبت به نور حساس می‌کند، استفاده می‌کنند.

کلینیک لیزر موهای زائد

پیشنهاد کلینیک لیزر یکی از پرطرفدارترین پیشنهادها در تخفیفان است. اما انتخاب بهترین کلینیک برای انجام لیزر بدن بسیار مهم است. وقتی قصد دارید تا یک کلینیک لیزر مناسب را انتخاب کنید، معمولا عاقلانه‌ترین راه این است که به دنبال کلینیکی در نزدیکی محل کار یا زندگی باشید. در این حالت شما بدون نیاز به رفت‌وآمدهای طولانی مدت، برنامه‌ریزی بهتری برای قرارهای خود خواهید داشت. اما این موضوع همه ماجرا نیست. برای انتخاب بهترین کلینیک، حتما به نکات مهمی مانند قیمت، سایر خدمات درمانی، روزها و ساعات سرویس دهی، صلاحیت‌ها و مجوزها، امکاناتی مانند وجود دوش حمام، نوع دستگاه لیزر بدن، پاکیزگی کلینیک، رفتار دوستانه پرسنل و ایمنی وسایل مورد استفاده توجه کنید.

برای از بین بردن موهای زائد بدن می‌توانید به یکی از مراکز متعدد لیزر موهای زائد که با تخفیفان همکاری دارند، مراجعه کنید.

این کلینیک‌ها خدمات لیزر بدن را با کمترین قیمت و بیشترین تخفیف، در شرایطی کاملا بهداشتی و با رعایت موارد پیشگیری از کرونا انجام می‌دهند. با توجه به بودجه و محل زندگی خود، یکی از این مراکز استاندارد را از فهرست تخفیفان انتخاب کنید.

این مراکز پزشکی تهران، لیزر موهای زائد نقاط بدن مثل صورت، بیکینی، زیر بغل، پاها و یا لیزر تمام بدن را انجام می‌دهند. شما می‌توانید با تخفیفان به مراکز لیزر شمال تهران یا حتی بهترین مراکز لیزر جنوب تهران مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید مراکز لیزر دیگر شهرها مثل کرج، مشهد یا اصفهان را در این صفحه پیدا کنید و با توجه به نظرات و امتیازاهایی که سایر مشتریان به این مراکز داده‌اند، مناسب‌ترین کلینیک را همراه با تخفیف‌ پیدا کنید.

خدمات لیزر آقایان

آقایان هم با مشکل موهای زائد روبرو هستند و تمایل دارند که موهای زائد گوش، صورت و همچنین موهای کمر و شانه خود را از بین ببرند. کلینیک‌هایی که با تخفیفان همکاری می‌کنند، خدمات زیادی در زمینه لیزر آقایان ارائه می‌دهند. فهرستی از این مراکز در تخفیفان قرار گرفته است. برای پیدا کردن مناسب‌ترین و به صرفه‌ترین مرکز، مراکز موجود را بررسی کنید.

انتظاراتی که بعد از جلسه اول لیزر موهای زائد باید داشته باشید

احتمالا پس از جلسه اول لیزر موهای زائد، انتظار دارید که مو‌های شما از بین رفته باشد. اما این طور نیست. مدتی زمان می‌برد تا شاهد ریزش موها باشید. همانطور که گفتیم، نور لیزر بدن روی فویلیکول‌های مو که باعث رشد و نگهداشت موها هستند، اثر می‌گذارد. این اثر پس از گذشت چند روز خود را نشان می‌دهد و شما شاهد ریزش موها خواهید بود.

حتی ممکن است شاهد رویش موهای جدید باشید. این موها در حقیقت موهای رشد نیافته‌ای بوده‌اند که در در هنگام لیزر در زیر پوست قرار داشتند. فولیکول‌های این موها هم از بین رفته‌اند و پس از مدتی اثری از آن‌ها نخواهید دید.

پس از جلسه اول لیزر موهای زائد، پوست شما کمی قرمز و حساس خواهد بود. بنابراین باید حواستان به پوستتان باشد و تا از آسیب‌های احتمالی پیشگیری کنید. در هنگام انجام لیزر این موارد را به هیچ عنوان انجام ندهید:

  • حداقل ۲۴ ساعت پس از هر جلسه، ورزش نکنید
  • پس از جلسه‌ها دوش آب گرم نگیرید
  • از مواد آرایشی صورت مانند از کرم پودر و کانسیلر استفاده نکنید
  • تا ۴۸ ساعت پس از انجام لیزر از دئودرانت استفاده نکنید

شرایط سرویس ‌دهی در دوران کرونا

شرکای تجاری و مراکزی که با تخفیفان همکاری دارند، تنها در صورت داشتن شرایط لازم برای محافظت مشتریان در برابر ویروس کرونا، مجوز لازم را برای همکاری به دست می‌آورند. شما می‌توانید پیش از مراجعه به این مراکز و کلینیک‌ها، اطلاعات مربوط به رعایت موارد بهداشتی هر مرکز را در صفحهٔ‌ مربوطه بررسی کنید.

اما با وجود این تمهیدات و ایجاد پروتکل‌های بهداشتی، در نهایت شما هستید که در مراجعه به این مراکز با رعایت موارد ایمنی و بهداشتی مثل پوشیدن ماسک و دستکش و رعایت فاصله اجتماعی، از ابتلای خود و عزیزانتان به این ویروس جلوگیری می‌کنید.

سوالات متداول در مورد لیزر بدن

۱- آیا لیزر موهای زائد با درد همراه است؟

خیر. اگر فردی پوستی حساس داشته باشد یا مقاومت بدن او در مقابل درد کم باشد، ممکن است دردی در حد سوزش یا نیشگون گرفتن احساس کند. از بین بردن موهای زائد بدن، هیچگونه درد زیاد یا آزار دهنده‌ای ایجاد نمی‌کند.

۲-  آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

بله. انجام عمل لیزر موهای زائد باعث از بین رفتن دائمی 70 تا 80 درصد ریشه‌های مو در قسمت تحت عمل می‌شود. این مقدار با توجه به نوع پوست، جنسیت و سن فرد و ضخامت موها متغیر است.

۳- لیزر موهای زائد چگونه انجام می‌شود؟

دستگاه لیزر بدن با تاباندن نور لیزر با انرژی زیاد باعث از بین رفتن ریشه‌ها‌ی مو می‌شود و رشد آن‌ها را در کوتاه مدت متوقف می‌کند. با تکرار این کار، بخش بسیار زیادی از ریشهٔ‌ موها تخریب می‌شود و امکان رشد مجدد پیدا نمی‌کند.

۴- آیا لیزر موهای زائد در دورهٔ بارداری خطرناک است؟

خیر. انجام لیزر موهای زائد در دورهٔ بارداری و همچنین شیردهی، هیچگونه خطری ندارد. اما از آنجایی که تغییرات هورمونی در این دوره در بدن زیاد است، ممکن است این امر باعث رشد مجدد موهای زائد شود.

۵- آیا تاثیر لیزر روی پوست‌های مختلف یکسان است؟

خیر. لیزر موهای زائد روی پوست‌های روشن‌تر و با موهای ضخیم و تیره نتیجهٔ بهتری دارد. اما لیزر روی پوست‌های تیره با موهای نازک، تاثیر کمتری دارد. همچنین این پوست‌ها حساس‌تر هستند و امکان سوختگی آن‌ها بیشتر است.

ارتباط و پشتیبانی

اطلاعات تماس و جزئیات خدمات هر مرکز در صفحهٔ مربوطه قرار دارد. می‌‌توانید با مراجعه به این قسمت‌ها، در مورد خدمات آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

همچنین اگر در ارتباط با شیوهٔ خرید از تخفیفان، یا شرایط و نحوهٔ استفاده از کوپن تخفیفان سوالی داشتید، با پشتیبانی تماس بگیرید.

تلفن: ۴۲۰۲۷- ۰۲۱