تغییر پروسه مالی

شرکای تجاری عزیز در راستای رضایت بیشتر در همکاری، و همینطور ساده‌سازی فرآیند پرداخت و تسویه کوپن ها، از این پس نیازی به اعمال درخواست تسویه و پرداخت از سمت شما نیست و کلیه کوپن‌های ابطال شده در دو نوبت ۱ ام ماه و همینطور ۱۵ام ماه به صورت اتوماتیک پرداخت خواهند شد.

نحوه پرداخت و تسویه حساب تخفیفان:

طرح جدید تخفیفان جهت تسویه حساب با شما بصورت اتوماتیک دو مرتبه در ماه انجام می‌گردد. با ابطال کوپن های مشتری در پنل درخواست تسویه شما بصورت اتوماتیک در سیستم ثبت خواهد شد. مزیت این روش این است که دیگر نیازی به ثبت درخواست تسویه از سمت شرکای تجاری تخفیفان نیست.

کلیه گزارش های مالی با جزئیات کامل در پنل کسب و کار شما مشخص است، شما می‌توانید با ورود به پنل کسب و کار خود در قسمت مدیریت مالی وضعیت پرداختی های خود را بررسی نمایید، اطلاعاتی از قبیل تعداد کوپن ها، وضعیت پرداختی، جزئیات درخواست پرداخت ها، شماره پیگیری واریزی ها در پنل کسب و کار شما قابل مشاهده است، کلیه واریزی ها از سمت مجموعه تخفیفان با ارسال اس ام اس به شماره ثبت شده در پنل کسب و کار به شما اعلام می‌گردد.

تسویه حساب تخفیفان طی دو مرحله در ماه انجام می‌شود:

کلیه‌ی کوپن‌هایی که تا قبل از ۱۳ ام هر ماه باطل شوند روز۱۵ ام همان ماه تسویه انجام می‌شود.

کلیه کوپن‌هایی که تا قبل از۲۹ ام هر ماه باطل شوند، روز ۱ ام ماه بعد تسویه انجام می‌شود.

نحوه ی ورود  به پنل کسب و کار :

  1. جهت ورود به پنل کسب و کار خود وارد لینک مقابل وارد شوید : https://vip.takhfifan.com/panel/login
  2. سپس شماره موبایل یا ایمیلی که در پنل کسب و کار  ثبت نام کرده‌اید را وارد نمایید.
  3. در صورت وارد نمودن شماره موبایل کد ورود به پنل کسب و کار برای شما ارسال می‌گردد.
  4. کد را وارد نمایید، اکنون به پنل کسب و کار خود وارد شدید. 

راهنمای تصویری

۲- شماره موبایل یا ایمیلی که در پنل کسب و کار  ثبت نام کرده اید را وارد نمایید.

۳-در صورت وارد نمودن شماره موبایل کد ورود به پنل کسب و کار برای شما ارسال می‌گردد.

۴-کد را وارد نمایید، اکنون به پنل کسب و کار خود وارد شدید.

سوالات متداول

ورود به پنل کسب و کار:

۱-نام کاربری (ایمیل) و رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام، چطور وارد پنل کاربری خود شوم؟

با پشتیبانی تخفیفان (۴۲۰۲۷) تماس بگیرید و مشکل خود را اعلام نمایید، همکاران واحد پشتیبانی شرکای تجاری با شما تماس خواهند گرفت و در اسرع وقت نام کاربری و رمز را در اختیار شما قرار می‌دهند.

شما به ۳ روش می‌توانید کدهای خود را ابطال نمایید: ۱-شماره کوپن ۲- شماره سفارش ۳- اسکنر

ابطال کوپن:

۱. چگونه کوپن های دریافتی از مشتری را باطل کنم؟

وارد پنل کسب و کار خود شوید سپس روی گزینه ابطال کوپن، لیست کوپن ها و ابطال کوپن را انتخاب کنید، پکیج ها را روی حالت همه قرار دهید سپس در قسمت شماره کوپن، شماره کوپن مشتری را جستجو نمایید.، کوپن مورد نظر برای شما نمایش داده می‌شود، روی گزینه ابطال کلیک کنید، در کادر باز شده در جای خالی کد چهار رقمی داخل پرانتز مشتری را تایپ نموده و روی گزینه ابطال کلیک کنید، کد شما باطل می‌شود .

۲. چگونه با شماره سفارش کوپن مشتری را باطل کنم؟

وارد پنل کسب و کار خود شوید سپس روی گزینه ابطال کوپن، لیست کوپن ها و ابطال کوپن را انتخاب کنید، در قسمت شماره سفارش، شماره سفارش ۹ رقمی مشتری خود را وارد نمایید، کوپن مورد نظر برای شما نمایش داده می‌شود، روی گزینه ابطال کلیک کنید، در کادر باز شده در جای خالی کد چهار رقمی داخل پرانتز درج شده در کوپن مشتری را تایپ نموده و روی گزینه ابطال کلیک کنید، کد شما باطل شد .

۳.چگونه با بارکد اسکنر کوپن مشتری را باطل کنم؟

وارد پنل کسب و کار خود شوید سپس روی گزینه ابطال کوپن، لیست کوپن ها و ابطال کوپن را انتخاب کنید، در قسمت بارکد اسکنر وارد شوید، QR Code موجود در کوپن مشتری را با دستگاه بارکد اسکنر متصل به سیستم خود اسکن نمایید، کد کوپن برای شما نمایش داده خواهد شد، روی گزینه تایید کلیک کنید، کد شما باطل می‌شود، همچنین در صورت ورود به پنل کاربری با گوشی موبایل می‌توانید با استفاده از گزینه اسکن بارکد با دوربین گوشی،   QR Code موجود در کوپن مشتری را  اسکن نمایید، کد کوپن برای شما نمایش داده می‌شود، روی گزینه تایید کلیک کنید، کد شما باطل خواهد شد.

راهنمای تصویری

چگونه کوپن های دریافتی از مشتری را باطل کنم؟

چگونه با شماره سفارش کوپن مشتری را باطل کنم؟

چگونه با بارکد اسکنر کوپن مشتری را باطل کنم؟

سوالات متداول

درخواست تسویه:

  1. ۱. آیا نیاز به ثبت درخواست تسویه است؟

با روش جدید تسویه حساب ، بعد از ابطال کوپن های مشتری در پنل، درخواست تسویه شما بصورت اتوماتیک در سیستم ثبت می‌گردد و دیگر نیازی به ثبت درخواست تسویه نیست.

مدیریت مالی پنل کسب و کار:

۱. چگونه جزئیات درخواست پرداخت‌ها را مشاهده کنم؟

وارد پنل کسب و کار خود شوید سپس روی گزینه مدیریت مالی، درخواست پرداخت را انتخاب کنید، کلیه درخواست های مالی شما قابل مشاهده هستند با کلیک بر روی گزینه جرئیات می‌توانید کد محصول، نام پکیج، مبلغ واحد، تعدا کوپن های باطل شده، مالیات و میزان درآمد کسب شده خود را بررسی نمایید.

۲. چگونه به شماره پیگیری واریزی خود دسترسی پیدا کنم؟

وارد پنل کسب و کار خود شوید سپس روی گزینه مدیریت مالی، درخواست پرداخت را انتخاب کنید، کلیه درخواست های مالی شما قابل مشاهده‌اند با کلیک بر روی گزینه تراکنش ها می‌توانید وضعیت پرداخت، مبلغ، شماره پیگیری و تاریخ واریزی را مشاهده نمایید.

راهنما

  1. چگونه جزئیات درخواست پرداخت‌ها را مشاهده کنم؟
  2.  چگونه به شماره پیگیری واریزی خود دسترسی داشته باشم؟

راه‌های ارتباطی با تخفیفان

بی صبرانه منتظر شما هستیم.

از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

ثبت تیکت از طریق پنل شرکای تجاری الویت پاسخگویی ماست.

تماس با پشتیبانی ۲۴ ساعته با شماره:  ۰۲۱۴۲۰۲۷

ثبت تیکت

چگونه در پنل کسب و کار خود تیکت ثبت کنم؟

وارد پنل کسب و کار خود شوید سپس روی گزینه ارتباط با ما، ارسال پیام جدید ( ثبت تیکت) را انتخاب کنید، در قسمت توضیحات پیام خود را تایپ کنید و در صورت نیاز می‌توانید فایل یا عکس ضمیمه تیکت خود کنید و دکمه تایید را بزنید، تیکت برای ما ارسال می‌شود و در اولین فرصت پاسخ تیکت برای شما ارسال خواهد شد.

راهنمای نحوه ثبت تیکت

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *