بهترین سایت‌های ایرانی برای دیدن فیلم و سریال کدامند؟

اگر احساس افسردگی یا تنهایی می‌کنید و با افکار منفی احاطه شدید، اجازه ندهید این احساسات در شما جمع شوند. به جای اینکه آن‌ها را درون خود نگه دارید و در تمام روز احساس بدی داشته باشید، سعی کنید آن‌ها را دور نگه دارید. بهترین راه برای رهایی از افکار منفی و شاید پیدا کردن راه حلی برای مشکل‌تان، تماشای فیلم و سریال است.

دیدن فیلم فقط برای تفریح نیست، بلکه نوعی درمان هم هست و اگر این حرف را باور ندارید موضوع سینما درمانی را جستجو کنید تا از فواید دیدن فیلم با خبر شوید. اگر بیشتر وقت خود را در خانه می‌گذرانید یا نیاز به سرگرمی در وقت‌های آزاد دارید، در این مطلب مزیت‌های دیدن فیلم و سریال آورده شده‌اند و سایت‌های برتر ایرانی برای دیدن فیلم معرفی شده‌اند، پس تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

مزایای تماشای فیلم و سریال

اگر این تفریح سالم را قبلا امتحان کرده باشید، قطعا می‌دانید یکی از مزایای بزرگ تماشای فیلم تاثیر آن روی سلامت روحی است. فیلم تراپی نوعی درمان برای غلبه بر مشکلات سلامتی و سلامت روحی است. این درمان می‌تواند افکار منفی، عادات بد و توانایی مدیریت اتفاقات ریز و درشت زندگی فرد را تغییر دهد.

فیلم بهترین ابزار برای فرار از واقعیت است. اگر احساس استرس و اضطراب می‌کنید، تماشای فیلم می‌تواند به شما کمک کند سطح استرس را پایین بیاورید. آخر هفته و تعطیلات بهترین زمان برای دیدن فیلم در کنار خانواده و دوستان و تقویت روابط است.

از دیگر مزیت‌های دیدن فیلم  به صورت آنلاین از سایت‌های ایرانی ، محتوای با کیفیت بالا است. برخی از بهترین فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی به صورت انحصاری از این سایت‌ها پخش می‌شوند و در دسترس هستند. با وجود این سایت‌ها شما به راحتی می‌توانید در خانه و با هزینه کم، هر زمان که بخواهید فیلم تماشا کنید.

سایت فیلیمو

فیلیمو یکی از بهترین سایت‌های ایرانی برای تماشای آنلاین فیلم و سریال است. این پلتفرم ایرانی چندین سال است با هدف دسترسی همه افراد به فیلم‌های برتر ایران و جهان راه‌اندازی شده است. در پلتفرم فیلیمو بیش از هزاران فیلم و سریال خارجی و ایرانی، هزاران انیمیشن و کارتون مخصوص کودکان و هر فیلمی که شما به آن علاقه داشته باشید، موجود است.

برای دیدن فیلم و سریال در فیلیمو نیاز به خرید اشتراک دارید و این اشتراک بسته یک ماه، سه ماهه یا یک ساله دارد. هزینه خرید اشتراک بر اساس بسته‌ای که شما انتخاب می‌کنید، متفاوت است. خرید اشتراک از طریق سایت یا اپلیکیشن فیلیمو امکان‌پذیر است و پس از ثبت نام می‌توانید اقدام به خرید کنید. همچنین با دریافت کد تخفیف فیلیمو می‌توانید اشتراک خود را ارزان‌تر خریداری کنید.

بعد از خرید اشتراک، همه فیلم‌ها و سریال‌ها را می‌توانید دانلود کنید یا به صورت آنلاین تماشا کنید. دانلود فیلم و سریال برای زمان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید یا در مسافرت هستید، می‌تواند گزینه عالی و مناسبی باشد.

خرید اشتراک از فیلیمو مزایای زیادی به همراه دارد. یکی از مزایای اصلی این پلتفرم وجود بخشی مختص کودکان است، در این بخش فقط محتواهای مخصوص کودکان و نوجوانان نمایش داده می‌شود و والدین کاملا می‌توانند روی فیلم‌هایی که فرزندان‌شان تماشا می‌کنند، کنترل داشته باشند.

سایت نماوا

تماشای فیلم در نماوا برای اوقات فراغت راهی عالی برای بهبود بدن از یک روز یا یک هفته خسته کننده کاری خواهد بود. برخی فیلم‌ها حاوی داستانی آموزنده هستند که به انتقال پیامی خاص به بینندگان کمک می‌کند. ژانرهای مختلف فیلم وجود دارد که می‌توانید تماشا کنید، ترسناک، کمدی، اکشن، ماجراجویی و غیره که همه در نماوا بخش جداگانه دارند و می‌توانید بر اساس سلیقه خودتان انتخاب کنید.

طیف گسترده‌ای از فیلم‌ها وجود دارند که می‌توانید در نماوا به صورت آنلاین تماشا کنید. در نماوا اکثر ژانرهای پرطرفدار حضور دارند و شما می‌توانید هر تعداد از فیلم را که دوست دارید تماشا یا دانلود کنید.

سایت نماوا، پخش فیلم‌های با کیفیت بالا را تضمین می‌کند. دیدن فیلم با وضوح بالا و کیفیت مناسب تجربه تماشای لذت بخشی را به کاربران هر سایت می‌دهد. تنها چیزی که نیاز دارید یک اینترنت پر سرعت برای پخش یا دانلود فیلم‌های روز دنیاست.

شما می‌توانید در هر مکان و زمان که بخواهید از سایت نماوا فیلم تماشا کنید. برای دیدن فیلم لازم نیست برای رسیدن به خانه یا سینما منتظر بمانید و به راحتی می‌توانید وارد سایت یا اپلیکیشن نماوا شوید. لپ تاپ و گوشی هوشمند، دستگاه‌های مورد نیاز شما هستند که تجربه تماشای آنلاین از نماوا را برای هر کس آسان می‌کنند.

با تماشای فیلم در نماوا، در هزینه‌های تفریح و سرگرمی خود می‌توانید صرفه‌جویی کنید. بسته به ترجیح خود، فقط باید هزینه عضویت ماهانه یا سالانه را بپردازید. پس از پرداخت هزینه یا استفاده از کد تخفیف نماوا، می‌توانید به تمام محتواهای سایت نماوا دسترسی پیدا کنید و هر فیلم را برای چند بار تماشا کنید.

تماشای فیلم و سریال را از دست ندهید!

ما در این مطلب سعی کردیم به طور خلاصه دو سایت برتر ایرانی تماشای فیلم و سریال را به شما معرفی کنیم، با خرید اشتراک هر یک از این سایت‌ها می‌توانید ساعت‌ها سرگرم باشید و جدیدترین فیلم‌های سینمای جهان و سینمای ایران را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
2 نظر برای "بهترین سایت‌های ایرانی برای دیدن فیلم و سریال کدامند؟" ارسال شده
  1. تکفای گفت:

    اشتراک هاشون دیگه خیلی گرون شده
    فیلم دیدن هم نمیصرفه :/

  2. احمد صبریان گفت:

    احمد صبریان.مطالب جامع و کامل بود ولی ایکاش سایت های سینمایی را که به نشر اخبار سبنمای ایران هم می پردازند معرفی می کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *