۵ سریال پربیننده ایرانی در فیلیمو و نماوا

سریال جیران

پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا با انتشار فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمشن‌ها و همچنین پخش آنلاین کنسرت و اکران‌های آنلاین برخی فیلم‌های سینمایی این روزها در بین مردم بسیار محبوب شده‌اند. به نظر می‌رسد در حال حاضر شبکه نمایش خانگی گزینه‌های بسیار جذابی برای مخاطبان خود دارد. پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا برای هر سن و سلیقه‌ای کلی محتوای جذاب دارند. سریال‌هایی که هر هفته مخاطبان بزرگسال را در اول فرصت پای تلویزیون می‌کشاند تا جریان جذاب داستان‌های مورد علاقه خود را دنبال کنند. فیلیمو و نماوا برای کودکان و نوجوانان هم محتوای سرگرم‌کننده و آموزشی بسیار خوبی دارند. آن‌ها می‌توانند بدون نیاز به رفتن به کلاس‌های آموزشی، با استفاده از محتواهای جذاب شبکه نمایش خانگی چیزهای زیادی یاد بگیرند. در این مطلب به معرفی پنج سریال ایرانی پرطرفدار که این روزها در فیلیمو و نماوا طرفداران زیادی دارند می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

جیران

بدون شک جیران این روزها پرطرفدارترین سریال بخش نمایش خانگی است. سریالی جذاب و خوش‌ساخت از حسن فتحی، کارگردانی که پیش از این هم کارهای فوق‌العاده‌ای از او دیده بودیم. از شب دهم و مدار صفر درجه در صدا و سیما تا شهرزاد شبکه نمایش خانگی و فیلم سینمایی مست عشق که محصول مشترک ایران و ترکیه است.

داستان جیران یکی دیگر از عاشقانه‌هایی است که حسن فتحی تبحر خاصی در ساخت آن‌ها دارد. توجه به جزئیات و ظرافت‌های کار باعث شده تا جیران این روزها با ۹۲٪ رضایت مردمی در صدر محبوب‌ترین سریال‌های فیلیمو قرار داشته باشد. قسمت جدید سریال جیران هر هفته در ساعت ۸ صبح روز جمعه بر روی سایت فیلیمو قرار می‌گیرد. اگر هنوز موفق به تماشای این سریال پرطرفدار نشده‌اید می‌توانید با استفاده از کد تخفیف فیلیمو و خرید اشتراک از این سایت تماشای این سریال جذاب را آغاز کنید.

اما جیران؛ داستان عشق ناصرالدین شاه قاجار به دختری روستازاده است که شاه نام جیران را برایش برگزید. «برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهاالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد…». داستان سریال جیران از زمانی آغاز می شود که دستور قتل امیرکبیر به تازگی صادر شده و حالا شاه افسرده و غمگین از مرگ امیر لشکر خود، تارکه دنیا شده است. اما روزی که تصمیم می‌گیرد با لباس مبدل، به دور از تشریفات همیشگی به شکار برود، در نزدیکی تجریش دختری روستایی را می‌بیند که سرمست از عشق پنهانی خود با شاگرد پدرش، منتظر وصال است. شاه در نگاه اول عاشق خدیجه، دختر روستایی می‌شود. داستان این وصل، حسادت‌ها و کینه‌توزی‌های زنان حرمسرا و مادر ناصرالدین شاه در کنار دسیسه‌ها و خیانت‌های همیشگی نزدیکان پادشاه برای رسیدن به قدرت داستانی زیبا و جذاب است که هر هفته مخاطبان زیادی را به تماشای سریال جیران تشویق می‌کند.   

مهمونی

سریال مهمونی

سریال دوست‌داشتنی مهمونی که از نوروز ۱۴۰۱ وارد پلتفرم نماوا شده یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های نمایش خانگی در این روزها است. کلاه قرمزی، دوستاش و آقای مجری جز جدایی‌ناپذیر از خاطرات کودکی بسیاری از ما هستند. حالا ایرج طهماسب با عروسک‌های جدید بعد از چند سال غیبت دوباره پیش طرفدارانش برگشته. سریال از جایی شروع می‌شود که آقای ایرج طهماسب به خانه جدیدی نقل مکان کرده که در همسایگی آن یک سالن عروسی قرار دارد. کارکنان این سالن عروسی به اضافه شخصیت‌های عروسکی مختلف و البته مهمان‌های ویژه از دنیای سینما و ورزش داستان‌های جالبی را رقم می‌زنند.

بچه با صداپیشگی هوتن شکیبا یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سریال مهمونی است، پسربچه‌ای گل فروش که به قول مگسی گاهی آتش‌زبانی می‌کند اما آقای مجری هیچ وقت اجازه نمی‌دهد این حرف‌ها به گوش بیننده‌ها برسد. مگسی با صداپیشگی امیر ادیب، پشه با صداپیشگی کاظم سیاحی، قیمه با صداپیشگی الی امامی، دی‌جی با صداپیشگی سهیل مستجابیان، کته با صداپیشگی نازنین شعبانی و شاباش با صداپیشگی هوتن شکیبا از دیگر شخصیت‌های سریال مهمونی هستند. اگر هنوز موفق به تماشای این سریال جذاب و دوست‌داشتنی نشده‌اید می‌توانید با گرفتن کد تخفیف نماوا از دیدن این سریال لذت ببرید.

جوکر

جوکر

جوکر یکی دیگر از سریال‌های بسیار پرطرفدار در فیلیمو است. این رئالیتی‌شو که به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی از سال ۱۴۰۰ وارد شبکه نمایش خانگی شده مسابقه‌ای جذاب و متفاوت است. این سریال که ایده اصلی آن متعلق به یک شرکت فیلم‌سازی آلمانی است طرفداران زیادی در ایران دارد. تاکنون شش فصل از این سریال جذاب ساخته شده و با رضایت ۹۴ درصدی به نظر می‌رسد تا حد زیادی موفق عمل کرده است.

در سریال یا مسابقه جوکر هر هفته تعدادی از چهره‌های سرشناس دنیای سینما، ورزش و موسیقی در کنار هم قرار می‌گیرند تا رقابتی جذاب را شروع کنند. رقابت بر سر نخندیدن! هر بازیکن در طول بازی باید بتواند از تمام مهارت‌ها و استعدادهای خود به بهترین شکل ممکن استفاده کند تا سایر بازیکنان را به خنده بیاندازد.

هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد بار اول از مجری برنامه، سیامک انصاری کارت زرد دریافت می‌کند. اما خنده برای بار دوم به منزله اخراج از بازی و دادن شانس بیشتر به سایر بازیکنان برای برنده شدن جایزه ۱۰۰ میلیون پول نقد است. هر بازیکن در ۵ ساعت طول بازی یک بار می‌تواند به جایگاه مخصوص برود و در «جوکر تایم» خود با اجرای نمایش یا هر ترفند دیگری تمام تلاش خود را برای خنداندن باقی بازیکنان انجام دهد. شرکت‌کننده‌ها در جوکر تایم خود حق خندیدن دارند و همین موضوع بازی را جذاب‌تر و خنده‌دارتر می‌کند.

شب های مافیا

شب های مافیا

شب های مافیا یکی دیگر از سریال‌های جذاب و پربیننده فیلیمو است. این سریال که تاکنون ۴ فصل آن منتشر شده موفق شده است که به رضایتی ۹۰ درصدی در بین مردم دست پیدا کند. این سریال یا مسابقه براساس سناریو اصلی آن که توسط یک دانشجوی روس نوشته شده، ساخته می‌شود.

سریال به این شکل است که تعدادی چهره سرشناس مثل بازیکنان، ورزشکاران و خواننده‌ها دور هم جمع می‌شوند و شروع به بازی مافیا با بازیگردانی محمدرضا علیمردانی می‌کنند. هدف این بازی کشتن یا بیرون انداختن اعضای مافیا است تا این که شهروندان بتوانند کل مافیاها را از بازی بیرون کنند. این کار براساس مذاکره و مجاب کردن پیش می‌رود و هر بازیکن به عنوان یک شهروند باید سعی کند تا شهروندهای دیگر را شناخته و سپس با کمک آن‌ها مافیا تشخیص دهد و از بازی بیرون کند.

اما به عنوان یک مافیا، بازیکنان باید سعی کنند تا اتحاد شهروندی را شکسته، مذاکره کنند و آن ها را فریب دهند که آن‌ها هم یک شهروند هستند و به این ترتیب مدت بیشتری در بازی بمانند. در نهایت بین بازیکنان باقی مانده در بازی اگر تعداد مافیا بیشتر بود مافیا برنده اعلام می‌شود و اگر تعداد شهروندان بیشتر بود آن‌ها برنده بازی می‌شوند.  

نوبت لیلی

سریال نوبت لیلی

نوبت لیلی با ۸۹٪ رضایت مردمی یکی دیگر از سریال‌های پربیننده در نماوا است. این سریال که بازیگرانی چون مریلا زارعی، حمید فرخ‌نژاد، لادن مستوفی و پردیس احمدیه در آن بازی می‌کنند داستان دختری به نام لیلی است از طریق کتاب مرموزی متوجه می‌شود که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان‌ها و مکان‌های مختلفی زندگی کرده‌اند. حالا نوبت لیلی است که با رمزگشایی از این کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیست شده معنا دهد. سریال نوبت لیلی هر دوشنبه ساعت ۲۰ در نماوا منتشر می‌شود.  

جمع بندی

این روزها سریال‌های ایرانی جذابی در شبکه‌های نمایش خانگی نماوا و فیلیمو منتشر می‌شود که در بین مردم محبوبیت زیادی دارند. علاقمندان به تماشای این سریال‌ها می‌توانند با گرفتن کد تخفیف با هزینه‌ای بسیار مناسب به تمام سریال‌ها و فیلم‌های این پلتفرم‌ها دسترسی پیدا کنند و بدون محدودیت به تماشای محتوای مورد علاقه خود بنشینند.

۳.۸/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *