چگونه تخفیف خرید اشتراک نماوا و فیلیمو بگیریم؟

کد تخفیف فیلیمو و نماوا

یکی از راه‌های سرگرمی و تفریح بسیاری از افراد تماشای فیلم است که امروزه یک راه محبوب برای این کار اینترنت است و به این ترتیب می‌توانند فیلم‌های موردعلاقه خود را در خانه تماشا کنند. مردم از طریق پلتفرم‌های آنلاین تماشای فیلم می‌توانند در هر زمانی که می‌خواهند برنامه مورد نظر خود را در هر ژانری، کمدی، درام، عاشقانه، کلاسیک، مستند و … انتخاب و تماشا کنند. در پخش آنلاین، مردم فرصت تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود را دارند و در زمان سفر صرفه‌جویی می‌کنند. علاوه بر این نیاز به ایستادن در صف‌های طولانی خرید بلیط و غذا نیست.

در واقع، وقتی به صورت آنلاین فیلم تماشا می‌کنید، کمترین فعالیت را انجام می‌دهید. فیلمی که می‌خواهید تماشا کنید در دسترس شماست، تنها با یک کلیک روی تخت یا مبلتان، به همین راحتی! می‌توانید با یک لباس راحت به تماشای فیلم بپردازید، برخلاف سینما، که باید لباس مناسب بپوشید. در نهایت، هیچ زحمتی وجود ندارد و می‌توانید در خانه خود لذت ببرید. از دیگر مزایای آن این است که می‌توانید در هزینه‌های حمل و نقل، بلیط‌ها و میان وعده‌ها صرفه‌جویی کنید. حتی می‌توانید دوستان یا اقوام خود را دعوت کنید تا با شما بدون هزینه اضافی فیلم تماشا کنند. فقط باید خوراکی بیشتری برای جمع تدارک ببینید. در واقع، این یک راه عالی برای برقراری ارتباط با خانواده و دوستانتان است.

پس از همه‌گیری کرونا و بالا رفتن ریسک ابتلا در محیط‌های عمومی مثل سینما، داشتن اشتراک پلتفرم‌های آنلاین برای تماشای فیلم و سریال، انیمیشن و حتی دسترسی به فیلم‌های نوستالژیک، برای هر خانواده ضروری است تا بتوانند اوقات خود را با تفریحی سالم و به دور از اضطراب ابتلا سپری کنند. فیلیمو و نماوا دو پلتفرم آنلاین پخش فیلم هستند که با داشتن اشتراک و نصب اپلیکیشن آنها می‌توانید به مجموعه‌ای بزرگ از فیلم و سریال ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشید و به صورت نامحدود فیلم و سریال تماشا کنید.

اینکه چگونه کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا بگیریم؟ و بهترین روش‌های دریافت کد تخفیف فیلیمو و نماوا کدام است؟ سوالاتی هستند که در این مقاله به آنها می‌پردازیم.

نماوا

کد تخفیف نماوا

نماوا یک سامانه تماشای آنلاین فیلم و سریال است که بخش عمده‌ای از فیلم‌ها و سریال‌های آن به صورت رایگان در دسترس کاربران است و باقی برنامه‌ها با پرداخت هزینه اشتراک قابل مشاهده هستند. مشترکین اغلب سرویس‌دهنده‌های اینترنتی می‌توانند با تهیه‌ اشتراک از نماوا، تمامی برنامه‌ها را با ترافیک نیم‌بها (ترافیک داخلی) مشاهده کنند. مشاهده پیش نمایشی از فیلم و سریال‌ها، جستجوی سریع مجموعه انتخابی، آرشیوی کامل از پرطرفدارترین فیلم‌ها وسریال‌ها و قابلیت تنظیم هوشمندانه سرعت نمایش با سرعت اینترنت کاربر بخشی از قابلیت‌های نماوا است.

انواع کد تخفیف در نماوا:

کد تخفیف نماوا برای اولین اشتراک

کد تخفیف خرید اشتراک تا سقف معینی: نماوا برای با توجه به مدت اشتراک، تخفیف‌هایی را برای کاربران خود در نظر می‌گیرد، مثل ٪۴۰ تخفیف نماوا برای خرید اشتراک یک ماهه

کد تخفیف ویژه ماهانه: نماوا هر ماه تخفیف‌هایی را برای خرید اشتراک همان ماه برای کاربران خود در نظر می‌گیرد.

کد تخفیف مناسبتی: نماوا در مناسبت‌هایی مثل یلدا، عید نوروز، روز دانش‌آموز و… تخفیف‌های متنوعی ارائه می‌دهد.

تخفیف اندروید باکس نماوا تی‌وی: بدون وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از تخفیف ویژه اندروید باکس نماوا تی‌وی نماوا بهره‌مند شوید. توجه به این نکته ضروری است که با خرید این دستگاه، یک سال اینترنت شاتل، یک سال تخفیف ۱۰۰ درصدی و اشتراک رایگان نماوا به شما تعلق می‌گیرد.

اشتراک رایگان نماوا ویژه مشترکین شاتل موبایل: برای مشترکین شاتل موبایل این امکان فراهم است که بدون وارد کردن کد تخفیف از اشتراک رایگان نماوا بهره‌مند شوند. برای استفاده از این تخفیف نیاز به وارد کردن کد تخفیف نماوا و ساخت حساب کاربری نیست، تنها کافیست از طریق اینترنت سیم کارت شاتل موبایل وارد سایت نماوا شوند و محتواها را به صورت رایگان تماشا کنند.

فیلیمو:

کد تخفیف فیلیمو

فیلیمو یک سامانه نمایش درخواستی (VOD) اشتراکی ایرانی است که از بهمن ۱۳۹۳ آغاز به کار کرد و در آن مناسب با هر سن و سلیقه‌ای فیلم وجود دارد. در این سامانه بیش از ۴۰۰ هزار مشترک ماهانه وجود دارد و دارای سهم بازار بیش از ۵۰ درصدی در میان رقبا است. داشتن اشتراک آن مزایای: مصرف ترافیک اینترنت به صورت نیم‌بها، هزاران ساعت فیلم و سریال ایرانی و خارجی به صورت دوبله یا با زیرنویس، امکان دانلود فیلم به صورت درون برنامه‌ای، تماشای فیلم‌ به صورت هم‌زمان از ۳ دستگاه (تلویزیون، کامپیوتر، گوشی یا تبلت)، اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی را دارد.

انواع کد تخفیف در فیلیمو:

کد تخفیف خرید برای اولین اشتراک

کد تخفیف خرید اشتراک تا سقف معینی: فیلیمو برای با توجه به مدت اشتراک، تخفیف‌هایی را برای کاربران خود در نظر می‌گیرد، مثل ٪۴۰ کد تخفیف فیلیمو برای خرید اشتراک یک ماهه

کد تخفیف فیلم و سریال‌های تازه منتشر شده فیلیمو ویژه ماه رمضان: با این کد تخفیف تمامی کاربران می‌توانند بدون نیاز به خرید اشتراک، از ۱۰۰ درصد تخفیف فیلیمو برای تماشای بیش از ۷۰ هزار فیلم و سریالی که تا سه ماه گذشته منتشر شده‌اند برخوردار شوند.

کد تخفیف اشتراک فیلیمو مدرسه: با این کد تخفیف می‌توانید به ویدیوهای کمک آموزشی پایه تحصیلی اول تا نهم در فیلیمو مدرسه با هزینه کمتری دسترسی داشته باشید.

شما تجربه استفاده کدام یک از این دو سامانه آنلاین پخش فیلم را دارید؟

۵/۵ - (۵ امتیاز)
یک نظر برای "چگونه تخفیف خرید اشتراک نماوا و فیلیمو بگیریم؟" ارسال شده
  1. بازتاب: بهترین سایت های تماشای فیلم و سریال ایرانی + کد تخفیف - دپارتمان مالی درفک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *