لیفت ابرو چیست و چه مزایایی دارد؟

لیفت ابرو یکی از جدیدترین متدها در صنعت زیبایی و آرایشی است که در چند سال گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده است و خانم‌های زیادی برای انجام این کار به آرایشگاه های زنانه تهران  می‌روند.

ابروها یکی از اجزای مهم صورت هستند که تعادل و تناسب صورت و چشم را به ارمغان می‌آورند و در صورت برداشتن گام‌های صحیح می‌توانند کل ظاهر شما را بهبود ببخشند. اما پیدا کردن راهی عالی برای زیبا کردن ظاهر ابروها گاهی اوقات ممکن است سخت به نظر برسد و طول بکشد. 

کارشناسان زیبایی معتقدند: ابروهای هر شخصی کاملا منحصربه‌فرد هستند، درست مانند اثرانگشت. نه تنها دانستن شکل ابرو مهم است، به همان اندازه خوب است که ابروهای طبیعی لیفت داشته باشید تا بدون دردسر براق و جذاب به نظر برسند.

در ادامه این مطلب از بلاگ تخفیفان برای شما بازگو خواهیم کرد لیفت ابرو چیست و چه مزایایی دارد  پس تا پایان با ما همراه شوید.

لیفت ابرو چیست؟

مانند لیفت مژه، لیفت ابروها به صورت نیمه دائمی آن‌ها را به سمت بالا می‌برد و در جای خود ثابت می‌کند. این روش محبوب باعث می‌شود ابروها پرتر و زیباتر به نظر برسند، شکاف‌ها را پنهان و موهای ظریف را در جای خود نگه می‌دارد. با انجام لیفت ابرو در آرایشگاه از مداد ابرو یا ژل ابرو خلاص می‌شوید و دیگر نیازی نیست وقت خود را صرف کشیدن ابرو با مداد یا صابون زدن برای ثابت ماندن آن استفاده کنید.

لیفت ابرو چگونه است؟

لیفت ابرو چگونه است   

در مرحله اول ابروها تمیز می‌شوند و چربی باقی‌مانده پاک می‌شود. سپس موهای ابرو با چسب محلول در آب شانه می‌شوند و در جای خود قرار می‌گیرند. سه محلول مختلف برای حدود ۱۰ دقیقه استفاده می‌شود. در این بین می‌توانید به طور همزمان ابروها را رنگ کنید. در پایان مجدد ابروها تمیز می‌شوند.

نکته مهم در این روش حس زیبایی است. بسته به تراکم موی ابرو و نوع آن، باید دقت کنید که در نهایت ابروها چگونه باید فیکس شوند. از ابروهای بسیار پرپشت گرفته تا قوس ابرو نسبتا خمیده، هر مدلی ممکن است مناسب باشد.

مزایای لیفت ابرو

ماندگاری لیفت بین چهار تا شش هفته طول می‌کشد. ( بستگی به ساختار مو و چرخه رشد ابروی شما دارد). مزایای لیفت ابرو عبارت است از:

  • این روش بدون درد است و حدود ۴۵ دقیقه طول می‌کشد.
  • در طول لیفت ابرو امکان رنگ کردن آن هم وجود دارد.
  • باعث صرفه‌جویی در زمان هنگام آرایش کردن می‌شود.
  • ابروها را به صورت عالی و زیبایی فرم می‌دهد.
  • شما را از محصولاتی مثل مداد یا صابون ابرو بی‌نیاز می‌کند.
  • این روش برای ابروهای نازک، نامنظم و ضخیم ایده‌آل است.
  • نتیجه این روش ابروهایی طبیعی با فرمی عالی است.

وقتی صحبت از لیفت می‌شود، همیشه توصیه می‌شود این روش را در آرایشگاه و سالن زیبایی معتبر انجام دهید. البته برخی از کیت‌های خانگی مخصوص لیفت ابرو هم وجود دارد که بعضی از افراد ترجیح می‌دهند از آن‌ها استفاده کنند.

لیفت ابرو با روش‌های دیگر

لیفت ابرو با روش‌های دیگر

در بخش قبلی لیفت ابرو در آرایشگاه و با مواد را به شما معرفی کردیم. اما جالب است بدانید لیفت ابرو از طریق جراحی و روش‌های دیگر هم قابل انجام است.  یکی از این روش‌ها تزریق بوتاکس است که روش کم تهاجمی و بی‌خطری محسوب می‌شود. این روش با فلج کردن عضلات پیشانی، ابروها را به سمت بالا می‌کشد. میزان ماندگاری این روش زیاد نیست و بعد از ۴ تا ۵ ماه نیاز به ترمیم دارد.

یکی دیگر از روش‌های لیفت، جراحی است. این روش تهاجمی است که زیر نظر پزشک قابل انجام است. این جراحی افتادگی پلک و ابرو و چین و چروک را در اطراف آن برطرف می‌کند.

از دیگر روش‌های لیفت می‌توان به لیفت با نخ، لیفت با فیلر نام برد که برای افرادی که دنبال روشی برای از بین بردن چین و چروک یا زیبایی ابروهای خود هستند، کاملا مناسب است.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم به شما بگوییم لیفت ابرو چیست و چگونه انجام می‌شود، برای افرادی که حوصله آرایش روزانه و مرتب کردن ابروها را ندارند، لیفت ابرو روشی به‌صرفه است. با انجام لیفت ابرو در آرایشگاه می‌توانید از شر مداد ابرو یا صایون ابرو راحت شوید و دیگر نیازی به صرف زمان طولانی برای آرایش ابرو ندارید.

شما می‌توانید بسته به مدل ابروی خودتان روش‌های دیگری هم انتخاب کنید. از جراحی گرفته تا لیفت با بوتاکس، این موارد برای بهبود فرم ابروها پیشنهاد می‌شوند. شما چه روش دیگری برای فرم دادن به ابرو می‌شناسید؟ آیا تا بحال تجربه لیفت ابرو در آرایشگاه را داشتید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

درمان خشکی مو در خانه + علت خشکی مو

تفاوت میکرودرم و هیدوردرم چیست؟

پروتئین تراپی مو؛ هر آنچه که باید بدانید

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *