بهترین مارک بوتاکس کدام است؟

امروزه افراد زیادی و به خصوص خانم‌ها بیش از پیش به زیبایی ظاهری خود اهمیت می‌دهند و از تمام روش‌هایی که به جوان‌سازی پوست آنها کمک کند استقبال خوبی می‌کنند. تزریق بوتاکس در تهران نیز یکی از همین روش‌های جوان‌سازی پوست است که البته باید از بهترین مارک بوتاکس استفاده کنید تا از کرده خود پشیمان نشوید. زیرا تزریق برند نامعتبر نه تنها به زیبایی شما کمک نمی‌کند بلکه باعث دردسر شما خواهد بود.

بهترین مارک بوتاکس چیست؟

یکی از بهترین روش‌هایی که باعث زیبایی بیشتر و جوان‌سازی پوست افراد می‌شود تزریق بوتاکس است که در واقع از بسیاری از عمل‌های جراحی زیبایی بهتر، بی‌دردسرتر، کم‌هزینه‌تر و بی‌دردتر است. قبل از اینکه بوتاکس خود را در یک کلینیک تزریق کنید بهتر است از مارک بوتاکس آنها اطلاعاتی داشته باشید.

بوتاکس‌ها در انواع برندها در بازار وجود دارند ولی باید قبل از انجام بوتاکس تحقیق کنید که بهترین مارک بوتاکس چیست و چه ویژگی‌هایی دارد یا اینکه یک مارک خوب چه برتری نسبت به سایر مارک‌ها دارد.

با شناخت کامل و کسب اطلاعات کافی در مورد برند بوتاکس هرگز دچار دردسر نمی‌شوید و گول تبلیغات گسترده را نمی‌خورید. توجه داشته باشید انتخاب و تزریق یک مارک تقلبی باعث می‌شود آسیب‌های جبران‌ناپذیری به زیبایی شما وارد شود.

با انتخاب بهترین کلینیک در نزدیکی محل زندگی خود بدون‌شک می‌توانید با خیال آسوده تزریق انجام دهید زیرا این کلینیک‌های معتبر از مارک و جنس خوبی استفاده می‌کنند. در بخش‌های بعدی چندین مارک خوب برای تزریق را به طور مفصل توضیح می‌دهیم.

بهترین مارک بوتاکس صورت

همان‌طور که می‌دانید بوتاکس برای رفع چین و چروک روی پیشانی یا اطراف چشم افراد تزریق می‌شود و تاثیر آن تا چند ماه ادامه دارد. علاوه بر تزریق بوتاکس به پیشانی، شما می‌توانید از ژل نیز برای جوان‌سازی پوست خود و برای رفع خط خنده دور دهانتان نیز استفاده کنید.

کافی است بهترین مارک بوتاکس صورت را شناسایی کنید و از پزشک حاضر در کلینیک منتخب خود بخواهید همان مارک برای شما تزریق کند و یا اینکه خودتان بوتاکس را تهیه کنید و از پزشک برای تزریق آن کمک بگیرید. با تزریق مستقیم بوتاکس یا سم بوتولینوم به عضلات صورت شما برخی از سیگنال‌های عصبی و حرکتی ماهیچه‌های صورت شما از بین می‌رود.

مارک‌های زیادی برای تزریق وجود دارند که تا حدودی شبیه به یکدیگر هستند ولی خصوصیاتی نزدیک به هم دارند. برای درک بهتر شما و رفع گنگی به هنگام تزریق یا خرید بوتاکس از بین مارک‌های زیر یکی را انتخاب کنید.

دیسپورت (Dysport) بهترین برند بوتاکس

افرادی که از ظاهر صورت خود ناراضی هستند می‌توانند این مارک را برای رفع چین و چروک‌های پیشانیشان انتخاب کنند. طبق تحقیقات به عمل آمده اثر بخشی این برند بوتاکس بسیار بالا است و خیلی سریع شاهد تاثیر آن خواهید بود. اگر خطوط اخم شما سطحی یا حتی شدید است، می‌توانید از همین برند استفاده کنید.

در ضمن این برند به بهترین شکل ممکن و تاثیرگذارترین حالت، چین و چروک صورت شما را از بین می‌برد. تنها کافی است چند دقیقه از وقت خود را برای تزریق این بوتاکس صرف کنید. به خاطر داشته باشید قبل از انجام تزریق باید از بی‌حسی موضعی استفاده کنید یا کمپرس سردی از یخ را بر روی محل مورد نظر قرار دهید.

  • تولید کشور انگلستان
  • اثربخشی بعد از ۱ الی ۲ روز
  • ماندگاری ۳ الی ۶ ماه
  • مقرون‌به‌صرفه

مصپورت (Masport) بهترین برند ایرانی بوتاکس

از آنجایی که شرکت‌ها و کارخانه‌های زیادی در حوزه فعالیت‌های تولیدی با یکدیگر رقابت می‌کنند و سعی دارند بهترین مارک ژل و بوتاکس را خودشان تولید کنند، انتخاب و خرید یکی از این برندهای ایرانی کار سختی است. زیرا تشخیص بهترین مارک با دشواری‌های زیادی روبه‌رو خواهد بود.

با گزارشات به دست آمده مشخص شد برند مصپورت بهترین برند و مارک برای تزریق ژل و بوتاکس است که شرکتی دانش بنیان آن را تولید و در بازار عرضه کرده است. با تزریق این برند بوتاکس می‌توانید از شر چین و چروک‌های صورت خود راحت شوید. نگران نباشید این برند از سازمان غذا و دارو نیز مجوز گرفته است.

  • تولید کشور ایران
  • اثربخشی ۳ الی ۱۰ روز
  • ماندگاری ۳ الی ۶ ماه
  • دمای لازم برای نگه‌داری ۲ الی ۸ سانتی‌گراد

نورونوکس (Neuronox) یک برند خارجی معتبر

این برند خارجی نیز همانند سایر برندها برای توسعه صنعت زیبایی روی کار آمد و به تایید سازمان غذا و دارو جهانی رسید. به طور کلی از نورونوکس برای رفع تمام چین و چروک‌های صورت و پیشانی استفاده می‌شود.

 اگر بعد از تزریق این نوع برند و پس از اتمام زمان ماندگاری، دوباره چین و چروک شما برگشت، باید تزریق بوتاکس خود را تمدید کنید.

فراموش نکنید برای انتخاب بهترین مارک بوتاکس باید از اطلاعات سایر افراد استفاده کنید و هرگز بدون توجه به برند و مارک بوتاکس یا ژل برای تزریق آن دست به کار نشوید زیرا عوارض و عواقب جبران‌ناپذیری خواهد داشت.

  • تولید کشور کره
  • اثر بخشی ۱ الی ۳ روز
  • ماندگاری ۳ الی ۶ ماه
  • اثرات بعد از تزریق کبودی، ضعف عضلانی، سردرد، افتادگی پلک و حالت تهوع

علاوه بر برندهای خوب ذکر شده در بالا شما می‌توانید از سایر مارک‌های خوب بوتاکس و ژل استفاده کنید که شامل موارد زیر خواهند بود:

  • زئومین (Xeomin)
  • آزالوار (Azzalure)
  • بوتاکس (Botox)
  • کنیتوکس (Canitox)

ناگفته نماند ترکیب تمام این برند و مارک‌های ژل و بوتاکس یکسان است، از این‌رو تشخیص این بوتاکس‌ها از یکدیگر با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهد بود. ولی میزان اثر بخشی و ماندگاری هر یک از آنها با دیگری فرق دارد که تنها بعد از اتمام تزریق می‌توان به این تفاوت‌ها پی برد.

بهترین مارک بوتاکس را گران نخرید

اگر برای تزریق ژل یا بوتاکس مصر هستید و یکی از بهترین مارک‌های بوتاکس صورت یا ژل را انتخاب کرده‌اید بهتر است برای تکمیل و نهایی کردن خرید خود دست به کار شوید. زیرا اگر امروز خرید کنید بدون‌شک نسبت به فردا قیمت این بوتاکس و ژل پایین‌تر خواهد بود.

برخی از سایت‌های اینترنتی، کلینیک‌های زیبایی، داروخانه‌های بزرگ، و سایر مراکز زیبایی بهترین مارک این ژل‌ها را در اختیار شما می‌گذارند. البته که بعد از خرید این مارک‌های بوتاکس باید مبلغی به دکتر متخصص زیبایی پرداخت کنید تا بوتاکس خریداری‌شده شما را برایتان تزریق کند.

مطالب مرتبط:

هر آنچه که باید درباره تزریق بوتاکس و تاثیر آن بر جوانسازی پوست بدانید

مزوتراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تزریق ژل چیست و چگونه زیبایی را به صورت شما هدیه می‌کند؟

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *