پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته دوم شهریور ۹۷

بوفه صبحانه هتل پارسیان آزادی

ما هر هفته پرفروش‌ترین رستوران های تهران هفته را به شما معرفی می‌کنیم. برای هفته دوم شهرویور ماه هم سه پیشنهاد خوب تهران که فروش بسیار خوبی تجربه کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم. این سه پیشنهاد هتل بلوط ولنجک، هتل پارسیان آزادی و رستوران آبشار گیله وا هستند.

هتل بلوط ولنجک

بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک

بوفه صبحانه هتل بلوط ولنجک

وقتی به سراغ بوفه‌ می‌رویم، هتل‌های تهران دست پر ظاهر می‌شود. هتل بلوط ولنجک مانند بسیاری از هتل‌های تهران بوفه صبحانه‌ خود را با خوشمزگی تمام و کلی آیتم ارائه می‌دهد.

رستوران بلوط ولنجک در منطقه خوش آب و هوای ولنجک قرار گرفته و در محیطی آرام و فضایی باز میزبان شماست . هتل بلوط برخلاف بسیاری از هتل‌های تهران ساختمانی چند طبقه نیست و محیطی باغ مانند دارد. این باغ درختانی بلند، گیاهانی زیبای و چمن‌هایی دلپذیر دارد. صرف صبحانه در فضای سرسبز و دلربای هتل بلوط ولنجک  و در میان درختان بلند و چمن‌های  زیبای هتل بلوط و در حالتی که بوی گیاهان و سرسبزی مشام شما را فرا گرفته، یکی از خاطره انگیزترین صبحانه‌های شما خواهد بود.

بیش از ۶۰ آیتم برای صبحانه، بیانگر همه چیز هست و نیازی به توضیح ما ندارد. انواع صبحانه‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم در صبحانه سلف سرویس هتل بلوط ولنجک آنقدر متعدد و متفاوت است که شما را سردرگم خواهد کرد. اگر به دنبال یک صبحانه خوب در فضایی باز و در آب و هوای خنک شهریور ماه هستید، مثل بسیاری از تخفیفانی‌های دیگر سری به هتل بلوط ولنجک بزنید و از یک صبحانه کامل لذت ببرید.

آدرس هتل بلوط ولنجک: ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از مقدس اردبیلی، سمت چپ باغ گیاه شناسی

هتل پارسیان آزادی

بوفه صبحانه هتل پارسیان آزادی

این روزها بوفه صبحانه بسیار محبوب شده. همه دوست‌ دارند قبل از شروع پاییز صبح‌شان را پر انرژی و با یک صبحانه مفصل آغاز کنند. بوفه هتل پارسیان آزادی یکی دیگر از این پیشنهادهاست. بوفه ای رنگارنگ با قابی فراموش نشدنی از تهران که میهمانان هتل را به اشتها می آورد.این بوفه به غیر از صبحانه‌های معمول صبحانه‌هایی مرسوم از کشورهای که بیشتر در هتل اقامت دارند را در خود جای داده و صبحانه ای فاخر را به میهمانان هتل پیشکش می‌کند.

بوفه صبحانه در رستوران پارسه و در طبقه ۲۶ هتل پارسیان آزادی برگزار می‌شود. اقلام این بوفه آن قدر زیاد است که با ذکر کردنشان سرتان را درد نمی‌آوریم. ولی اگر هوس تجربه یک صبحانه عالی به سرتان زد بوفه صبحانه هتل پارسیان را به عنوان فراموش نکنید. این بوفه صبحانه یکی از بهترین صبحانه‌هایی است که در تهران میل خواهید کرد.

آدرس هتل پارسیان آزادی: بزرگراه شهید چمران، تقاطع بزرگراه یادگار امام

رستوران آبشار گیله وا

رستوران آبشار گیله با انواع غذاهای گیلکی

رستوران آبشار گیله با انواع غذاهای گیلکی

کمی از هتل‌ها با بوفه صبحانه خوشمزه‌شان که دور شویم به رستوران آبشار گیله وا می‌رسیم. جایی که غذاهای ارگانیک شمالی با خوشمزگی تمام سرو می‌شوند. رستوران آبشار گیله وا که در هتل استقلال واقع شده یکی از زیباترین و دنج‌ترین رستوران های تهران است. چنانچه قصد تجديد خاطره و ديدار گرم با دوستان خود را داريد نشانی رستوران آبشار گیله وا را به آن‌ها بدهيد تا در محیطی دوستانه وخاص ديدارتان تازه شود.

رستوران آبشار گیله وا با انواع غذاهای محلی و شمالی که به صورت کاملا ارگانیک تهیه می شوند، میزبان شماست. انواع خورشت‌های گیلکی و کباب‌های ترش و رسمی با طعم‌هایی عالی منتظر شما هستند. رستوران آبشار گیله وا در حدود به ده ماه همکاری با تخفیفان بیش از ۲۲ هزار فروش موفق داشته که در نوع خود فوق العاده است. شما هم می‌توانید به جمع این ۲۲ هزار نفر بپیوندید و از غذاهای خوشمزه این رستوران لذت ببرید.

آدرس رستوران آبشار گیله وا: تقاطع اتوبان چمران و ولیعصر، نرسیده به پل پارک وی، هتل استقلال


تفریحات مهیجی که در تهران میتوانیم داشته باشیم

امتیاز دهید
یک نظر برای "پرفروش‌ترین رستوران‌های تهران در تخفیفان، ویژه هفته دوم شهریور ۹۷" ارسال شده
  1. روبینا گفت:

    خیلی ممنون از مطلب کامل و مفیدتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *