با جاذبه های تفریحی متل قو آشنا شوید

چقدر با امکانات گردشگری متل قو آشنا هستید؟

سلمان شهر یا همان متل قو خودمان یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای شمالی ایران است. سواحل زیبا، جنگل‌هایی که دسترسی به آن‌ها بسیار راحت است و البته وجود تفریحات بسیار جذاب و برندهای معروف در این شهر، باعث شده تا متل قو به یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری در شمال ایران تبدیل شود. اما متل قو چه چیزی دارد که باعث شده این قدر محبوب باشد؟ در این مطلب با تخفیفان همراه باشید تا نگاهی به جاذبه‌ های تفریحی متل قو بیندازیم.

تور شمال

سواحل متل قو

به جرات می‌توان گفت که یکی از زیباترین سواحل‌ ایران، ساحل متل قو است. به همین دلیل است که اکثر تورهای شمال که برگزار می‌شوند، حتما به این منطقه زیبا سفر می‌کنند. با سواحل زیبا و پلاژ‌های متعدد و همینطور تفریحات متنوع، از بهترین جاذبه های تفریحی متل قو هستند. اگر قصد دارید تا در ساحلی زیبا بشینید و از دریا و امواجش لذت ببرید، ساحل متل قو می‌تواند ایده‌آل‌ترین انتخاب برای شما باشد. حس و حال و شور و نشاطی که در این سواحل حکم‌فرماست در ایران کم‌نظیر است. اگر هم قصد آب تنی دارید سلمان شهر مناطق مناسب و تمیزی برای شنا در دریا دارد.

جنگل‌های متل قو

جنگل‌ های متل قو دسترسی بسیار آسانی دارند.

جنگل‌ های متل قو دسترسی بسیار آسانی دارند.

متل قو از جمله شهرهایی است که ساحل آن به جنگل‌هایش بسیار نزدیک است و حال و هوای خاصی را ایجاد می‌کند. دسترسی آسان به جنگل‌ها و پیاده روی در جنگل‌های متل قو تبدیل به یکی از جاذبه های پرطرفدار در متل قو شده. جنگل تیلا کنار محبوب‌ترین جنگل این منطقه است. برای رفتن به جنگل تیلا کنار تنها کافی است تا انتهای جنگل دریا گوشه بروید. مسیر پیاده روی در این جنگل به روستای تیلا کنار ختم می‌شود. رودخانه‌ای از وسط این جنگل جاری است. این رودخانه کم عمق است و می‌توانید در کنار آن پیاده روی کنید یا کمپ کنید و از منظره آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: نمک آبرود کجاست؟ آشنایی با تمام جاذبه های گردشگری نمک آبرود

پروژه قو الماس خاورمیانه

یکی از منحصر به فردترین مراکز تجاری در ایران پروژه الماس خاور میانه است که با نام برج‌های عظیم‌زاد هم معروف شده. این پروژه متشکل از ۳ برج است. ۲ برج آن مسکونی و برج دیگر متعلق به هتل ۵ ستاره بین المللی دولوکس الماس با ۳۸ طبقه خواهد بود. معماری زیبا و قرار گرفتن این برج‌ها در ساحل متل قو، چهره خاص و دوست‌داشتنی به سلمان شهر داده است.

مرکز خرید قو الماس خاورمیانه در سه طبقه و در یکی از برج‌های مسکونی واقع شده. این مرکز خرید بسیار زیبا ۴۸۶ واحد تجاری دارد. هر چند هنوز تمامی این واحد‌ها و مرکز خرید به طور کامل افتتاح نشده اما با این حال برندهای معتبر بسیار در این مرکز خرید شعبه دارند که فرصت خوبی برای خرید را برای شما مهیا کرده‌اند.

تفریحات آبی و ساحلی

تفریحات آبی و ساحلی یکی از محبوب‌ترین جاذبه های تفریحی متل قو است. اگر تاکنون فوتبال و والیبال را در ساحل و در کنار دریا تجربه نکردید، سواحل متل قو می‌توانند به بهترین شکل ممکن این تجربه را برای شما خلق کنند. علاوه بر این تفریحات آبی در متل قو به وفور پیدا می‌شوند. شما می‌توانید از اسکی روی آب، قایق‌های تندرو، پاراسل، پاراسیلینگ، هاورکرافت و جت اسکی در این سواحل لذت ببرید. اگر هم اهل شنا و آب بازی هستید، مایو خود را حتما به همراه داشته باشید. شنا در این سواحل متل قو می‌تواند بسیار لذت بخش باشد.

غار آبی دانیال

غار آبی دانیال

غار آبی دانیال

اگر در متل قو هستید، فرصت گشت در غار آبی دانیال را به هیچ عنوان از دست ندهید. این غار زیبای یکی از جاذبه های تفریحی متل قو است. غار دانیال در نزدیکی سلمان شهر و در دل جنگل‌های بکر و زیبا قرار گرفته. این غار از جمله غارهای آبی و رودخانه‌ای در ایران محسوب می‌شود. آب موجود در این غار قابل آشامیدن است. اما اگر قصد دارید تا این آب را مصرف کنید، آب چشمه‌ها را انتخاب کنید که تازه‌تر و خنک‌تر است.

غار آبی دانیال دومین غار آبی بزرگ در ایران است. فضای داخلی این غار بسیار خاص و زیبا است و از انواع استالاگمیت و استالاکتیت ‌ چندین میلیون ساله تشکیل شده. وجود خفاش در این غار، بازدید شما را بسیار جذاب‌تر می‌کند. بازید از بخش‌های ابتدایی غار دانیال بسیار ساده است. فقط به یک جفت کفش اضافه نیاز خواهید داشت چون کفش شما حتما خیس خواهد شد. اگر قصد بازدید در از کل غار را دارید باید مهارت‌های شنا و قواصی را به خوبی بلد باشید. عمق رودخانه‌ای در این غار در جریان است در قسمت میانی غار به ۲ تا ۳ متر می‌رسد و نیاز به مهارت‌های حرفه‌ای غارنوردی برای بازدید از آن دارید.

اجاره ویلا متل قو

متل قو با این همه امکانات و جاذبه‌های تفریحی، مقصد نهایی بسیاری از گردشگرانی است که به شمال ایران سفر می‌کنند. به همین دلیل اجاره ویلا در این شهر بسیار پرطرفدار است. اگر قصد اقامت در متل قو را دارید، تخفیفان می‌تواند کمک شایانی به شما کند. ما می‌توانیم به شما کد تخفیف سایت شب را برای اجاره ویلا یا کد تخفیف اسنپ تریپ را برای اجاره هتل به صورت رایگان در اختیارتان بگذاریم.


این مطالب را هم بخوانید:

۵ مکانی که حتما در سفر به رامسر باید ببینید

روستای ابیانه : روستایی سرخ با بیش از ۴۰ هزار گردشگر خارجی در سال!

با جنگل الیمستان ، بهشتی مه آلود و رویایی در آمل بیشتر آشنا شوید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *