عیدی ایرانسل و ۵ استارتاپ بزرگ به مناسبت عید نوروز

در نوروز ۹۸ و با کمک تخفیفان می‌توانید ۱۵ هزار تومان از ایرانسل، بیمه بازار، چنگال، پلاک، اکالا و ماکسیم عیدی بگیرید و از انواع خدمات آن‌ها استفاده کنید. این جمع از کسب و کارهای مطرح کشور در ایام نوروز به طور مشترک به مشتریان خود تخفیف گروه می‌دهند. برای استفاده از هر کدام از خدمات این کسب و کارها تنها کافیست تا از کد تخفیف NOROUZTKF استفاده کنید.

ایرانسل

ایرانسل شرکت خدمات ارتباطاتی ایرانسل دومین اپراتور تلفن همراه و اولین و بزرگترین اپراتور دیتای ایران است که در زمینه ارائه خدمات شبکه تلفن همراه، خدمات اینترنت پرسرعت تلفن همراه (۲G-3G-4G-5G) و اینترنت پرسرعت وایمکس و اینترنت پرسرعت ثابت TD-LTE فعالیت می‌کند. ایرانسل یکی از اپراتور‌های مهم و موفق با تعداد کاربر زیاد است که خدمات زیادی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

مشاهد کد تخفیف ایرانسل

اُکالا

سوپرمارکت اینترنتی اُکالا، تجربه خرید آنلاین به ‌یادماندنی برای شما است. شما می‌توانید تمام محصولات و نیازهای روزانه خود را از انواع خواروبار تا همه نوع محصولات سوپرمارکتی، ازجمله انواع مواد غذایی، نوشیدنی و دم‌نوش‌ها، محصولات بهداشتی زیبایی، انواعابزار و ملزومات را با تخفیف مناسب در فروشگاه اینترنتی اُکالا تهیه کنید. اُکالا، با استفاده از روش‌های پرداخت آسان، ویترین عالی و طرح‌های تخفیفی بی‌نظیر در وب‌سایت، امکان خرید با قیمت و تخفیف مناسب را برای همه مشتریان عزیز به وجود آورده است. با سوپرمارکت آنلاین اُکالا می‌توانید کالاهای اساسی را با تضمین کمترین قیمت ممکن و بهترین خدمات پس از فروش درب منزلتان تحویل بگیرید. ویترین فروشگاه اینترنتی اُکالا شامل کالاهای اساسی موردنیاز شما در انواع برندها و مارک‌های ایرانی و خارجی باکیفیت و تخفیف عالی است. در این فروشگاه اینترنتی مواد غذایی می‌توانید انواع مارک‌های برنج، چای، روغن، قند و شکر، محصولات پروتئینیو لبنیاتی، انواع حبوبات و ادویه‌جات را به همراه صدها محصول دیگر را در کیفیت و با خدمات عالی به‌صورت اینترنتی و با پرداخت آنلاین یا حضوری، در کمترین بازه زمانی ممکن دریافت کنید. تمام محصولات ارائه‌شده در این سوپرمارکت آنلاین دارای مجوز و استانداردهای لازم از وزارت بهداشت و مراجع مربوطه بوده و تاریخ‌مصرف هر کالای ارسالی به‌صورت مجزا کنترل می‌شود. فروشگاه اینترنتی مواد غذایی اُکالا تضمین می‌کند علاوه بر تخفیف‌های روزانه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، بیشترین تخفیف‌ها را با خرید آنلاین از سوپر مارکت آنلاین اُکالا دریافت کنید.

مشاهد کد تخفیف اکالا

ماکسیم

«ماکسیم» اپلیکیشنی است که برای درخواست خودرو با چند کلیک طراحی‌شده است. برخی از امکانات این اپلیکیشن ساده و کاربردی: انتخاب سرویس دلخواه(اقتصادی، بانوان، بیزنس،) امکان رزرو خودرو، امکان ثبت درخواست‌های اضافه مثل:همراه داشتن چمدان، امکان پرداخت نقدی و اعتباری، دریافت باقی‌مانده کرایه به صورت اعتباری و مزیت‌های بی‌شمار دیگر می باشد. برای درخواست خودرو می توان مبداء و مقصد را وارد کرده و یا از نقشه توی اپلیکیشن استفاده شود. یک روش دیگر هم وجود دارد و آن هم استفاده از مکان یاب در تلفن های هوشمند است. درخواست رزرو این امکان را فراهم می کند تا از قبل سفر خود را در زمان مناسب برنامه ریزی کنید. با استفاده از گزینه «افزودن موارد دیگر به درخواست سفر» می توان اطلاعات تکمیلی درباره همراه داشتن کودک خردسال، حیوانات خانگی، بار و چمدان را وارد کرد. همچنین می توان با وارد کردن شماره تلفن شخص دیگری، برای او درخواست خودرو داد. روی نقشه اپلیکیشن خودروهایی که در انتظار سفر بعدی در نقاط مختلف شهر واقع شده اند، قابل مشاهده است. همچنین مسافر می تواند خودرویی که در حال حرکت به سمت مبداء سفر است را لحظه به لحظه دنبال کند. در زمان سفر می توان مسیر حرکت خودرو را با اشخاص دلخواه به اشتراک گذاشت. این موضوع برای والدینی که می خواهند خیالشان از بابت فرزندانشان در زمان سفر راحت باشد، بسیار حائز اهمیت است. ارزیابی سفر، تاثیر مستقیم بر امتیاز رانندگان دارد و باعث بهتر شدن خدمات می‌گردد

مشاهده کد تخفیف ماکسیم

چنگال

چنگال یک اپلیکیشن سفارش غذای آنلاین است که با استفاده از مکان‌یاب گوشی، رستوران‌های اطرافتان را به شما نشان خواهد داد. چنگال در حال حاضر در تهران، کرج، کیش، تبریز و به زودی در اصفهان و مشهد فعالیت می‌کند. با اپلیکیشن چنگال به راحتی می‌توانید منوی به‌روز صدها رستوران را همیشه همراه خود داشته باشید و تنها با چند کلیک غذای محبوبتان را سفارش دهید. تیم بزرگ چنگال، امروز با گسترش فعالیت خود در تهران، کیش، کرج و به‌زودی مشهد و اصفهان سهم عمده‌ای در بازار سفارش آنلاین غذا دارد.

مشاهده کد تخفیف چنگال

بیمه بازار

بیمه بازار امکان مقایسه نرخ بیمه شخص ثالث و بدنه شرکت‌های مختلف بیمه، دریافت مشاوره از متخصصان بیمه‌ای و خرید آنلاین بیمه را فراهم می‌کند. با ثبت سفارش اینترنتی، بیمه‌بازار بیمه را در سریعترین زمان ممکن صادر کرده و رایگان ارسال می‌کند.

شما می‌توانید با چند کلیک هر بیمه‌ای از جمله: بیمه خودرو ( خرید بیمه شخص ثالث و  بیمه بدنه )، بیمه عمر ، بیمه آتش سوزی و بیمه مسافرتی پاسارگاد، سامان و سایر شرکت‌ها را به آسانی خریداری کنید. شما می‌توانید به سادگی حق بیمه خودتان را محاسبه کنید و با مقایسه از بین شرکت‌های بیمه، بهترین بیمه را به آسانی و آنلاین خریداری کنید.

مشاهده کد تخفیف بیمه بازار

پلاک

با پلاک از نصب اپلیکیشن های گوناگون حوزه خدمات در محل بی نیاز خواهید بود و تمامی سرویس ها را از طریق پلاک در اختیار خواهید داشت. مشتریان میتوانند سفارش خدمات مورد درخواست خود را مانند : نظافت منزل، نظافت مشاعات، خشکشویی، کارواش سیار، سرویس خودرو، درخواست تعمیرکار، باربری و اسباب کشی، خدمات تعمیرات موبایل، خدمات حیوانات خانگی، خدمات الکتریکی، خدمات بنزین در محل را از طریق اپلیکیشن پلاک و وب سایت پلاک ثبت کنند.

پلاک یارانی که با پلاک همکاری دارند از بین نیروهای متخصص انتخاب شده و با توجه به امتیازاتی که از مشتریان قبلی گرفته اند ، در اولویت ارائه سفارش جدید هستند . تنها از طریق گوشی تلفن خود و با انتخاب خدمات مورد نظرتان (کارواش، نظافت منزل و دفتر کار، خشکشویی، تعویض روغن خودرو، قالیشویی، شستشوی مبلمان و…) و مشخص کردن محل درخواست خدمات روی نقشه و تعیین زمان، متخصص مورد نیاز را در کنار خود خواهید داشت. برخلاف شیوه‌های سنتی که شفافیتی در زمان حضور و قیمت ارائه‌ی خدمات ندارند، با این روش نه‌تنها هزینه‌ی خدمت پیش از انجام آن مشخص است؛ بلکه کیفیت دقیق کار هم برای مشتریان قابل ملاحظه می‌شود. تمامی مشتریان قبلی در پایان درخواست سفارش به متخصصان امتیاز می‌دهند و این موضوع به سایر مشتریان کمک می‌کند تا با استفاده از تجربیات سایرین و با آرامش خاطر، پلاک‌یار (متخصص) خود را انتخاب ‌کنند. همچنین مشتریان با استفاده از اپلیکشین، کنترل کاملی از زمان سفارش تا پایان کار و ثبت نظر، خواهند داشت.

مشاهد کد تخفیف پلاک

سایر کد تخفیف‌ها:

کد تخفیف دیجی کالا

کد تخفیف نماوا

کد تخفیف فیلیمو

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *