ثبت نام در سرویس بازگشت وجه تخفیفان با ستاره‌ پونصد

با همکاری سرویس #۵۰۰* و تخفیفان، یک راهکار سریع و ساده جهت پیوستن به سرویس بازگشت وجه خرید حضوری تخفیفان ایجاد شده است.

با توجه به سهولت استفاده از سرویس‌های USSD برای کاربران، استفاده از امکانات فراهم شده در این بستر از محبوبیت خاصی در بین کاربران تلفن همراه برخوردار است. مجموعه ستاره‌پونصد به عنوان یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های USSD، خدماتی نظیر خرید شارژ، پرداخت قبض، خرید بسته‌های اینترنتی و… ارائه می‌کند.

با توافق انجام شده بین تخفیفان و مجموعه ستاره‌پونصد، سرویس بازگشت وجه تخفیفان به عنوان یکی از خدمات، در زیرساخت #۵۰۰* ارائه شده است.

کاربران برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌گیری #۵۰۰* و وارد کردن عدد ۸ (گزینه تخفیفان) و سپس انتخاب گزینه ثبت کارت، نسبت به ثبت‌نام در سرویس بازگشت وجه خرید حضوری تخفیفان اقدام کنند. همچنین امکان استفاده از سایر خدمات سرویس بازگشت وجه مانند مشاهده لیست کارت‌ها، موجودی کیف پول، مشاهده لیست فروشگاه‌ها و نصب اپلیکیشن تخفیفان نیز از طریق این منو وجود دارد.

به این طریق کاربران می‌توانند بدون نیاز به اینترنت و مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن تخفیفان، تمامی فرآیند استفاده از سرویس بازگشت وجه را از طریق USSD ستاره‌پونصد انجام داده و با هر خرید از فروشگاه‌های طرف‌قرارداد تخفیفان، قسمتی از مبلغ خرید خود را در کیف پول خود دریافت کنند. برای مثال شما با کد تخفیف دیجی کالا می‌توانید خریدتان را از سایت دیجی کالا کامل کنید و قسمتی از مبلغ پرداختی خود را دوباره دریافت کنید.

۴.۱/۵ - (۱۰ امتیاز)
2 نظر برای "ثبت نام در سرویس بازگشت وجه تخفیفان با ستاره‌ پونصد" ارسال شده
  1. فرهاد معروفی گفت:

    کیف پول خودم و کجا میتونم ببینم موجودی کیف پولم چقده ؟ممنون از زحمات شما

  2. هوشمند شکوهی گفت:

    کد USSD که فرمودید اصلاً شماره ۸ نداره.
    والا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *