قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیون تومانی جانبو و تخفیفان

جانبو و تخفیفان

اگر همیشه از فروشگاه جانبو خرید می که علاوه بر اینکه نیازهای روزانه  را تامین می‌کنید، امکان شرکت در یک قرعه‌کشی هیجان‌انگیز را هم دارید، ۱ آذر تا ۳۰ آذر فرصت در دست شماست! ما در تخفیفان با همکاری فروشگاه جانبو، شما را به تجربه خریدی بی‌نظیر دعوت می‌کنیم.

در این کمپین جذاب، هر خرید به ارزش ۲۰۰ هزار تومان، در واقع یک قدم نزدیکتر به برنده شدن است. با هر خرید، شما نه تنها نیازهای خود را برآورده کرده، بلکه امکان شرکت در یک قرعه‌کشی فوق‌العاده را نیز دارید. به عبارت دیگر، هر بسته خرید به شما فرصتی جدید برای برنده شدن در کارت خرید جانبو را می‌دهد.

از این لحظه به بعد، هر خریدی که انجام می‌دهید، می‌تواند در مسیری نهایتاً به برنده شدن و دریافت جوایز ویژه منجر شود. با هر خرید، شما نه تنها از محصولات با کیفیت و متنوع فروشگاه جانبو خرید می‌کنید، بلکه امیتاز جمع می‌کنید که در نهایت به شما در قرعه‌کشی کمک خواهند کرد. در ادامه شرایط این کمپین و نحوه خرید را به شما توضیح خواهیم داد، تا انتها با ما همراه شوید.

شرایط شرکت در قرعه‌کشی جانبو و تخفیفان

شما می‌توانید تا ۳۰ آذر با خرید هر ۲۰۰ هزار تومان از فروشگاه جانبو یک امتیاز و شانس برای شرکت در قرعه‌کشی بگیرید. جایزه این قرعه‌کشی جذاب ۲۰ کارت خرید جانبو به مبلغ ۵ میلیون تومان است و شرایط کاملا ساده و آسانی دارد. در ادامه شرایط و مراحل شرکت در قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیون تومانی جانبو و تخفیفان  در دو روش آورده شده است:

روش اول شرکت در قرعه‌کشی: ثبت کارت‌های بانکی در تخفیفان

  1. اپلیکیشن تخفیفان را در تلفن همراه نصب یا بروزرسانی کنید.
  2. سپس اپلیکیشن را باز کنید و گزینه ((تخفیفان من)) را انتخاب کنید.
  3. از داخل منوی باز شده، روی گزینه روش‌های پرداخت بزنید و کارت‌های بانکی فعالتان را در اپلیکیشن تخفیفان ثبت کنید.
  4. اکنون می‌توانید با استفاده از کارت بانکی ثبت شده، از فروشگاه جانبو خرید کرده و در قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیون تومانی شرکت کنید.

روش دوم شرکت در قرعه‌کشی: شارژ کیف پول تخفیفان

  1. پس از دانلود و نصب اپلیکیشن تخفیفان، از نوار پایین گزینه ((پرداخت سریع)) را انتخاب کنید.
  2. در این مرحله، فروشگاه جانبو را انتخاب کنید. سپس روی گزینه افزایش موجودی بزنید.
  3. در این مرحله می‌توانید کیف پول تخفیفان را به اندازه مبلغ دلخواه شارژ کنید.
  4. پس از شارژ موجوی کیف پول، گزینه ساخت بارکد را انتخاب کنید.
  5. سپس بارکد ساخته شده را به صندوقدار نشان دهید تا خرید شما تکمیل شود.

پس از انجام خرید از فروشگاه جانبو، ۱.۲۵ درصد از مبلغ خریدتان نیز تحت عنوان «بازگشت وجه» به کیف پولتان در تخفیفان واریز می‌شود که می‌توانید از آن در خریدهای بعدی استفاده کنید.

به همین سادگی وارد قرعه‌کشی تخفیفان و جانبو خواهید شد. به یاد داشته باشید هر ۲۰۰ هزار تومان خرید از جانبو با اپلیکیشن تخفیفان به معنی یک شانس در قرعه‌کشی است و تا پایان آذر ماه فرصت دارید در این قرعه‌کشی شرکت کنید.

در ادامه بازگشت وجه خرید از فروشگاه جانبو را به طور کامل توضیح می‌دهیم.

بازگشت وجه خرید از فروشگاه جانبو

شرایط شرت در قرعه کشی

فروشگاه جانبو یکی از بهترین فروشگاه‌های‌ زنجیره‌ای مواد غذایی در ایران است که تخفیف‌های مختلفی را در انواع محصولات به مشتریانش معرفی می‌کند. اولین شعبه این فروشگاه در سال ۱۳۹۰ راه‌اندازی شد و اکنون بیش از ۱۴۰۰ شعبه در سراسر ایران دارد. شما هر زمانی که به یکی از شعبه‌های این فروشگاه زنجیره‌ای بروید، در اکثر محصولات تخفیف‌های خوبی می‌بینید. جانبو همیشه فعالیت‌های خود را بر پایه اعتماد به مشتریان و تامین کنندگان درجهت ارائه خدمات بهینه ادامه می‌دهد و کیفیت را در تمامی مراحل حفظ می‌کند.

کاربران تخفیفان می‌توانند با ثبت کارت بانکی خود در اپلیکیشن و سایت تخفیفان، از سرویس بازگشت وجه خرید حضوری این اپلیکیشن در فروشگاه جانبو استفاده کنند. به این ترتیب، پس از خرید از فروشگاه جانبو، بخشی از مبلغ پرداختی به حساب کاربری شما در تخفیفان برگردانده می‌شود.

میزان بازگشت وجه فروشگاه جانبو ۱.۲۵% است و این به معنی است که به ازی هر خرید از فروشگاه جانبو درصدی از مبلغ خرید به کارت بانکی شما برمی‌گردد. فرایند خرید از فروشگاه مثل همیشه است با این تفاوت که شما خریدتان را با کارت بانکی که در تخفیفان ثبت کردید انجام می‌دهید و پس از اتمام خرید مبلغ بازگشت وجه به کیف پول تخفیفان بازگشت داده می‌شود. زمانی‌که کیف پولتان به مبلغ ۵۰ هزارتومان و بالاتر برسد می‌توانید درخواست دهید تا این پول به کارت بانکی شما واریز شود یا از آن برای دیگر خدمات تخفیفان استفاده کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *