آغاز همکاری تخفیفان و تالی، الان بخر ماه بعد پرداخت کن!

همکاری تخفیفان و تالی

خرید با صرفه مالی به‌ویژه در شرایط اقتصادی این روزها یک تصمیم منطقی و عاقلانه است و بسیاری از افراد نیز به دنبال اقتصادی‌تر کردن خریدهای خود هستند. وب‌سایت تخفیفان، یکی از پلتفرم‌های معروف ارائه‌دهنده کد تخفیف برای خرید از هزاران فروشگاه حضوری و اینترنتی در کشور است که هزینه خریدها را گاه تا ۸۰ درصد نیز کاهش داده است.

تخفیفان حالا با همکاری با سرویس اعتباری تالی در تلاش برای هرچه بهتر کردن تجربه خرید ازنظر اقتصادی برای کاربران خود است. اما تالی چیست و همکاری آن با تخفیفان، چه نتایجی در بر دارد؟ این‌ها سؤالاتی هستند که در ادامه به آن‌ها پاسخ خواهیم داد اما پیش از آن لازم است که بر خدمات تخفیفان نیز مروری کوتاه داشته باشیم. با ماه همراه باشید و با روشی جدید برای خرید با تخفیف و اعتباری آشنا شوید.

تخفیفان، اولین وب‌سایت ارائه‌دهنده راه‌کارهای خرید با تخفیف از فروشگاه‌های خرید حضوری و آنلاین در ایران است که نزدیک به ۱۰ سال از شروع فعالیتش می‌گذرد. این پلتفرم با صدها وب‌سایت و فروشگاه حضوری در این زمینه همکاری کرده و خدمات خود را در غالب کدهای تخفیف و سرویس‌های بازگشت وجه خرید اینترنتی و حضوری به کاربرانش ارائه می‌دهند.

کاربران تخفیفان با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن این پلتفرم، ضمن مشاهده کدهای تخفیف مجموعه موردنظر خود، آن را کپی یا دریافت کرده و با ارائه آن در مرحله پرداخت، خرید خود را هرچه ارزان‌تر می‌کنند.

یکی از خدمات جدید پرداخت تخفیفان با همکاری سرویس اعتباری تالی میسر شده است که در ادامه بیشتر آن را شرح می‌دهیم.

معرفی خدمات پرداخت تالی

تالی، یک روش پرداخت طراحی‌شده توسط شرکت خدمات پرداخت آپسان است. این سرویس درواقع، امکان خرید اعتباری را فراهم کرده است. در تالی، مبلغی تحت عنوان اعتبار به کاربر اختصاص می‌یابد که او می‌تواند با استفاده از آن در بیش از ۶۰۰ هزار فروشگاه در سراسر ایران که مجهز به دستگاه کارت‌خوان آپ هستند خرید کرده و هزینه آن را تا روز پنجم ماه بعد و بدون کارمزد، تسویه کند. همچنین، سرویس اعتباری تالی در بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین نیز ارائه می‌شود.

دریافت اعتبار تالی

برای دریافت اعتبار تالی کافی است که وارد اپلیکیشن آپ یا وب‌سایت تالی به نام خانه تالی شده و فرم ثبت‌نام را پر کنید. پس از ارسال پیامک فعال‌سازی به شماره همراه شما به‌راحتی می‌توانید با اعتبار خود خرید کنید. لازم به ذکر است که دریافت این اعتبار، هیچ نیازی به ارائه چک و سفته و یا معرفی ضامن ندارد و کد ملی، نام و نام خانوادگی و تاریخ صحیح تولد برای این منظور کافی هستند. علاوه بر همه این‌ها در صورت افزایش چوب‌خط (امتیاز) و پیمودن سطوح شهرت، اعتبارتان برای ماه‌های بعد به‌صورت پله کانی افزایش خواهد یافت.

لازم به ذکر است که برای استفاده از خدمات تالی به صورت حضوری (خرید از فروشگاه‌های حضوری)، باید حتما اپلیکیشن آپ را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کرده باشید. در این اپلیکیشن، گزینه‌ای به نام تله پرداز وجود دارد که سرویس تالی در آن ارائه شده است. در هنگام خرید حضوری، کافی است که QR کد روی دستگاه پوز یا استند آپ را با گوشی خود اسکن کنید و در آخر، گزینه پرداخت با تالی را انتخاب نمایید.

تسویه بدهی تالی نیز به‌راحتی و از طریق آپ انجام می‌شود. در وب‌سایت‌هایی که با تالی همکاری دارند در کنار دیگر درگاه‌های پرداخت، درگاه پرداخت تالی نیز اضافه شده است که با کلیک روی آن به‌راحتی می‌توانید پرداخت اعتباری خود را انجام دهید.

همکاری تخفیفان و تالی

پلتفرم تخفیفان به‌عنوان یکی از پیشروترین‌ها در زمینه فراهم کردن پرداخت‌های با تخفیف با اپلیکیشن آپ برای ارائه گزینه پرداخت از طریق سرویس اعتباری تالی، وارد همکاری شده است. ازاین‌پس کاربران این وب‌سایت در مرحله پرداخت هزینه انواع خدمات ارائه شده در تخفیفان از گزینه پرداخت اعتباری با تالی نیز بهره‌مند هستند. نمونه‌هایی از این خدمات، شامل خرید بلیط‌های با تخفیف استخرها، رزرو هتل و رستوران، مراکز تفریحی و غیره می‌شوند.

لازم به ذکر است که استفاده از گزینه پرداخت اعتباری تالی، محدودیتی در استفاده از کدهای تخفیف ایجاد نمی‌کند. به‌این‌ترتیب، کاربران تخفیفان با استفاده از این گزینه نه‌تنها در پرداخت هزینه‌های خود تخفیف دریافت می‌کنند، بلکه می‌توانند مبلغ باقی‌مانده را نیز با تأخیر پرداخت کنند.

پرداخت با تالی

این روش پرداخت به‌ویژه برای افرادی که حقوق ثابت ماهانه دارند که در انتهای هرماه به آن‌ها پرداخت می‌شود، می‌تواند سودمند باشد. همچنین با توجه به تورم صعودی و روزانه بسیاری از کالاها خرید به این روش می‌تواند به حفظ بیشتر سرمایه و صرفه‌جویی بیشتر اقتصادی منجر شود. لازم به ذکر است که پرداخت اعتباری در بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته جهان، سال‌هاست که جاافتاده و بسیاری از افراد حتی کسب‌وکار خود را با تکیه بر این وجوه راه‌اندازی کرده‌اند.

سخن آخر

خرید با تخفیف و مقرون‌به‌صرفه به‌ویژه در شرایط اقتصادی فعلی می‌تواند سبب حفظ آرامش اقتصادی خانواده‌ها شود. وب‌سایت تخفیفان، یکی از بزرگ‌ترین مراجع توزیع‌کننده کدهای تخفیف خرید از فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین کشور است. این وب‌سایت همچنین با خدمات بازگشت وجه خرید خود، خرید و استفاده از خدمات هزاران فروشگاه را برای کاربرانش مقرون‌به‌صرفه‌تر کرده است.

به‌تازگی، تخفیفان با همکاری سرویس پرداخت اعتباری تالی از زیرمجموعه‌های شرکت خدمات پرداخت آپ، امکان خرید اعتباری را نیز برای کاربرانش فراهم آورده است. سرویس اعتباری تالی به مشتریان خود اعتبار می‌دهد و آن‌ها می‌توانند با خرج آن اعتبار، پرداخت واقعی هزینه خرید خود را تا روز پنجم ماه بعد به تعویق بیندازند. خرید از تخفیفان با تالی، موجب مقرون‌به‌صرفه‌تر شدن هرچه بیشتر خرید می‌شود.

۵/۵ - (۴ امتیاز)
یک نظر برای "آغاز همکاری تخفیفان و تالی، الان بخر ماه بعد پرداخت کن!" ارسال شده
  1. Sasan گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *