تحولات گسترده در زمان تسویه حساب سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی

نزدیک به دو سال است که سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی در تخفیفان شروع به کار کرده و تجربه خرید اینترنتی هوشمندانه را برای کاربران خود فراهم می‌کند. سرویس بازگشت وجه تخفیفان تنها پلتفرم «بازگشت وجه نقد» از خریدهای اینترنتی است که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا علاوه بر استفاده از کد تخفیف ، از بین بیش از ۳۰۰ فروشگاه اینترنتی انتخاب کرده و مقداری از مبلغ پرداختی خود را پس بگیرند.

 یکی از مهم‌ترین چالش‌های این سرویس، واریز مبلغ سرویس بازگشت وجه به حساب کاربری مشتریان بود که مدت زمان زیادی طول می‌کشید. حالا تخفیفان با  توجه به نظرات و در راستای افزایش رضایت مشتریان دست به ایجاد تحولات گسترده در این بخش زده و این زمان طولاتی را به حداقل رسانده تا کاربران زودتر به مبلغ بازگشت وجه خود برسند و بتوانند از آن استفاده کنند.

در این حالت شما بلافاصله پس از تایید سفارش از طرف فروشگاه می‌توانید از مبلغ بازگشت وجه خود استفاده کنید و آن‌ را به حساب بانکی خود منتقل کنید یا از آن در خرید‌های خود در تخفیفان استفاده کنید. این مدت به طور میانگین در بازه زمان کم‌تر از ۱۰ روز اتفاق می‌افتد و شما به مبلغ بازگشت وجه خود دسترسی خواهید داشت.

در حال حاضر این ویژگی در تمام فروشگاه‌های اینترنتی طرف قرارداد با تخفیفان فعال است.

خرید آنلاین با سرویس بازگشت وجه

۱/۵ - (۱ امتیاز)
3 نظر برای "تحولات گسترده در زمان تسویه حساب سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی" ارسال شده
  1. مسلم جدگال گفت:

    شهرستان چابهار فلکه سه نفره محله مراد اباد کوچه مسجد وزفا

  2. حسین گفت:

    متاسفانه تخفیفان با ارائه نابالغ این طرح خوب در زمان خود باعث از بین رفتن آن (و در بهترین حالت شکوفا نشدن پتانسیل ذاتی آن) شد.

  3. مینا گفت:

    من خیلی وقته از کدهای تخفیف پول تو استفاده میکنم اما هیچکدوم از درصدهایی که باید به حسابم اضافه میشد نشدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *