پرفروش‌ترین رستوران‌های تخفیفان در هفته دوم خرداد ۹۸

وقتی پیشنهادی مورد استقبال کاربران تخفیفان قرار می‌گیرد، می‌توانید راحت‌تر به آن اعتماد کنید. به همین دلیل است که ما هر هفته بهترین رستوران های تهران در تخفیفان که امتیاز بالایی هم از کارابران تخفیفان دریافت کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب شما را راحت‌تر کنیم و تجربه بسیار بهتری را به شما هدیه دهیم. ۳ رستوران کافه ویونا، رستوران قرص قمر و رستوران هوبره در هفته دوم خرداد ۹۸ فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند و با استقبال تخفیفانی‌ها مواجه شده‌اند. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی این ۳ رستوران بپردازیم.

کافه ویونا برج میلاد

کافه ویونا برج میلاد

کافه ویونا برج میلاد با شعار “لذت یک فنجان قهوه بر فراز ابرها” از جمله کافی شاپ‌های هیجان انگیز تهران است. کافه ویونا در ارتفاع ۲۶۶ متر برج میلاد قرار گرفته. این کافه با منویی بسیار جذاب و رعایت استانداردهای جهانی یکی از بهترین کافه‌ های تهران است. قهوه استفاده شده در کافه ویونا یکی از بهترین برندهای دنیا است. صرف کیک شکلاتی یا رد ولوت کافه ویونا در کنار قهوه بسیار دلچسب خواهد بود که امتحان کردنش را پیشنهاد می‌کنیم.

فضای کافه ویونا برج میلاد بسیار خاص است. فضای داخلی کافه ویونا حالی نیم دایره دارد که میزها در کنار یکدیگر چیده شده. شما بسته به محل نشستنتان نمایی زیبا از تهران را مشاهده خواهید کرد. کافه ویونا پکیج‌های منحصر به فردی را در اختیار شما قرار داده که شما می‌توانید بنا به اشتها و سلیقه‌تان هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید و از خوشمزه‌های کافه ویونا در کنار چشم اندازی عالی لذت ببرید.

آدرس کافه ویونا برج میلاد: برج میلاد، ارتفاع ۲۶۶ متری، کافه ویونا

رستوران قرص قمر

رستوران قرص قمر، رستورانی زیبا با غذاهای خوشمزه و محیطی شیک است. هدف اصلی این رستوران ایجاد مکانی دلنشین برای خانواده‌ها و قرارهای دوستانه و صمیمی است. رستوران قرص قمر تخصصی بسیار خوبی در طبخ انواع کباب دارد. اگر اهل کباب هستید و می‌خواهید با دوستان یا خانواده از یک از کباب خوشمزه لذت ببرید. رستوران قرص قمر، انتخابی ایده‌آل برای شماست. رستوران قرص قمر فضای باز دلچسبی دارد. علاوه بر این یک کافی شاپ هم در طبقه بالای این رستوران بنا شده که به میهمانن پس از صرف شام، چای رایگان می‌دهد. شما در رستوران قرص قمر می‌توانید بازی‌های تخته‌ای انجام دهید و اوقاتتان را اینگونه در رستوران بگذرانید.

آدرس: میدان پونک ، روبروی مجتمع تجاری بوستان ، رستوران قرص قمر

رستوران هوبره

رستوران هوبره در باغ پرندگان واقع شده و انواع کباب های ایرانی را سرو می‌کند.

باغ پرندگان یکی از بهترین مکان‌های گردشگری در تهران است. باغ پرندگان با داشتن طبیعتی بسیار زیبا، چشم نواز و پرندگانی زیبا یکی از خاص‌ترین مناطق تهران است که هر فردی حداقل یک بار هم که شده باید از آن بازدید کند. باغ پرندگان امکانات و رستوران‌های بسیاری دارد. که یکی از آن‌ها رستوران هوبره است. هوبره نام نوعی پرنده است که پاها و گردن بلند و منقاری کوتاه و قوی دارد. این پرنده در حال انقراض است و یکی از دلایل اصلی نام گذاری این رستوران به خاطر جلب توجه و حمایت از این پرنده زیباست.

رستوران هوبره از آن دست رستوران هایی است که کمتر می شود جایی مانند آن پیدا کرد چراکه در دل یک باغی زیبا با پرندگان متنوع قرار دارد. این رستوران با فضایی باز و سرپوشیده و انواع غذاهای ایرانی، همه روز آماده پذیرایی از شماست. پیشنهاد خاص این رستوران جذاب در دل باغ پرندگان را از دست ندهید.

آدرس رستوران هوبره: اتوبان شهيد بابايی شرق، بعد از خروجی هنگام الغدیر،خروجی باقری جنوب، لاين كندرو، خيابان كوهستان، باغ پرندگان تهران مسیر

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *