main logo
افزونه مرورگر تخفیفان

کد تخفیف تکنوفاندامنتال

بنر آنبردینگ تخفیفان

در حال حاضر برای این کسب‌وکار پیشنهاد فعالی وجود ندارد!

اگر به دنبال تخفیف‌های ویژه برای خرید از تکنوفاندامنتال هستید به صفحه درستی آمده‌اید. در این صفحه علاوه بر دریافت کدهای تخفیف می‌توانید از طریق «پولِ‌تو» وارد سایت تکنوفاندامنتال شوید و پس از خرید بسته‌های آموزش بورس و سرمایه‌گذاری، ۲۴.۵٪ هزینه صرف شده را به حساب خود برگردانید.

تکنوفاندامنتال ارائه‌دهنده بسته‌های آموزشی درباره بورس است. در این سایت می‌توانید با دریافت مطالب مفید اقتصادی نگاه خود را به بورس وسعت ببخشید.

 

پولِ‌تو چیست و چطور بخشی از مبلغ خرید را به من برمی‌گرداند؟

«پولِ‌تو» به شما این امکان را می‌دهد که ۲۴.۵٪ هزینه سبد خرید خود را (تا سقف ۱۰۰ هزار تومان) از تکنوفاندامنتال به حساب بانکی خود برگردانید. بعد از آنکه مجموع پول‌های پس گرفته شما در حساب کاربری تخفیفان به ۵۰ هزار تومان رسید با یک کلیک ساده آن را به حساب بانکی خود انتقال دهید.

 

چطور از کد تخفیف تکنوفاندامنتال استفاده کنم؟

اگر می‌خواهید در خرید بسته‌های آموزشی تکنوفاندامنتال صرفه‌جویی کنید کافی است از طریق همین صفحه یکی از تخفیف‌های بالا را انتخاب کنید. بعد از کلیک کردن روی دکمه سبز کنار هر پیشنهاد، صفحه جدیدی باز می‌شود. بعد از مشاهده و ذخیره کد تخفیف، وارد سایت مقصد می‌شوید. بعد از این مرحله شما می‌توانید با تخفیف‌ از خدمات تکنوفانامنتال استفاده کنید. با امکان «پولِ‌تو»علاوه بر تخفیف، می‌توانید ۲۴.۵٪ هزینه‌ای را که پرداخت کردید را پس بگیرید.

 

آخرین کدهای تخفیف تکنوفاندامنتال را از کجا پیدا کنم؟

بسته‌های آموزشی تکنوفاندامنتال هرگز بدون تخفیف نخواهند بود. تخفیف‌های جدید برای خرید از تکنوفاندامنتال در همین صفحه قرار می‌گیرند و با ذخیره داشتن این صفحه هیچ تخفیف تازه‌ای را از دست نخواهید داد.

 

چرا کد تخفیف من کار نمی‌کند؟ چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

اگر کد تخفیف شما تایید نشده است احتمالا به یکی از دلایل زیر با مشکل مواجه شدید:

- مهلت کد تخفیف منقضی شده است.

- برای بیشتر از یک خرید از تکنوفاندامنتال از یک کد تخفیف استفاده کرده‌اید.

- هنگام خرید از فاندامنتال کد تخفیف دیگری فعال بوده است.

 

بیشتر درباره تکنوفاندامنتال

سایت تکنوفاندامنتال با عرضه دوره‌های آموزشی بورس و مطالب متنوع اقتصادی، همراه سهامدار‌ها و علاقه‌مندان است.  مدرس این دوره‌ها رضا خادمی با تحصیلات کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک از دانشگاه تهران، ۱۰ سال سابقه تدرس دارد. سایت تکنوفاندامنتال با همکاری شرکت مبنا تاسیس شده است و با تحلیل‌ها و اخبار اقتصادی به روز می‌شود.

 

ارتباط با تکنوفاندامنتال

از شماره تلفن زیر برای با تکنوفاندامنتال استفاده کنید:

۰۹۲۱۸۹۵۴۰۵۹

کدهای منقضی