معرفی بهترین استخرهای روباز و چهارفصل تهران

استخر بلوط ولنجک

 

یکی از بهترین تفریحاتی که مردم از دیرباز به خصوص در فصل تابستان به دنبال آن بوده‌اند، آب تنی در استخر، رودخانه و برکه‌ها بوده است. از همین رو استخر روباز، یکی از انواع استخر‌هایی است که طرفداران بسیار دارد و شاید هیچ چیز بعد از یک روز گرم و کلافه‌کننده، بهتر از آب تنی در این استخر‌ها نباشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر استخری، تمیزی و امکاناتی است که در اختیار مردم قرار می‌دهد.

در ادامه قصد داریم تا چند مورد از مهم‌ترین استخر‌های چهار فصل و روباز تهران را به شما معرفی کنیم تا شما عزیزان بتوانید در فصل تابستان یا سایر فصل‎‌ها به آن مراجعه کنید.

۱. استخر بلوط ولنجک

استخر بلوط ولنجک در شمال تهران و بالا‌تر از چهارراه مقدس اردبیلی قرار گرفته است. این استخر چهار فصل ویژه‌ی آقایان بوده و به عنوان یکی از تمیز‌ترین استخر‌‌های روباز تهران شناخته می‌شود. استخر روباز بلوط ولنجک امکاناتی نظیر سونا، سونای بخار، جکوزی، حمام آفتاب و دوش آب سرد و گرم را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

این استخر حدود ۱۰۰۰ متر مساحت داشته و کاملا تمیز و بهداشتی است و در زمان شنا، موزیک‌های شاد و هیجان‌ انگیزی را توسط دیجی برای شما پخش می‌کند. استخر بلوط از جمله استخرهای باز در تهران در زمان کرونا است که تمامی نکات بهداشتی را به طور کامل رعایت کرده و تمام شرایط را برای لذت شما از شنا فراهم کرده است. 

۲. استخر چهارفصل شهربانو

استخر روباز شهربانو در منطقه‌ی نازی آباد، خیابان نیک نام شمالی و در بوستان شهربانو واقع شده است. این استخر بانوان چهار فصل بوده و ظرفیت محدودی دارد. استخر شهربانو با داشتن آبی تمیز و شفاف و رعایت اصول بهداشتی توانسته به یکی از استخر‌های بانوان معروف تهران تبدیل شود.

این مجموعه دارای بوفه بوده و برای رفاه حال مشتریان فروش مایو نیز در آن انجام می‌شود. علاوه بر این فضای مناسب برای پارک ماشین نیز در اطراف استخر وجود دارد. این استخر حمام آفتاب را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که در صورت استفاده از حمام آفتاب، استفاده از استخر ممنوع می‌باشد.

۳. استخر روباز هودین و هورام

استخر هودین و هورام

مجموعه‌ی تفریحی هودین و هورام یکی از بهترین مجموعه‌های ورزشی تهران و ایران است که امکانات متفاوتی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. از جمله محبوب‌ترین امکانات این مجموعه سالن ماساژ، غار ویژه‌ی آب درمانی، تی آر ایکس و حمام نمک می‌باشد.

این مجموعه که در غرب تهران و در تهرانسر واقع شده است در نوبت صبح ویژه‌ی بانوان و در نوبت شب ویژه‌ی آقایان می‌باشد. یکی از ویژگی‌های این استخر که باعث تمایز آن با سایر استخر‌ها شده، قیمت مناسب بلیط استخر هودین و هورام است. اگر شما هم به دنبال تجربه‌ی یک تفریح سالم و به یاد ماندنی در غرب تهران هستید، حتما به این مجموعه سر بزنید. بلیط استخر هودین و هورام را از تخفیفان با بهترین قیمت از تخفیفان تهیه کنید.

۴. استخر روباز بهشت مادران

استخر بهشت مادران که در بزرگراه رسالت واقع شده است، یک استخر تمیز و مناسب برای بانوان است. هزینه‌ی مناسب بلیط این استخر که تقریبا نصف بهای بلیط استخر‌های لوکس و بزرگ در تهران است، باعث شده تا طرفداران شنا و آب تنی را به سوی خود جذب کند.

بوفه، تراس آفتاب، ماساژ، استخر کودکان، سالن بدنسازی، پیلاتس و ایروبیک از جمله امکانات و ویژگی‌های این استخر است. اگر به دنبال یک مجموعه ورزشی هستید که در آن علاوه بر شنا، بتوانید ورزش‌های دیگر نظیر تی آر ایکس و ایروبیک را نیز امتحان کنید، حتما به استخر روباز بهشت مادران مراجعه کنید.

۵. استخر باشگاه انقلاب

استخر سان رایز

استخر باشگاه انقلاب یکی از بهترین و مدرن‌ترین استخر‌‌های شهر تهران است که در اتوبان چمران شمالی و در مجموعه‌ی ورزشی انقلاب واقع شده است. با توجه به امکانات ویژه‌ای که این استخر به مشتریان خود ارائه می‌دهد، قیمت بلیط آن کمی بیشتر از سایر استخر‌های پایتخت است.

این استخر در هر چهار فصل سال باز بوده و فقط ویژه‌ی بانوان است. امکانات و ویژگی‌های این استخر روباز شامل سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، تراس آفتاب، حمام سنتی، ماساژ، ایروبیک و حمام ترکی می‌باشد. سانس های استخر سان رایز همه روزه از ساعت ۷ تا ۲۱ مخصوص بانوان می‌باشد.

۶. استخر مجموعه ورزشی سهیل

استخر روباز سهیل که ویژه‌ی آقایان و کودکان است، در شهرک اکباتان، فاز سه واقع شده است و یکی از بهترین استخرهای غرب تهران محسوب می‌شود. این استخر با داشتن فضایی بهداشتی و دلچسب، لذت یک آب تنی جانانه را به شما هدیه‌ می‌دهد.

این استخر امکاناتی نظیر استخر روباز چهارفصل ویژه‌ی آقایان، سونا، جکوزی، حوضچه‌ی آب سرد، تراس آفتاب، بوفه و سالن ماساژ را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. استخر چهارفصل سهیل در ماه رمضان همه روزه از ساعت ۱۳ الی ۲۳ باز می‌باشد. نکته‌ی جالب درباره‌ی این مجموعه‌ی ورزشی این است که شما می‌توانید در کنار شنا، ورزش رزمی کیک بوکسینگ را نیز در آنجا آموزش ببینید.

۷. استخر روباز ارم هاوانا

استخر روباز ارم هاوانا با مساحتی حدود ۴۰۰۰ متر مربع در پارک ارم جنب خروجی اتوبان باکری واقع شده است. این استخر از ساعت ۹ الی ۱۷ پذیرای بانوان و از ساعت ۱۸ الی ۲۳ پذیرای اقایان است. در استخر روباز ارم کلاس‌های آموزش شنا به صورت خصوصی و عمومی نیز برگزار می‌شود.

آفتابگیری زیاد این استخر باعث شده تا این استخر یکی از بهترین استخر‌های شهر تهران برای حمام آفتاب باشد. امکانات و ویژگی‌های مهیج این استخر شامل استخر کودکان، حمام آفتاب، سالن ماساژ، آب درمانی، حمام سنتی، کلاس آموزش شنا، بوفه، رختکن و سیستم تهویه‌ی مناسب می‌باشد. به یاد داشته باشید که حمل خوراکی در این مجموعه ممنوع بوده و شما فقط می‌توانید از رستوران و کافه‌ی استخر خوراکی تهیه کنید.

در پایان

در این مطلب هفت مورد از بهترین استخر‌های چهارفصل و روباز تهران را که طرفداران بسیار زیادی دارد را به شما معرفی کردیم. همانطور که می‌دانید شنا و آب تنی از فواید زیادی برای سلامتی جسمی و روحی برخوردار است و افرادی که مرتب شنا می‌کنند، عضلات قوی‌تری داشته و نشاط و شادابی بیشتری نیز دارند.

اگر شما هم به دنبال یک استخر روباز در فصل تابستان هستید که بهترین امکانات را به شما ارائه دهد، حتما به سایت تخفیفان مراجعه کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *