بهترین دستگاه های لیزر آیس پلاتينا پلاس ٢٠٢٠ در کلینیک سرنا

دستگاه هایلیزر آیس پلاتينا پلاس ٢٠٢٠ - کلینیک سرنا

لیزر به یکی از پرطرفدارترین روش رفع موهای زائد طی سال‌های اخیر تبدیل شده است. همچنین دستگاه‌های مختلفی با کاربردهای متفاوت برای لیزر ساخته شده‌اند. در این بین مراکز لیزر زیادی نیز با هدف رفع موهای زائد و کاربردهای دیگر لیزر تاسیس شدند.

انتخاب مرکز مناسب لیزر در تهران که با دستگاه متناسب با پوست و موی شما لیزر را انجام بدهند، یکی از مهم‌ترین قدم‌ها برای مراجعه جهت لیزر موهای زائد است. این‌که چه دستگاهی برای پوست و رنگ شما مناسب است موضوعی مهم به شمار می‌آید و تشخیص آن بر عهده متخصص پوست و مو است.

دستگاه‌های لیزر چگونه عمل می‌کنند؟

هر کدام از دستگاه‌های لیزر با توجه با کارکردی که دارند، توسط مراکز لیزر استفاده می‌شوند. به طور کلی عملکرد این دستگاه‌ها به این شکل است که با ارسال پالس‌های نوری به سمت فولیکول‌های موجود در لایه‌های زیرین پوست، ریشه موها را با حرارتی که وارد می‌کند سوزانده و رشد آن‌ها را متوقف می‌کند.

با توجه به رنگ پوست و ضخامت موی بدن شما و همچنین وجود اختلالات هورمونی، دستگاه متفاوتی برای لیزر موهای زائد شما انتخاب می‌شود. طول دوره درمان نیز برای هر فرد با توجه به نوع پوست و مو متفاوت است؛ همچنین با توجه به ناحیه‌ای که قصد لیزر آن را دارید، تعداد جلسات لیزر تعیین می‌شود؛ اما به طور تقریبی لیزر موهای زائد بین ۴ تا ۶ جلسه به طول می‌انجامد.

در هر کدام از جلسات لیزر، تعداد مشخصی از فولیکول از بین می‌رود و به مرور رشد موهای زائد کمتر شده و رو به نازکی می-روند. در جلسات آخر لیزر تقریبا تمامی فولیکول‌ها در معرض حرارت و اشعه لیزر قرار گرفته و از بین می‌روند.

نکته‌ای که باید در زمان انجام لیزر موهای زائد رعایت کنید این است که از چند هفته پیش از لیزر و در بین جلسات لیزر موهای زائد قسمتی که قصد لیزر کردن آن را دارید را نباید اپیلاسیون کرده و فقط باید با ژیلت آن‌ها را اصلاح کنید.

دستگاه هایلیزر آیس پلاتينا پلاس ٢٠٢٠ - کلینیک سرنا

به کدام مرکز لیزر مراجعه کنم؟

مرکز لیزری که به آن مراجعه می‌کنید در تاثیرگذاری لیزر بسیار اهمیت دارد؛ زیرا هر مرکز لیزر از دستگاه خاصی برای لیزر موهای زائد استفاده می‌کند. شما باید بنا به تشخیص پزشک متخصص از دستگاهی که مناسب پوست و موی شما است استفاده کنید.

همچنین به دلیل این‌که لیزر اشعه‌ای است که با پوست در تماس است باید توسط فرد با تجربه انجام شود. هر پوستی به مقدار خاصی از پالس‌ دستگاه برای ارسال به سمت فولیکول‌ها نیاز دارد. با توجه به نکات ذکر شده، پیش از مراجعه به هر مرکز لیزر برای انجام لیزر موهای زائد، در مورد مرکز لیزری که قصد مراجعه به آن را دارید و همچنین دستگاه مورد استفاده آن‌ها تحقیق کنید.

کلینیک سرنا

یکی از مراکز لیزری که خدمات لیزر را با بهترین کیفیت و در محیطی بهداشتی به شما ارائه می‌کند، کلینیک سرنا است. این کلینیک با پيشرفته‌ترين تكنولوژی در رفع موهای زائد توسط دستگاه آيس پلاتينا پلاس ٢٠٢٠ آماده خدمت رسانی به شما است. این دستگاه دارای تائيديه FDA آمريكا است و با سه طول موج الكس، دايود و ان دی یاگ و داشتن هندپيس رولی، بدون هيچ دردی موهای زائد بدن شما را برای همیشه از بین می‌برد.

همچنین در این کلینیک پیش از انجام ليزر، تست سطح انرژی و حساسيت پوست برای شما انجام می‌شود. پس از گذشت جلسات اول تاثیر این دستگاه در پوست و نازکی موی شما مشهود می‌شود. در کلینیک سرنا پوستی صاف و شفاف را تجربه خواهید کرد.

آدرس کلینیک سرنا: خیابان جلال آل احمد، بين شهرآرا و پاتريس، جنب داروخانه كوروش، پلاک ٣٤، طبقه دوم، واحد سه

عملکرد دستگاه‌های لیزردارای سه طول موج

دستگاه‌های لیزری که سه طول موج دارند، با طول موج ۸۰۸ نانومتر به عمق پوست نفوذ کرده و تمامی فولیکول‌های مو را درگیر می-کند. با حرارتی که از این دستگاه به سمت ساقه و فولیکول مو هدایت می‌شود، اکسیژن اطراف فولیکول‌های مو را از بین برده و ریشه را می‌سوزاند. همچنین با سیستم خنک کننده قوی دستگاه در زمان ایجاد حرارت، شما هیچ نوع سوزش یا دردی را حس نخواهید کرد و از آسیب‌های احتمالی پوست ناشی از سوختگی نیز در امان خواهید بود.

یکی از ویژگی‌های اصلی دستگاه پلاتینیوم پلاس این است که به جز سیستم خنک کننده‌ اصلی که دارد یک چیلر خنک کننده مجزا در آن ایجاد شده که در هیچ کدام از دستگاه‌های دیگر لیزر وجود ندارد. این چیلر خنک کننده با هدف افزایش قدرت حفاظتی دستگاه ایجاد شده و با خنک نگاه داشتن سیستم، موجب افزایش قدرت عملکرد اجزای آن می‌شود. این موضوع همچنین عمر مفید دستگاه را نیز افزایش می‌دهد. با وجود این سیستم خنک کننده، می‌توانید از دستگاه برای تعداد دفعات متعدد و در زمان‌های طولانی استفاده کنید و دیگر نگران داغ شدن و آسیب دیدن سیستم نباشید.

عوارض دستگاه پلاتینا پلاس

این دستگاه با تکنولوژی قوی که دارد، هیچ گونه عوارضی برای پوست ایجاد نمی‌کند. سیستم خنک کننده دستگاه از بروز هرگونه قرمزی و سوزش در پوست جلوگیری می‌کند. این دستگاه به خصوص برای افرادی مناسب است که پوست حساسی دارند.

اگر نگران درد در زمان لیزر هستید، می‌توانید از پمادهای بی حسی موضعی در ناحیه مورد نظر استفاده کنید و برای پیشگیری از قرمزی و تورم پوست پس از انجام لیزر نیز از کمپرس یخ استفاده کنید.

هزینه و قیمت لیزر با دستگاه پلاتینا پلاس

هزینه لیزر با این دستگاه در هر مرکز لیزر متفاوت است. همچنین بسته به مواد مصرفی و هزینه‌های جداگانه‌ای که دریافت می‌شود در قیمت گذاری کلی تاثیر می‌گذارد.

شما می‌توانید از طریق سایت تخفیفان با ۸۰ درصد تخفیف از خدمات لیزر کلینیک سرنا استفاده کنید.

۳.۳/۵ - (۳ امتیاز)
یک نظر برای "بهترین دستگاه های لیزر آیس پلاتينا پلاس ٢٠٢٠ در کلینیک سرنا" ارسال شده
  1. دل گفت:

    سلام پوست من سبزس یک جلسه رفتم پلاتینا پلاس تاثیرمیذاره روشن بشه پوستم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *