لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی نوژان

لیزر موهای زائد - کلینیک زیبایی نوژان

لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش‌های رفع موهای زائد تبدیل شده است. با پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه‌های جدید لیزر برای انواع پوست، افراد زیادی برای لیزر موهای زائد خود جذب کلینیک‌های زیبایی شده‌اند. پس از گذشت چندین سال استفاده افراد با انواع مختلف پوست و رنگ پوستی، لیزر هیچ‌گونه عوارضی از خود نشان نداده است و بدون هچ خطری رو به پیشرفت است.

کلینیک‌های زیبایی با سرمایه‌گذاری بر دستگاه‌های مختلف لیزر، افراد زیادی را با تنوع مختلف پوست و مو به سمت خود جذب می‌کنند.

روش انجام لیزر موهای زائد چگونه است؟

دستگاه لیزر موهای زائد با ارسال پرتوی نور متمرکز، طول موجی از نور را ساطع کرده و حرارت آن تا لایه‌ی زیرین پوست نفوذ می‌کند. پس از آن با تحت تاثیر قرار دادن فولیکول‌ها، ریشه موها را می‌سوزانند. به همین دلیل شما از چند هفته پیش از انجام لیزر باید موهای زائد آن منطقه از بدن که قصد لیزر کردن آن را دارید با ژیلت اصلاح کنید و به هیچ عنوان نباید از اپیلاسیون یا روش‌های دیگر که موها را از ریشه در می‌آورند برای اصلاح موهای زائدتان استفاده کنید.

فولیکول‌های مو هر کدام در زمان خاصی شروع به فعالیت می‌کنند و ممکن است در زمان فعالیت یک دسته از فولیکول‌ها، دسته‌ای دیگر در زمان استراحت باشند. بنابراین لیزر را باید در چند جلسه (معمولا بین ۴ تا ۶ جلسه) و به طور منظم انجام دهید تا تمامی فولیکول‌ها را درگیر کند.

لیزر موهای زائد - کلینیک زیبایی نوژان

تعداد جلسات لیزر موهای زائد چقدر است؟

معمولا تعداد جلسات لیزر موهای زائد بین ۶ تا ۸ جلسه است؛ اما عوامل زیادی در تعداد جلسات لیزر تاثیر گذارند؛ مثل:

– ناحیه تحت درمان: بسته به این که قصد لیزر موهای زائد کدام قسمت از بد خود را دارید تعداد جلسات لیزر نیز متفاوت است. به طور مثال برای لیزر موهای صورت جلسات کمتری نسبت به لیزر موهای زیر بغل نیاز است. ضخامت موهای صورت نسبت به موهای زیر بغل یا پا متفاوت است؛ بنابراین در جلسات کمتری لیزر انجام می‌شود.

– روشنی پوست: افرادی که پوست روشن و موهای تیره‌ای دارند نسبت به افرادی که پوست تیره دارند تعداد جلسات کمتری برای لیزر موهای زائد خود نیاز دارند. به دلیل این‌که دستگاه‌های لیزر هر چیز تیره را از بین می‌برد و مو هرچقدر که تیره‌تر باشد، زودتر از بین می‌رود.

– دستگاه لیزر: برخی از دستگاه‌های لیزر که قدرت کمتری دارند، تاثیر گذاری کمتری نیز دارند. بنابراین انتخاب دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد عاملی مهم است. دستگاه لیزر الکساندرایت در حال حاضر محبوب‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد شناخته می‌شود.

– جنسیت: ضخامت موی مرد و زن با هم متفاوت است. مردها معمولا به دلیل الگوی رشد متفاوت، موهای ضخیم‌تر و پرپشت‌تری نسبت به خانم‌ها دارند، بنابراین تعداد جلسات بیشتری را برای لیزر موهای زائد نیاز دارند.

لیزر موهای زائد - کلینیک زیبایی نوژان

برای لیزر موهای زائد به کجا مراجعه کنم؟

یکی از فاکتورهای مهم جهت انتخاب کلینیک مناسب لیزر موهای زائد، دستگاه لیزر مورد استفاده در آن کلینیک است. با توجه به نوع و رنگ پوست خود باید از دستگاهی استفاده کنید که از همه برای پوست شما مناسب تر باشد تا بتواند بیشترین تاثیر را بگذارد.

همچنین باید توجه کنید که کلینیکی که به آن برای انجام لیزر موهای زائد مراجعه می‌کنید دارای محیطی بهداشتی و تمیز باشد. کلینیکی را انتخاب کنید که نکات بهداشتی جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در آن به خوبی رعایت می‌شود تا بتوانید با خاطری آسوده خدمات لیزر را دریافت کنید.

لیزر موهای زائد - کلینیک زیبایی نوژان

کلینیک پوست و مو و زیبایی نوژان

کلینیک نوژان یکی از مجهزترین و حرفه‌ای ترین مراکز زیبایی و لیزر به شمار می‌آید. لیزر موهای زائد در این کلینیک با دستگاه الکس نابلکس با اشعه الکساندرایت ۲۰۱۸ انجام می‌شود. این دستگاه برای انواع موهای تیره و روشن استفاده شده و تاثیرات آن را می‌توانید در جلسه اول مشاهده کنید.

همچنین تمامی پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در این کلینیک رعایت شده و محیط و دستگاه‌ها به طور کامل ضدعفونی می‌شود.

لیزر موهای زائد - کلینیک زیبایی نوژانلیزر الکس نابلکس ۲۰۱۸ در کلینیک پوست، مو و زیبایی نوژان با ۷۷% تخفیف

آدرس کلینیک زیبایی نوژان: اشرفی اصفهانی، بالاتر از میدان پونک، درمانگاه پیامبر، طبقه ۳، بخش پوست

 

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد علاوه بر از بین بردن همیشگی موهای زائد، مزایای دیگری نیز دارد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– هزینه کمتر لیزر نسبت به سایر روش‌های رفع موهای زائد

– رفع دائمی موهای زائد بدون آسیب رساندن به پوست

– دارای کمترین درد نسبت به سایر روش‌های رفع موهای زائد مثل اپیلاسیون

– رفع موهای زیرپوستی

– روشی مناسب برای آقایان

لیزر موهای زائد - کلینیک زیبایی نوژان 

نکاتی که در زمان انجام لیزر موهای زائد باید بدانید.

در زمان انجام لیزر مواردی را باید رعایت کنید که باعث افزایش تاثیرگذاری لیزر می‌شوند. برخی از این نکات را برای شما ذکر می‌کنیم:

– در صورت داشتن هرگونه اختلالات هورمونی، پیش از انجام لیزر با پزشک متخصص مشورت کنید.

– تا یک هفته پس از انجام لیزر از برخورد نور آفتاب با محل لیزر شده خودداری کنید.

– تا پایان دوره لیزر از آفتاب گرفتن و برنزه کردن پوست و همچنین رفتن به استخر و سونا پرهیز کنید.

– پس از انجام لیزر از کرم‌های ترمیم کننده مثل زینک اکساید استفاده کنید تا قرمزی و التهاب پوستتان را برطرف کند.

لیزر موهای زائد - کلینیک زیبایی نوژان 

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

قیمت و هزینه لیزر موهای زائد به عوامل مختلفی مثل ناحیه‌ای که قصد لیزر آن را دارید، حجم و ضخامت مو، تعداد جلسات انجام لیزر و دستگاه مورد استفاده در کلینیک بستگی دارد. همچنین منطقه جغرافیایی که کلینیک در آن واقع شده و کیفیت مواد مصرفی و خدمات پرسنل در قیمت گذاری لیزر موهای زائد تاثیرگذارند.

از طریق سایت تخفیفان می‌توانید از خدمات لیزر کلینیک نوژان با ۷۷ درصد تخفیف استفاده کنید. کافی است با مراجعه به سایت تخفیفان به صفحه مربوط به این کلینیک رفته و کوپن تخفیف را تهیه کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *